What's New?

sinopsis akhir cucu menantu

Mulai Episode 1

Diterbitkan pada Thursday, 16 May 2013 Pukul 12.06

Mulai Episode 1 - 105 (Episode Akhir) - Sinetron Cucu Menantu mula menemui penonton pada 3 Januari 2013 setiap Isnin - Jumaat jam 7.00 petang di Astro Ria. Pemain: Kirana Larasati sebagai Vina Sinopsis: Terlahir dari keluarga sederhana, Fahri pemuda berusia 25 tahun digambarkan sebagai sosok yang tampan dan cerdas. Sebagai seorang manajer di sebuah mal kecil, Fahri sangat menjunjung tinggi nama keluarga. Fahri memiliki kekasih bernama Vina, 

Yuka-luv: Sambungan Sinopsis Sinetron Cucu Menantu

Diterbitkan pada Friday, 3 May 2013 Pukul 13.00

(episod akhir sinetron cucu menantu kat sini ) tiara merobek srt cere & janji akan bantu vina, kt tiara vina gak bisa jual suaminya sendiri u/ dapetin apa yg dia mau. vina marah bgt, dia gak mau dibantu. aril tlp vina tanya 

Yuka-luv: Episod Akhir Sinetron Cucu Menantu

Diterbitkan pada Friday, 3 May 2013 Pukul 15.15

Kesudahan sinetron Cucu Menantu Vina nyesal karna belom sempat ketemu & minta maaf sama p rizal, karna sebagai menantu dia gak bisa kasih cucu. Aril yg liat vina datang malah marah, padahal vina jelasin kalo dia lg 

Blog Iwan: Sinopsis Sinetron Cucu Menantu Di Astro Ria

Diterbitkan pada Tuesday, 26 March 2013 Pukul 23.00

Hai,bagi peminat setia sinetron dari Indonesia yang berjudul Cucu Menantu yang telah pun ditayangkan 3 January lalu di Astro Ria pada setiap Isnin hingga Jumaat,Jam 7 malam. Tajuk : Cucu Menantu Para Pelakon : Kirana 

Yuka-luv: Sinopsis Sinetron Cucu Menantu

Diterbitkan pada Friday, 3 May 2013 Pukul 12.31

Cucu menantu ni makin lama makin meleret makin meraputapi dah tau macam tu aku tunggu jugak cerita tu setiap petang Untuk peminat cucu menantu kat sini aku nak bagi sikit sinopsis pasal cerita tupetang tadi kita 

Yuka-luv: (sinopsis) Sinetron Cucu Menantu

Diterbitkan pada Thursday, 18 April 2013 Pukul 2.33

( Taktau la yang ni mimpi ke betul2tapi korang perasan tak baju yang vina tu pakai sama macam baju yang nak ambik hadiah masa menang primadona boga tu?) P/s : ada yang kataepisod akhir cucu menantu ialah ep 107 

Yuka-luv: Sinetron Cucu Menantu

Diterbitkan pada Sunday, 17 February 2013 Pukul 4.20

Episod Akhir Cucu Menantu boleh tengok kat SINI Sinopsis Sinetron Kejora Dan Bintang. sinopsis Sinetron dah cuba google tp x jumpa pun. huhhhu.. sis yg baik lg cantik bgtau la apa link utk tgk episod akhir 2. hehehe.

Episode 100

Diterbitkan pada Monday, 18 November 2013 Pukul 8.39

Sambungan sinetron Cucu Menantu mulai Episode 81 - 90. Sila klik di sini untuk mengikuti sambungan sinetron Cucu Menantu mulai Episode 81 - 90. Sinopsis Episode Akhir sinetron Cucu Menantu Sila klik di sini untuk 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -