2013 dinar iraq bakal apungkan

Video Kenyatan Gabenor Bank Iraq Bahawa Dinar Akan Rv...

Diterbitkan pada Wednesday, 20 April 2011 Pukul 20.18

Dan semalam, istilah RV, secara jelas telah dinyatakan oleh Gabenor Bank iraq, Dr Sinan Al-Shabibi pada satu simposium anjuran Institut Perniagaan AS-iraq. Shabibi dalam wawancaranya menyatakan Sudah dengarkah kita sendiri, bahawa iraq akan RV matawang mereka? Dengarlah 2-3 kali video ini. Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter 

Ciri-ciri Ketulenan Dinar Iraq

Diterbitkan pada Monday, 1 March 2010 Pukul 14.59

Setiap keping denominasi dinar iraq sebenarnya mempunyai ciri-ciri paling canggih dari segi ciri antipemalsuan dalam sejarah matawang antaranya: watermarks, imbedded metallic strips, dakwat metalik, tulisan yang hanya kelihatan di bawah sinar UV, raised lettering, jalur keselamatan dan simbol warna yang sentiasa bertukar. Wang kertas Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi.

4 Cara Menukar Dinar Iraq Jika Rv Tak Lama Lagi

Diterbitkan pada Thursday, 24 March 2011 Pukul 8.00

Kerana RV tetap akan berlaku.. Di sini saya ada 4 cara untuk para pemegang dinar atau kita panggil, bakal-bakal jutawan ini untuk tukar dinar bila RV nanti. Kalau dah apung, memang semua Money Changer akan naikkan sepanduk " Di sini ada penukaran dinar iraq''. Sebab apa? Sebab mereka akan Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter 

Berita Baikdinar Iraq Akan Rv Pada Bulan April Ini...

Diterbitkan pada Tuesday, 1 March 2011 Pukul 19.00

Jadi nak tak nak, pemerintah iraq akan apungkan mata wang mereka demi 'menyejukkan' kuasa rakyat ini. 2) Harga minyak akan naik sekali lagi. Dan dengan desakan rakyat baru-baru ini, takkanlah kerajaan iraq tak naikkan harga minyak 

Dinar Rv Khamis Ini?? Kena Siasat Dahulu...

Diterbitkan pada Wednesday, 11 May 2011 Pukul 8.52

Berita ini disiarkan dalam banyak website dinar iraq di US seperti dinarvets, dinar daddy, dan dinarnews. Maskud berita ini ialah : SEMUA INI AKAN Dilaporkan Reuters bahawa iraq akan mempengerusikan Pertubuhan Negara Pengeluar Minyak (OPEC) pada 2012 ini. Ini dipersetujui oleh semua anggota Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter 

Pegawai Hong Leong & Eon Bank Optimis...

Diterbitkan pada Tuesday, 5 April 2011 Pukul 2.07

dinar iraq Sudah RV'. Tapi kita masih menunggu dengan sabar dan tenang. Habis tu bila orang kata saya mengarut dan bergurau, itu haq mereka. Sebab itu mulut mereka. Dosa sesama manusia, kenalah minta maaf. Yang penting kita tak menipu dan berbuat jahat. Maksud 1 dinar bersamaan rm 2 itu, Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter 

Dinar Iraq Boleh Jadi Jutawan

Diterbitkan pada Tuesday, 23 November 2010 Pukul 21.14

Ni dinar iraq pulak. Jangan mudah terpedaya dengan penipuan ini Cukuplah orang kita dah banyak kena tipu seperti saham ikan keli, lintah, burung puyuh, burung walit dan lain-lain. Dalam dunia sekarang kita perlu ingat, . tahu pasal sejarah dan ekonmi kan.??? hahahaha ni bukan masalah giler. ni masalahnya yang korang beli tu adalah BOND.. so memang ada tempoh tarikh matang bila dah cukup tempoh dan di apungkan oleh WTO PBB IMF kan dah 

Imf Minta Dinar Distabilkan, Yakin Kdnk Iraq Tumbuh...

Diterbitkan pada Thursday, 31 March 2011 Pukul 22.06

IMF turut meramalkan bahawa Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) iraq akan tumbuh sebanyak 12 peratus kerana peningkatan keluaran Minyak yang menyumbang 95 peratus KDNK iraq. iraq sebelum ni dilaporkan akan mengeksport 2.2 juta tong sehari minyak Perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter Seven Sudah Digugurkan Daripada iraq.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X