hisap puting toket abg

Pisahkan Anak Dengan Susu Badan...

Diterbitkan pada Friday, 16 December 2011 Pukul 15.08

Bila Kak Amie nak putuskan susu untuk anak bongsu, macam2 cara dibuat tapi tak mahu juga, akhirnya Kak Amie bubuh pewarna merah (ubat kuih, bancuh dengan air sikit) dan letak di sekitar nipple, bila anak hisap, warna merah melekat di mulutnya, kakak suruh dia tengok cermin dan rasa takut . anak akk plak, akk sumbat puting/ bancuh susu mlm2 n buat donno je dia mraung. mmng tension la jugak t.leh tido. hari k 4 .. Semua demi Skeewwrt abg Kawasan!

Baik Buruk Anak Hisap Puting (pacifier).

Diterbitkan pada Saturday, 24 July 2010 Pukul 13.18

Yang sedang menangis. Bayi yang sedang menangis akan segera berhenti menangis sekiranya diberikan puting kosong ini kerana "sucking reflex" atau "rooting reflex" iaitu refleks bayi yang semulajadinya ingin menghisap susu. HARI2 ISTIMEWA. Hari Lahir abg : 03/01/198_. Hari Lahir Syg : 28/07/198_. Bercinta : 28/08/2002. Bertunang : 25/07/2003. Akad Nikah : 06/08/2004. Majlis Kenduri : 28/08/2004. Hari Lahir Puteri : 06/09/2008. Hari lahir Ariq 11/09/2012 

C E R I T E R A K U: Kisah Dhani & Puting Susu

Diterbitkan pada Wednesday, 20 May 2009 Pukul 12.29

Syukur alhamdulillah akhirnya anak aku DHANI nak jugak hisap puting botol susu yg baru itupun ihsan dari abg ipar aku Epi dan isterinya Wani sejak abah aku sakit DHANI ngan DANIA aku antar kat umah mak mertua 

Sharemyloves: Petua Supaya Anak Berhenti Hisap Puting "o"

Diterbitkan pada Tuesday, 27 November 2012 Pukul 14.06

Petua supaya anak berhenti hisap puting "O". Oh! putinggigi anakku dah tak cantik gara-gara engkau Nak marah kat puting pon tadak guna jugak. Tetap puting jugak dicarinya Adeh! Semenjak-dua menjak ni, Mikha dan puting . sy xpasti petua dia mcm mne sis sbb daaliyaa mmg diri dlu dah stop puting tu..dia sendiri yg tak nak, bila kasi dia tolak puting tu. tp rsenya kalu letak benda masam tu elok jgk kotsy pun tak pasti. alah tak macho la abg mikha still 

Botol Susu Terbaik "pigeon Peristaltic Plus" Mesti Cuba

Diterbitkan pada Saturday, 12 May 2012 Pukul 15.48

Saksikan magicnya puting tak menitik bila ditonggengkan Tengok lagisecara dekat. Nah kat tangan pun tak menitik jugak. Sangat sesuai untuk bayi andabila hisap baru susu keluar.risiko tersedak susu rendah yertak 

7 Tanda Di Bagian Tubuh Wanita Yang Masih Perawan...

Diterbitkan pada Wednesday, 24 August 2011 Pukul 8.56

Buah dada yang kena hisap putingnya menjadi lebam, yang belum kena hisap putingnya berwarna merah jambu. Sekiranya gadis itu tidak suci, buah dadanya jatuh terjuntai seperti buah pepaya yang terjuntai di pohon.

Ciri-ciri Payudara Wanita Yang Pernah Dipegang Atau...

Diterbitkan pada Sunday, 23 March 2014 Pukul 18.06

Payudara yang kena hisap putingnya menjadi lebam, yang belum kena hisap putingnya berwarna merah jambu. Pada payudara memang mengandung seribu tanda tanya, termasuk mengetahui wanita yang sudah punya 

Cara Memerah, Menyimpan, Dan Memberikan Asi Perahan...

Diterbitkan pada Wednesday, 13 April 2011 Pukul 14.10

Tempatkan ibu jari di atas kalang payudara dan jari telunjuk serta jari tengah di bawah sekitar 2,5 -3,8 cm di belakang puting susu membentuk huruf C. Anggaplah ibu jari berada pada jam 12, dua jari lain berada di posisi 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X