What's New?

harga baru maxis

Info Gst

Diterbitkan pada Wednesday, 1 April 2015 Pukul 14.11

Harga baru bagi top up atau tambah nilai Maxis, Celcom dan Altel. Baru-baru ada beberapa rakan blogger telah memuat-naik, dan menulis entri berkaitan harga baru tambah nilai bagi beberapa syarikat telekomunikasi 

Maxis Bakal Menawarkan Oneplus One

Diterbitkan pada Wednesday, 1 April 2015 Pukul 17.53

Melalui gambar yang hadir ke arena web, Maxis dilihat akan menawarkan OnePlus One dengan pakej MaxisONE mereka, dan ia akan ditawarkan pada harga RM959. Maxis tidak mengeluarkan sebarang komen berkenaan pertanyaan kami untuk penawaran peranti ihackersam — April 1, 2015 21:23. baru ku tahu dh 2 tahun rupa2nya peranti oneplus one tu..maknanya tahun 2013 lagilah. Reply. Thumb up 5 Thumb down 1. wootwoot — April 1, 2015 22:29.

Oneplus One Di Malaysia Pada 22 April 2015

Diterbitkan pada Wednesday, 15 April 2015 Pukul 3.55

Namun, mengikut bahan promosi yang tertiris sebelum ini, OnePlus One dilihat akan membawakan harga RM1299 dan ditawarkan serendah RM959 melalui Maxis. Penawaran Dah amik dah 1+1 ni 30hb mac baru ni.

Maxis Memperkenalkan Pelan Pascabayar Baru...

Diterbitkan pada Friday, 30 May 2014 Pukul 2.53

Maxis hari ini secara rasminya telah memperkenalkan pelan pascabayar baru mereka, dipanggil sebagai OnePlan, sekaligus membolehkan para pengguna lebih mudah memilih pelan pascabayar daripada dua tawaran, berbanding .. mentang mentanglah dorang built paling banyak menara telekomunikasiuntuk coverage.sesuka hati je bagi harga yang tak munasabah langsung! kelebihan telco ni adalah dorang ni memiliki coverage..coverage inilah yang harus 

Maxis Menawarkan Pakej Whatsapp Tanpa Had Dan Data...

Diterbitkan pada Monday, 9 March 2015 Pukul 18.05

Melalui promosi baru ini, Maxis menawarkan langganan pakej data sebanyak 200MB dan penggunaan WhatsApp tanpa had pada harga RM18 sebulan. Walaubagaimanapun, promosi ini tidak ditawarkan untuk semua 

Maxis Mengemaskini Harga Pelan Tablet Hotlink

Diterbitkan pada Friday, 24 April 2015 Pukul 17.26

Maxis juga turut mengemaskini harga untuk membeli data tambahan bagi pakej tablet ini, dimana tambahan data untuk 1GB berharga RM25, sementara untuk 2GB pula ia berharga RM45. Hotlik Tablet. Berkaitan: Hotlink, Hotlink Tablet, Maxis je buat ape. x sampai satu jam bleh habis banyak tu. cuba la buat RM5 1GB aktif 5 hari baru la rakyat x terbeban sgt. internet skarang ni keperluan/hiburan/cari maklumat/video ehem ehem dan mcm2 lagi kegunaan lain.

Harga Baru 6 Gst Prepaid Tambah Nilai Maxis Celcom Altel

Diterbitkan pada Wednesday, 1 April 2015 Pukul 14.49

Harga Baru 6 GST Prepaid Tambah Nilai Maxis Celcom Altel. Global. Wednesday, April 1, 2015. Harga Baru 6 GST Prepaid Tambah Nilai Maxis Celcom Altel Baca Selanjutnya >> Sumber >> http://ift.tt/1FgsEAU via mediametronetwork.

Maxis Mula Menawarkan Google Chromecast Di Malaysia...

Diterbitkan pada Thursday, 30 April 2015 Pukul 0.35

Maxis hari ini membuat kejutan dengan menambah salah satu penawaran baru daripada mereka, iaitu dengan mula menjual Google Chromecast pada harga RM170. Maxis mengatakan ia boleh didapati daripada Maxis 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -