What's New?

cerita air kencing ibu mertua aku jilati

Budak Tak Makan Saman

Diterbitkan pada Thursday, 16 October 2014 Pukul 12.47

Memang betullah mak aku & mak mertua aku cakap .. "Mak tengok, budak ni Masa aku dok meloncat tu, aku tengok, sardiinn jer muka dak kecik tu, tengah menjilat-jilat jari dia. Siap kutip2 lagi susu yg tumpah kat lantai tu masuk mulut. Ko rasa aku tak sakit hati?? En. daddy kuar dari bilik air, terus mengucap panjang. Aku terus bawak budak Dah lah en. daddy baru jer abis mengelap susu tumpah tadi, ni nak kene mengelap air kencing dia pulak Adooiiyaaiii.

Cerita Orang Melayu: Mak Cik Gayah

Diterbitkan pada Wednesday, 28 April 2010 Pukul 13.43

ak tgk dier kencing,berak nampak ar taik dier kuar ikot bontot dier yg besar 2stim gak ak mase hampir2 nak tepancut gak ar paz 2 dier siap mandi dier pon kuar dr bilik air 2 ak pon trus blah dr c2. 3 ari paz 2 ak da tak tahan 

Kumpulan Humor Dewasa

Diterbitkan pada Sunday, 27 May 2012 Pukul 13.27

Lihat bibirnya yang merekah seperti bibir Angelina Jolie. Atau dadanya yang bagus seperti dada Mena Suvari di film American Beauty. Sempurna. Aku membayangkan bila dia tidak mempunyai tubuh, bibir atau dada seperti 

Tafsir Mimpi Tentang Apa Yang Dikerjakan Dan...

Diterbitkan pada Monday, 25 February 2008 Pukul 23.02

saya bermimpi di tempat yang gelap gulita tanpa ada pangkal dan ujung,disitu saya tidak takut,tapi tiba-tiba saya mendengar suara “dimana kau berada disitu ada aku” saya merasa seluruh .. Dalam mimpi saya nampak satu kubur dan saya ternampak mak mertua saya tengah mengelek air ke arah satu kubur tadi. selepas itu saya tersedar dan saya tengok jam baru pukul 2.30 pagi. mimipi itu terjadi pada mlm Isnin nak masuk malam hari Selasa. Saya harap tuan 

Beberapa Jenis Penyakit Jiwa « Saeful Base Camp

Diterbitkan pada Monday, 7 June 2010 Pukul 16.34

Seringkali pandai mengarang cerita yang membuatnya positif, dan bila ketahuan berbohong mereka tak peduli dan akan menutupinya dengan mengarang kebohongan lainnya dan mengolahnya seakan-akan itu fakta. . sampai aku takut sendiri dengan diriku sendiri… terkadang aku merasa ada 2 jiwa yang ada dalam diri ku…. bahkan dulu aku pernah sempat hampir membunuh ibu ku sendiri…. kalau mengingat hal itu aku sedih… aku juga sempet ke psikolog,,, 

[100] : Koleksi Cerita Lawak Antarabangsa

Diterbitkan pada Sunday, 9 October 2011 Pukul 20.30

Cucu pula untuk menghalang neneknya tahu cerita sebenar telah berbohong dengan mengatakan ada dermawan akan membahagi-bahagikan buah orange .. aku tengok ada 3 bilik air. Bilik air yang di tengah bertutup, jadi aku pegi yang disebelahnya. Baru saja aku duduk, aku terdengar orang dari sebelah bersuara, "Haa, camna sekarang ?" Aku pun bukan suka nak berbual dengan orang yang aku tak .. Ramli dan juga Mak mertua Ramli menjadi kakak dan juga nenek kepada.

Tanda-tanda Anda Terkena Sihir

Diterbitkan pada Monday, 25 June 2007 Pukul 13.58

aku. July 28, 2010 @ 12:56 am. Za, minum air tawar harus berterusan dan yang lebih penting kita harus mengebalkan diri mkita sendiri dengan selalu berwujud, bersolat dan memohon dari Allah. Stress juga adalah sejenis penyakit slalu mimpi ular.pi tanah pkuburan. mimpi budak2.mmp mcm2.smua menakutkan.aku jga slalu melancap.munkin ada orang x nak aku kahwin kot.lama2 mandul la aku.ada org sgat bnci mak aku.aku jdi mangsa sihir org tu.bnyak u.

1001 Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Monday, 19 October 2009 Pukul 23.42

Mimpi mandi air dingin : Akan dapat mengalahkan musuh-musuhnya. Kalau mimpi naik kuda poni putih,bulunya lembut,aku sangat sayang padanya sampai tak tega membiarkannya berjalan dtempat yg penuh kerikik dan penuh becek dan aku menggendongnya dan aku mampu dan kuat tuk .. ass. tlg tfsr mimpi saya. smlm saya bermimpi berjalan dengan ibu saya yang sudah meninggal dunia dan melihat ada 4 bulan di angkasa. apa makna dari mimpi saya ?

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -