What's New?

gambar macam macam memek

Langit Hitam: Cari Di Balik Awan, Ya?

Diterbitkan pada Friday, 3 October 2008 Pukul 7.00

Kan? Saya rendah lagi. Kena tambah masa bersilat agaknya. Kalah dengan nenek saya. :p. Banyaknya gambar raya. Macam-macam memek muka. Mencucuk langit pun ada. Bila seorang sudah gila bergambar, yang lain turut ikut. Hasilnya?

Ku Pilih Hatimu: Futsal Punya Cerita

Diterbitkan pada Thursday, 23 October 2014 Pukul 8.46

nanti awak tengok balik gamba-gambar yang saya ambik.. macam-macam memek muka yang ada,., ada yang sama je..ada yang awak berpaling.. ada yang saya berpalingg.. alahai sweetnyerr awakkkbila saya ajak 

ShΛliyΛnΛ SΛruΛn.

Diterbitkan pada Friday, 10 February 2012 Pukul 18.11

Hahaha. Sampai beratus-ratus lah gambar kitorang ambik. Tapi syaa upload sikit je dekat FB :D Macam-macam gaya, memek muka. Semua tak semenggah. Kelakar kot. Hahaha. Oh malas nak cakap panjang, syaa just share sikit gambar jela 

Pudina Hati (:: Mr. Perfect Annoying! Bab52

Diterbitkan pada Sunday, 26 April 2015 Pukul 14.08

Sebaik sahaja dia membuka beg kertas bercorak hati itu, hatinya tersentuh melihat sekeping kad berbentuk hati yang dihiasi dengan beberapa keping gambar-gambar dia. Ada antaranya ketika Macam-macam memek wajahnya yang terdapat dalam foto itu. Rupa-rupanya selama Awak, cuba awak bagitahu saya macam mana saya nak hadapi saat-saat gadis yang saya puja selama ini, bakal menjadi milik orang lain depan mata saya sendiri? Saya ada sebab 

Gambar: Gambar Batik Beserta Penjelasannya

Diterbitkan pada Thursday, 25 June 2015 Pukul 7.00

Gambar macam macam batik nusantara beserta penjelasannya Kami menjual batik dengan harga yang memang relatif muah dan dengan kualitas yang tidak bisa diragukan lagi. Aneka Macam Gsmbar Memek - IklanGratiz 

Atira Yusuff: Memek Muka Challenge .ada Berani??

Diterbitkan pada Tuesday, 27 August 2013 Pukul 13.58

Gambar ini diambil beberapa minggu yg lalu, its me and ma crazy niece.. leya natasyah hola !! :). Pada mulanya aku memang tak mempunyai semangat jitu untuk bergambar macam org kena sawan . Sebab aku mengalami 

Monalisa Slimming Suit

Diterbitkan pada Thursday, 22 January 2015 Pukul 15.46

memek monalisa; slimming suit monalisa palsu; memek perawan; monalisa slimming suit palsu; manfaat korset tubuh; korset pelangsing badan; harga korset pelangsing; grosir olshop slimingsuit; grosir macam-macam bokong palsu murah 

Cik Tintons :): Kaka Ima Saya Dah Kawin

Diterbitkan pada Sunday, 2 June 2013 Pukul 10.30

keempat dengan juru gambar . ini gambar bersama family saya tapi bukan semuaa . saat paling happy gila lah . sampai tangkap gambar macam macam memek muka dok mai dah tau . ini lahhh muka aku bila bergambor 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -