What's New?

gadis janda tanpa anak cari suami 2013

Google

Diterbitkan pada Monday, 20 November 2017 Pukul 1.58

Search the world's information, including webpages, images, videos and more. Google has many special features to help you find exactly what you're looking for.Salam, alahaiii sunyinya rumah ni, anak-anak baru je ikut balik kampung dengan Tok, Tokwan dorang semalam, serius tak suka sebenarnya keadaan yang sunyi macam ni, dah .

Anak Dato K Kahwini Anak Dato Hishammuddin Hussein Onn

Diterbitkan pada Sunday, 19 November 2017 Pukul 9.51

akak baru baca berita nie tadi .. x sangka pula anak tiri Dato Ct kahwin dengan anak Dato Hishammudin Hussein Onn nie kan .. masa bila mereka bercinta pun x tahu @ x .

Bapa Haq Buat Pilihan Tinggalkan Kami – Norish Karman

Diterbitkan pada Sunday, 19 November 2017 Pukul 8.18

Walaupun isu status anak bongsu Norish Karman sudah reda, nampaknya minggu ini isu itu hangat kembali apabila Norish membuat kenyataan terbaru tentangnya.

Kawan Sendiri, Artis Rampas Suami Saya – Noniswara

Diterbitkan pada Sunday, 19 November 2017 Pukul 12.00

Oh sedihnya dengan apa yang menimpa Noniswara ini. Baru sahaja bercerai dengan suaminya, Datuk Rosman Ridzwan baru-baru ini, Noniswara memberitahu yang bekasCerita perkosaan yang aku alami dilakukan oleh kekasihku sendiri. Pemerkosaan itu begitu menyedihkan, aku diperkosa kekasihku dan dipermainkan banyak lelaki.. Rekanbola.com – Pertanyaan khusus bagi cowok, bagaimana jika seandainya kamu memiliki pacar seorang Jagoan apakah senang karena bakal ada yang melindungi atau takut, kalau-kalau kamu ketahuan selingku….

Astana Mukmin Pusat Kursus Perkahwinan Prosedur

Diterbitkan pada Monday, 20 November 2017 Pukul 5.04

Prosedur, Proses dan Maklumat Mengenai Permohonan Kebenaran Perkahwinan (info dari JAWI/JAKIM) Kawasan KL,.

Senarai Filem Malaysia

Diterbitkan pada Friday, 17 November 2017 Pukul 0.57

Berikut adalah senarai filem mengikut susunan yang dihasilkan di Malaysia. Filem-filem yang wujud sebelum penubuhan Malaysia juga ada di sini. Untuk senarai filem .

Macam Mana Nak Tahu Dia Suka Kita Atau Tak

Diterbitkan pada Saturday, 18 November 2017 Pukul 20.51

Tanpa Nama berkata betul..kita juga pasti akan suka dengan kawan kita tu.. tapi kita tak pasti dia suka dengan kita atau pun tidak, kawan saya tu dia suka rapat .

Warna-warni: Kisah Nyata Istriku Selingkuh Dengan Pemuda

Diterbitkan pada Friday, 17 November 2017 Pukul 1.04

syukurlah istri menyadari perbuatan nistanya,dan pukulan bathin yang terbesar baginya adalah saat suami memutuskan meninggalkan dirinya dan anak2,paling tidak para .

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -