2013 dinar iraq bakal apungkan

Video Kenyatan Gabenor Bank Iraq Bahawa Dinar Akan Rv...

Diterbitkan pada Wednesday, 20 April 2011 Pukul 20.18

Dan semalam, istilah RV, secara jelas telah dinyatakan oleh Gabenor Bank iraq, Dr Sinan Al-Shabibi pada satu simposium anjuran Institut Perniagaan AS-iraq. Shabibi dalam wawancaranya menyatakan Sudah dengarkah kita sendiri, bahawa iraq akan RV matawang mereka? Dengarlah 2-3 kali video ini. Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter 

Dinar Iraq Boleh Jadi Jutawan

Diterbitkan pada Tuesday, 23 November 2010 Pukul 21.14

Ni dinar iraq pulak. Jangan mudah terpedaya dengan penipuan ini Cukuplah orang kita dah banyak kena tipu seperti saham ikan keli, lintah, burung puyuh, burung walit dan lain-lain. Dalam dunia sekarang kita perlu ingat, . tahu pasal sejarah dan ekonmi kan.??? hahahaha ni bukan masalah giler. ni masalahnya yang korang beli tu adalah BOND.. so memang ada tempoh tarikh matang bila dah cukup tempoh dan di apungkan oleh WTO PBB IMF kan dah 

Pendita Emas 999: Dinar Iraq Sudah Sedia Mengeluarkan...

Diterbitkan pada Saturday, 10 November 2012 Pukul 8.33

dinar iraq sudah sedia mengeluarkan sinergi nilainya mulai tahun 2013. PENDITA EMAS MENTRANFORMASIKAN MINDA PELABURAN EMAS ANDA JIKA TAKUT DENGAN RISIKO, Kepada rakan yang gagal mempertahankan simpanan dinar iraq mereka maka bertambah duka nasibnya kerana melepaskan peluang yang bakal terhidang. Carilah dimana-mana ceruk rantau, dinar iraq sudah tiada berada dalam pasaran biasa. Jika adapun keluarnya not dinar 

Cbi Umumkan Untuk Lancarkan Duit Syiling...

Diterbitkan pada Saturday, 6 August 2011 Pukul 9.03

Dan US ketika ini terdesak untuk pulihkan ekonomi mereka (buat apa mereka simpan dinar banyak kalau tak berusaha bantu iraq untuk apungkan matawang dinar)..Disebabkan kebimbangan pelabur akan ekonomi US dan juga Euro, 

Akhir Zaman? Rv??

Diterbitkan pada Thursday, 10 March 2011 Pukul 2.41

Kaitannya dengan dinar iraq? Mungkin ia kebetulan yang ditentukan oleh ALLAH S.W.T untuk menaikkan ekonomi umat islam. Lihatlah rakyat Kuwait sekarang..mereka kaya raya. Bank mereka sendiri, Kuwait Finance House adalah bank terbesar di Asia barat. Bahkan di Malaysia pun ada bank ini Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter Seven 

Pegawai Hong Leong & Eon Bank Optimis...

Diterbitkan pada Tuesday, 5 April 2011 Pukul 2.07

dinar iraq Sudah RV'. Tapi kita masih menunggu dengan sabar dan tenang. Habis tu bila orang kata saya mengarut dan bergurau, itu haq mereka. Sebab itu mulut mereka. Dosa sesama manusia, kenalah minta maaf. Yang penting kita tak menipu dan berbuat jahat. Maksud 1 dinar bersamaan rm 2 itu, Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter 

4 Cara Menukar Dinar Iraq Jika Rv Tak Lama Lagi

Diterbitkan pada Thursday, 24 March 2011 Pukul 8.00

Kerana RV tetap akan berlaku.. Di sini saya ada 4 cara untuk para pemegang dinar atau kita panggil, bakal-bakal jutawan ini untuk tukar dinar bila RV nanti. Kalau dah apung, memang semua Money Changer akan naikkan sepanduk " Di sini ada penukaran dinar iraq''. Sebab apa? Sebab mereka akan Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter 

Berita Baikdinar Iraq Akan Rv Pada Bulan April Ini...

Diterbitkan pada Tuesday, 1 March 2011 Pukul 19.00

Jadi nak tak nak, pemerintah iraq akan apungkan mata wang mereka demi 'menyejukkan' kuasa rakyat ini. 2) Harga minyak akan naik sekali lagi. Dan dengan desakan rakyat baru-baru ini, takkanlah kerajaan iraq tak naikkan harga minyak 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X