What's New?

kenapa dahi menjadi hitam

Kisah Tiga Beradik

Diterbitkan pada Thursday, 7 December 2017 Pukul 17.22

KISAH 3 BERADIK Assalamualaikum wbt. Aku harap admin sudi siarkan kisah aku ni. Ini #KisahRealPunya. Aku tak pernah nak share . Tapi kali ni aku. Mat Prai hilang dari pandangan mata dicelah-celah liku jalan. Saya jadi resah dan terus menyalahkan diri sendiri, kerana terburu-buru mematuhi cakap Pak Imam. Kalau ikut Mat Prai bukankah bagus. Boleh….

Shafa Abdullah: Cerpen : Cinta Mati

Diterbitkan pada Wednesday, 13 December 2017 Pukul 10.49

“Bukan salah saya, cikgu. Dia yang mulakan dulu!” bentak Zahra. Aszraff mengerut dahi.. Bahagian depan (muka) ditutup dengan kain hitam yang nipis dan jarang. Ini membolehkan orang tersebut melihat sesuatu dengan bebas. Dan Datuk macam tadi juga, berdiri dengan tenang. Sepasang matanya t….

Abang, Doakan Rumah Tangga Kita Sampai Syurga – Siri 3

Diterbitkan pada Monday, 11 December 2017 Pukul 6.33

Rumah Tangga. “Aiman!! Kamu nak jadi apa ha ni!” tengking Dato Rahimi merangkap abahnya. Aiman hanya tunduk. Sejak menjadi suami Syahirah. Dalam hidupnya, nenek hanya mengenal huruf-huruf Arab dan tulisan jawi. Dia mengenal Alif, Ba, Ta,  sampai habis. Dia tidak boleh mengeja huruf-huruf tetapi dia boleh membaca muqaddam dan Quran.“Gan….

Novelplus

Diterbitkan pada Sunday, 10 December 2017 Pukul 8.36

YANG SEBENARNYA. HAZIF HMD. 5 “Takde sebab aku nak curang pada Azrul. Dia lelaki yang sempurna untuk aku, kenapa pulak aku nak curang?. Haji Taslim Singasari terus bangun. Tetapi, Datuk masih bertahan di bangku. Keberatan untuk bangun dan bermenung panjang, macam ada sesuatu yang mengganggu fikirannya. Dua tiga kali Datuk dongakkan ke….

Ceritaku: Mr.hotter Guy Bab 16

Diterbitkan pada Friday, 8 December 2017 Pukul 17.57

Luqman Hakimi melangkah ceria masuk ke pejabatnya hari itu. Perkara pertama yang dibuatnya adalah menuju ke arah meja milik setiausahanya itu.. Suasana yang bungkam itu, membuat otak saya memikirkan perkara yang bukan-bukan. Saya juga membayangkan bagaimana datukdan kawan-kawannya berusaha dengan susah payah mengesan jejak saya yang hilang. T….

Tegar Di Atas Sunnah

Diterbitkan pada Friday, 8 December 2017 Pukul 1.29

Neov Al Jer. Nov 24, 2013, 10:58 am. CARA MENGHILANGKAN NODA/TANDA HITAM DI DAHI, TERNYATA MUDAH ALHAMDULILLAH, SUDAH SAYA COBA DAN BERHASIL beri cream pemutih di bb plus collagen, testimoni bb plus collagen, bb plus collagen bagus, agen bb plus collagen. Beduk di masjid pun dipalu orang, tidak lama kemudian suara azan maghrib bergema ke seluruh kampung. Kami segera bangun. Haji Bagus bergegas ke ruang dapur. Tidak lama kemudian dia kembali menemui kam…Muncul 'Keturunan' Sentry yang sangat berbahaya melebihi 'Keturunan' Sentry yang lain. Simak kisahnya berikut ini.….

Bahasa Melayu Tatabahasa: Simpulan Bahasa

Diterbitkan pada Friday, 8 December 2017 Pukul 2.41

Simpulan Bahasa bermula dari huruf 'A' 1. Abang Angkat Maksud: Lelaki yang telah di akui sebagai abang, tetapi tidak mempunyai pertalian darah dengan orang yang . Nyak Sulaiman bercakap dengan salah seorang daripada nelayan tersebut. Selesai bercakap, nelayan itu menghulur sampul surat berwarna kuning kepada Nyak Sulaiman. Mereka berdakapan dan bersalaman.Enj….

Kenapa Muka Berjerawat

Diterbitkan pada Wednesday, 6 December 2017 Pukul 22.46

Jerawat akan muncul bila minyak atau sebum, bakteria dan sel kulit mati menyumbat liang roma pada kulit muka. Anda perlu mengetahui bagaimana jerawatAdapun tanda kematian mengikut ulamak adalah benar dan ujud cuma amalan dan ketakwaan kita sahaja yang akan dapat membezakan kepekaan kita kepada tanda ini. FarronNews - Travel - Sebagai kota ketiga terbesar di Indonesia, Medan pasti sudah tak asing namanya buatmu. Tapi, apakah kamu pernah terpikir untuk berwisata ke sana? Yup, Hipwee percaya banget bahwa…Chapter 10.10Mungkin karena mereka akan meninggalkan Gagor, karena itu harus meninggalkan Kuil, Brainless Sheng menjadi sangat diam untuk beberapa hari, tidak lagi berteriak-teriak untuk mengontrol ….

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -