What's New?

gambar panas and hot nellydia senrose bersama sharnaaz ahmad

Kongsi Gambar Bersama Nelydia Senrose, Sharnaaz...

Diterbitkan pada Tuesday, 3 December 2013 Pukul 3.25

nelydia sharnaaz ahmad. Kalau Abang Nara jadi Qi pun memang panas hati dibuatnya. Menerusi akaun Twitternya, Qi meluahkan kata-kata kecewa yang berbunyi “Celik- celik dah depan mata. Tak payah pening-pening dah. Good luck to . Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 4. Anonymous says: December 3, 2013 at 3:13 pm. Bangkaface NO.1 = Baby AA. Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 3. Cili says: December 3, 2013 at 3:21 pm.

Elfaeza Nafi Bercinta Dengan Sharnaaz Ahmad

Diterbitkan pada Friday, 5 July 2013 Pukul 3.21

Terbaru, Elfaeza dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan bekas kekasih Shila Amzah, Sharnaaz Ahmad. Elfaeza mengakui Kongsi Gambar Bersama Nelydia Senrose, Sharnaaz Ahmad Buat Qi Razali Cemburu. Sharnaaz Ahmad 31 responses to Elfaeza Nafi Bercinta Dengan Sharnaaz Ahmad. Puteri Bunian says: July 5, 2013 at 11:27 am. gosip terbaru ke ni?? ok la kalo dua2 dah ada pengganti… btw, i'm 1st.. Hot debate. What do you think? Thumb up 

Itu Bukan Saya

Diterbitkan pada Friday, 14 June 2013 Pukul 3.43

Hujung bulan lalu, kecoh sebentar dunia hiburan apabila Nelydia Senrose berkongsi sekeping gambar di Instagramnya. Gambar tersebut Kongsi Gambar Bersama Nelydia Senrose, Sharnaaz Ahmad Buat Qi Razali Cemburu. Sharnaaz Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 3. Dia Nelydia says: June 14, 2013 at 6:25 pm. Itu bukan gambar I ok , tu gambar pondan yg sama muka mcm I , ye la i kan cantek , so diorng jd kan I sbgai Icon …

Sharnaaz Ahmad & Emma Maembong Berlakon Bersama...

Diterbitkan pada Wednesday, 7 May 2014 Pukul 1.19

Setelah Qi Razali cemburu melihat kemesraan yang terjalin antara Nelydia Senrose dan Sharnaaz Ahmad dalam sebuah drama baru-baru ini, kali ini giliran Emma Maembong pula berlakon dengan Sharnaaz menerusi 

Syarul Ridzwan & Mia Ahmad Hangat Bercinta

Diterbitkan pada Sunday, 26 April 2015 Pukul 10.37

Hero dan heroin drama Hati Perempuan, Syarul Ridzwan dan Mia Ahmad kini sedang hangat bercinta. Kongsi Gambar Bersama Nelydia Senrose, Sharnaaz Ahmad Buat Qi Razali Cemburu. Sharnaaz Ahmad memang tak Hot debate. What do you think? Thumb up 17 Thumb down 22. Lelaki says: April 26, 2015 at 10:05 pm. bosan nyer aku dengan perempuan yg bajet ayu macam ni, tak ader ker perempuan yang tak bajet ayu ? Well-loved. Like or Dislike: 

Sharnaaz Ahmad Bersara Daripada Dunia Hiburan

Diterbitkan pada Monday, 25 November 2013 Pukul 2.30

Kongsi Gambar Bersama Nelydia Senrose, Sharnaaz Ahmad Buat Qi Razali Cemburu. Sharnaaz Ahmad memang tak habis-habis dihimpit kontroversi yang berkaitan dengan perempuan. Shila Amzah, Uqasha Senrose dan 

Gambar Aksi Romatis Nelydia Senrose Dan Sharnaaz

Diterbitkan pada Thursday, 6 February 2014 Pukul 4.56

Pelakon dan pengacara Qi Razali meluahkan rasa terkilan dengan perbuatan Sharnaaz Ahmad yang kerap kali memuatnaik gambar mesra bersama kekasihnya, Nelydia Senrose di Instagram, kini Sharnaaz pula mengambil 

(15 Gambar)nelydia Senrose, Kini Popular Dengan...

Diterbitkan pada Wednesday, 23 January 2013 Pukul 1.14

Lagi 13 keping gambar si comel Nelydia Senrose dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit Instagram Nelydia Kongsi Gambar Bersama Nelydia Senrose, Sharnaaz Ahmad Buat Qi Razali Cemburu. Sharnaaz Ahmad .. 20 Thumb down 13 .. says: January 23, 2013 at 10:25 am. suka tengopk muka dia ni…comei n lembut jer…dulu masa berlakon kt spa Q x berapa lawa…tpi skg lawa la plk…..dia ni kt luar memg seksi….. Hot debate. What do you think?

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -