What's New?

cara buat miyak cenuai

Buluh Malam Ramuan Cenuai Perindu Di Gunung Ledang...

Diterbitkan pada Monday, 7 June 2010 Pukul 1.54

Kata Tok Syeikh, "Setelah saya membuat kajian dengan cara melihat pokok cenuai dan bertanya kepada yang faham tentang pokok PENGASEH AJAIB ini. Maka saya dapat banyak nama dan dapat ketogari kan Pokok Cenuai. Khasiat nya tak perlu saya tulis kerana memang Saya di perturun kan ilmu membuat Minyak Cenuai olih Nenek saya.Pertama yang bolih untuk kita makan dan yang kedua tidak bolih kita makan. Dan saya minta maaf !!! Ramuan itu hanya 

Cenuai Nenek

Diterbitkan pada Monday, 29 November 2010 Pukul 9.28

Anda terlalu mudah jatuh cinta,anda terlalu mengharapkn sesuatu @ seseorg,saranan saya ye pada gegurl,cuba anda'berpuasa' mencari lelaki buat sementara… Tok syeikh, boleh tak saya tahu cara menentukan minyak cenuai yang asli atau tak, ada yg mencalitkan minyak cenuai pada hujung mancis, dan juga hujung kayu, apabila mancis diletakkan dalam air, dan kayu yg diletakkan minyak cenuai itu bila digerakkan, hasilnya mancis itu mengikuti setiap 

Mustika Laut

Diterbitkan pada Monday, 9 August 2010 Pukul 14.03

Tuan KARIMON selalu jumpa saya,dan bertanyakan Jenis Cenuai,cara buat….tapi doa nya,aku TAK BERI !!!!.Sebenar nya Minyak Cenuai,bukan lah bolih di buat SEMBORONO SAJA,Mesti ada cara dan aturan nya.

Cenuai Pangir

Diterbitkan pada Tuesday, 24 March 2009 Pukul 4.22

Sabirin !!!Bukan senang nak buat Minyak Cenuai…ada syarat dan cara nya !!!.Cara anda mengambil Cenuai itu pun tidak mendapat 'kebenaran'.Saya bukan nak menakut kan anda…tapi di situ (Batu Lesong)….tempat yang 

Pusat Rawatan Islam Hikmah2u Slim: Minyak Cenuai...

Diterbitkan pada Sunday, 13 November 2011 Pukul 8.28

Assalamuialaikum dalam kisah ni pula seorang perempuan akan berkawin tidak lama lagi telah terkena minyak cenuai di mana beliau seperti melupakan bakal suaminyabakal suaminya telah membawa wanita ini untuk berubat tanda tanda sesiapa yang terkena minyak cenuai ataupun minyak dagu ke senyoyong kesan tetap samamenyusahkan ajebanyak dalam internet menjual minyak cenuai ada mengatakan minyak di buat untuk pelaris, pengasih, 

Cenuai Air

Diterbitkan pada Wednesday, 15 February 2012 Pukul 2.47

Namun tujuan dan maksudnya adalah satu iaitu membuat minyak cenuai bagi tujuan pengasihan.Di sini pula terdapat 2 cara lain sama ada cara orang islam melayu ataupun orang asli nak dijadikan minyak itu unsur hitam 

Minyak Cenuai

Diterbitkan pada Wednesday, 10 December 2008 Pukul 6.01

Kalau ada sila email saya minat nak beli….ramai yang asyik cerita je cara buat cenuai tapi tak ada yang buat dan jual cenuai….hampeh…nasib baik &puteri masih ada warisan pusaka bangsa …yang lain dok cerita 

Koleksi Minyak Cenuai Ts

Diterbitkan pada Wednesday, 29 September 2010 Pukul 17.15

Saya banyak belajar cara pembuatan minyak cenuai ini,jika tidak silap saya ada 7 orang guru secara nyata dan ghaib,jadi ada memacam cara yang saya bolih buat…..dan cara pembuatan nya di jamin “terkawal dan 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -