barang untuk dimahar

Geliga Lipan

Diterbitkan pada Saturday, 6 December 2008 Pukul 20.10

Saya pemilik 2 biji Geliga Lipan. Satu berwarna Merah Kehitaman dan satu lagi berwarna Krim Susu.Dua2 geliga tersebut punya khadam tersendiri dan bukan diwafak.Berniat untuk dimaharkan.barang siapa yang berhajat, 

Pembeli Barang-barang Mistik Seluruh Asia Tenggara...

Diterbitkan pada Sunday, 9 October 2011 Pukul 13.10

Cik mahmutshah saya ada barang anti kebal yg ingin dimahar kan,sperti,batu hati pisang ,anti kebal,intan peros di terai dengan memotong rambut sendiri ,intan biru cembung ,keris berbentuk pisau cara mencobanya cicak di 

Bambu Petuk Pedang Samurai Barang Antik

Diterbitkan pada Friday, 21 September 2012 Pukul 12.42

Jika ada barang antik yang ingin dijual atau dimaharkan sipemilik barang harus mengundang dengan biaya undang buyer berdasarkan daerah. Sipemilik barang. Logikanya diamana-mana yang mau beli yang mencari, dan 

Koleksi Peribadi Untuk Dimaharkan. (barang Baik Punya)

Diterbitkan pada Friday, 29 July 2011 Pukul 9.03

Koleksi Peribadi untuk Dimaharkan. (barang Baik Punya). DAH DITEBUS SAHABAT DARI JOHOR. TKASIH Kulit dan tanduk kerbau landau. Insyaallah asli. Dah lama juga lah kami menyimpan barang barang ni dan agak 

Mahar 25 Tahun

Diterbitkan pada Thursday, 13 March 2014 Pukul 15.44

Kukeluarkan suara pelan-pelan, “Saya bukan barang untuk dijual, Bang!” semua mata memandangku. Tatapan mereka menusuk. “Saya sudah pantas menikah dengan pria pilihan, abang-abang tinggal memberi restu dan 

Barangan Mistik Untuk Dimahar.

Diterbitkan pada Tuesday, 9 August 2011 Pukul 19.04

Salam ajul ada beberapa barangan mistik yang sedia untuk dimaharkan,pada sape2 yang peminat barang2 mistik ni..pm je atau sms ajul utk tawar..jangan tanya ajul utk apa..sekadar menyimpankalau sape yang pandai scan tu ..meh la datang scan barang2 ni kalau ada penjaga ke tak..setakat pengalaman mistik nampak perempuan pakai telengkung terpacak depan rumah pukul 2 pagi adalah ,Dapat BAR EMAS, barang KEMAS, DINAR DAN DIRHAM 

Koleksi Pengumpul Barang Mistik Untuk Dimahar

Diterbitkan pada Thursday, 24 May 2012 Pukul 20.50

Ketiga tiga barang ni kepunyaan seorang pengumpul barang mistik dan kini hendak dimaharkan oleh beliau. Cincin 3 jenis besi belah rotan. Menurutnya Asbab kebal kulit dan kalau ada rezeki boleh kebal umumwallahu.

Koleksi Peribadi Untuk Dimaharkan. (barang Baik Punya)

Diterbitkan pada Saturday, 9 October 2010 Pukul 17.10

Dah lama jugak simpan dan rasanya dah sampai masa untuk dimahar. barang Insyaallah asli dan memang susah nak dapat yg ada aura power. Nak dimahar sekali semua (pakej). Mahar boleh dirunding. Jika berminat sila 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X