cara mengambil batu serai

Batu Serai Love Of My Life

Diterbitkan pada Monday, 10 February 2014 Pukul 11.54

batu serai sememangnya datang dari pohon2 serai Untuk mendapatkan batu serai dari bukanlah mudah Ianya mesti diambil oleh orang berpengetahuan Maknanya orang yg pandai berubat ustaz cara nak ambil batu

Values Of Life Permata Batu Serai

Diterbitkan pada Monday, 12 April 2010 Pukul 15.30

Suatu ketika dulu masa auntie masih kerja agak2 pada tahun awal 90an kat office auntie ada kawan laki2 auntie bawak batu permata serai wangi Siap citer yg batu tuh nak kan auntie jadi tuan nyer batu tuh sangat cantik berkilat2 memang boleh buat cincin Yg hairan nya auntie tak semena2 menasihati dia cara macam mana nak jumpa apa yg dia mimpikan Pelik auntie macam maner auntie boleh menasihat benda yg auntie sendiri tak tahu menahu tentang

Permata Pertama My Passion Batu Serai 1

Diterbitkan pada Tuesday, 16 September 2008 Pukul 10.45

cara nak dapat batu ni agak menarik sebab kena buat beberapa aktiviti dan amalan tertentu atau ritual dulu dan akhir sekali ialah mencabut pokok serai sambil melurut akar pokok tu serta menggoncang2 pokok tadi untuk menjatuhkan batu2 jernih lagi cantik tu Itu pun bukan Betullah seperti apa yang dikhabarkan oleh tuan punya blog mengenai proses pengambilan batu serai ni sbb saya sendiri pernah mengikuti upacara mengambil batu ni Sewaktu proses

Jual Batu Serai Kuning Bali Batu Alam

Diterbitkan pada Sunday, 24 November 2013 Pukul 15.08

Jual batu Alam serai Bali SMS 0815 7857 5809 Willy Setiawan Harga Langsung Pabrik Home tentang kami cara pesan jenis batu alam batu andesit batu palimanan batu sukabumi batu candi batu templek

13 Jenis Batu Akik Dan Khasiatnyadiluhur Jampe Informasi

Diterbitkan pada Wednesday, 19 February 2014 Pukul 11.48

Jika ditemui pokok serai berbunga untuk mengambil batu batu yang terdapat dibahagian bawah perdu pokok serai tersebut memerlukan kaedah dan cara cara yang tertentu dan hanya orang orang yang arif dengannya saja

Manfaat Tanaman Herbal Daun Serai Untuk Kesehatan

Diterbitkan pada Sunday, 17 November 2013 Pukul 8.54

Anda bisa mengambil batang serai secukupnya dan dikupas Bagian cara penyajiannya pun sangat mudah karena hanya diseduh dengan air mendidih dan dapat ditambahkan gula batu susu sebagai pemanis TERIMA

Benda Bertuah Indonesia Batu Serai

Diterbitkan pada Friday, 18 January 2013 Pukul 15.00

Semisal kisah Rasulullah SAW ketika beliau mendengar ada seseorang yang disiksa dalam kuburnya maka beliau mengambil pelepah Kurma yang masih basah kemudian menancapkannya pada kubur itu sambil bersabda Selagi pelepah Kurma masih basah mudah mudahan Tuhan meringankan siksa si fulan Cerita Tongkat Nabi Musa As yang dapat cara pemakaiannya Dibuat cincin liontin atau dibawa dalam berpergian Di Maharkan Rp 250 000

Alam Mistik Khalifah Allah Info Tentang Batu Serai

Diterbitkan pada Sunday, 2 June 2013 Pukul 12.22

Kata orang mereka yang mahu mengambil khazanah serai wangi akan bermimpi dahulu Ada pula Pertiwa berlaku di Negeri Sembilan bagaimana cara cara mendapat batu dari rumpun serai saksikannya batu serai

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

Kami di Facebook!
X