cara buat miyak cenuai

Ramuan Minyak Cenuai

Diterbitkan pada Monday, 1 October 2012 Pukul 0.48

Penjual warga emas yang ditemui di Pasar Besar Kedai Payang di sini, mendakwa ramuan digunakan membuat minyak cenuai yang dijualnya air mani gajah, minyak kelapa sulung dan tumbuhan seperti cenuai rambut.

Mistik-ajaibblogspotcom: Minyak Cenuai Pengasih...

Diterbitkan pada Monday, 14 March 2011 Pukul 20.49

Mengikut kisah orang asli batak minyak cenuai ini mampu mempengaruhi minda manusia untuk menurut kata dan kehendak pengguna minyak ini, lebih kuat lagi dari minyak dagu atau minyak pengasih sehinggakan yang terkena seperti di pukau dan tidak sedarkan diri. Posted by mistik-ajaib at 6:49 AM · Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Bagaimana cara nak buat pembelian. ReplyDelete · mat jon March 4, 2013 at 9:27 PM. salam..saya berminat. ada 

Minyak Cenuai

Diterbitkan pada Wednesday, 10 December 2008 Pukul 13.01

Kalau ada sila email saya minat nak beli….ramai yang asyik cerita je cara buat cenuai tapi tak ada yang buat dan jual cenuai….hampeh…nasib baik &puteri masih ada warisan pusaka bangsa …yang lain dok cerita 

Cenuai Air

Diterbitkan pada Wednesday, 15 February 2012 Pukul 9.47

Namun tujuan dan maksudnya adalah satu iaitu membuat minyak cenuai bagi tujuan pengasihan.Di sini pula terdapat 2 cara lain sama ada cara orang islam melayu ataupun orang asli nak dijadikan minyak itu unsur hitam 

Minyak Mahabbah Aura Maharaja Cenuai Asli Gunung...

Diterbitkan pada Saturday, 16 August 2014 Pukul 17.34

Oleh kerana ramai orang yang telah membuat pertanyaan tentang Minyak Pengasih Mahabbah cenuai, maka disini saya nyatakan perbezaan diantara keduanya untuk Anda menilai sendiri sebagai menambah wawasan berkenaan perihal yang berkaitan dengan cenuai. Minyak Pengasih cenuai asli kebiasaannya dibuat . Hanya dengan cara mencalit,menyapa atau menegur,bersalaman dengan orang yang dihajati… Namun berbeza dengan adat masyarakat 

Koleksi Minyak Cenuai Ts 2

Diterbitkan pada Thursday, 30 September 2010 Pukul 0.26

Kalau ada niat(waris dah berderet),bagus lah…kekadang kita lupa pula,mata dari 2, dah jadi 4,…rambut dari hitam,dah ada bunga lalang,badan dari tegak bila berjalan,nak kena cari kayu buat tongkat !!!,hari pun makin lama makin maghrib…umur pun makin lama makin,pendek ! . salam tok syeikh… baru-baru ini saya ada membeli minyak raja cenuai. boleh saya tahu mcm mana nak tahu keaslian minyak tersebut yer? ada cara tak untuk uji minyak tersebut? Reply.

Koleksi Minyak Cenuai Ts

Diterbitkan pada Thursday, 30 September 2010 Pukul 0.15

Saya banyak belajar cara pembuatan minyak cenuai ini,jika tidak silap saya ada 7 orang guru secara nyata dan ghaib,jadi ada memacam cara yang saya bolih buat…..dan cara pembuatan nya di jamin “terkawal dan 

Cenuai Pangir

Diterbitkan pada Tuesday, 24 March 2009 Pukul 11.22

Sabirin !!!Bukan senang nak buat Minyak cenuai…ada syarat dan cara nya !!!.cara anda mengambil cenuai itu pun tidak mendapat 'kebenaran'.Saya bukan nak menakut kan anda…tapi di situ (Batu Lesong)….tempat yang 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X