What's New?

2013 dinar iraq bakal apungkan

Emas Oh Emas

Diterbitkan pada Wednesday, 8 October 2014 Pukul 6.28

Salah seorang sahabat saya yang mememiliki dinar dan mempunyai rakannya yang berasal dari Iraq,, berkeyakinan Dinar Iraq akan menaik pada taun 2015. Kenapa dia pilih tahun 2015, tidaklah saya tahu. Kasyaf agaknya.

Dinar Iraq Boleh Jadi Jutawan

Diterbitkan pada Tuesday, 23 November 2010 Pukul 14.14

Ni dinar Iraq pulak. Jangan mudah terpedaya dengan penipuan ini Cukuplah orang kita dah banyak kena tipu seperti saham ikan keli, lintah, burung puyuh, burung walit dan lain-lain. Dalam dunia sekarang kita perlu ingat, . tahu pasal sejarah dan ekonmi kan.??? hahahaha ni bukan masalah giler. ni masalahnya yang korang beli tu adalah BOND.. so memang ada tempoh tarikh matang bila dah cukup tempoh dan di apungkan oleh WTO PBB IMF kan dah 

Menjadi Jutawan Dengan Cara Mudah

Diterbitkan pada Saturday, 27 March 2010 Pukul 10.10

Dengan modal RM200 anda layak memiliki 10,000 Dinar Iraq dan berpotensi menjadi RM10,000 bila dinar di apungkan nanti.Pakar ekonomi dunia meramalkan 1 Dinar akan naik sekurang-kurangnya USD0.30 bila 

2013 Adakah Pasti Senario Dinar Iraq Vd Atau Diapungkan.

Diterbitkan pada Saturday, 15 June 2013 Pukul 10.44

Dinar Iraq bakal meruap dalam beberapa bulan lagi jika ramalan Pendita Emas ada kebenarannya atas tindak tanduk dari Polisi Ekonomi USA masa kini. Pertamanya: Ben Bernanke, Pengerusi FED menjelaskan bahawa 

Jutawan Dinar: Bila Dinar Nak Di Apungkan?

Diterbitkan pada Sunday, 15 August 2010 Pukul 3.09

1 Dinar Kuwait kini bersamaan dengan sekitar USD3.4. Tentera Iraq telah pun bersedia untuk mengambil alih peranan tentera Amerika yang bakal keluar pada 31hb Ogos ini. Penjara terakhir yang dikawal oleh tentera 

Dinar Iraq Bakal Diapungkan Iqd1=usd1.134

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2012 Pukul 3.22

Benarkah bahawa dalam perancangan kerajaan Iraq, mereka inginkan apungkan nilai 1 dinar bersamaan dengan 1.134 USD atau 1 dinar bersamaan RM 3.402 duit kita. Ya sememangnya berita itu benar. Boleh lihat dalam 

Jutawan Dinar: Rv Dah Hampir Kemuncaknya..

Diterbitkan pada Friday, 22 July 2011 Pukul 12.30

Nak tak nak, kenalah apungkan matawang jika matawang sesebuah negara itu tak bernilai. Macam Iraq, takkanlah negara mereka Bahkan Iraq akan menghantar delegasi khas ke Magribi bulan ini untuk menyakinkan lagi WTO agar menerima mereka sebagai anggota tetap yang ke 148 (setakat ni dah ada 147 negara jadi anggota tetap WTO). Bila RV?? Kita tunggu tahun 2012 Iraq ini..adalah WTO itu sendiri"lepas tu 2013 pastu 2014,2015 pastu promot iqd

Jutawan Dinar: Dinar Naik Tahun Ini?

Diterbitkan pada Thursday, 4 March 2010 Pukul 9.04

Potential Value increase of a 1,000,000 Iraqi Dinar holding. If the value of Iraqi Dinar increases to: The resulting value of your 1,000,000 Dinar would be: $0.01 / Iraqi Dinar. $10,000 USD. $0.10 / Iraqi Dinar. $100,000 USD. $0.20 / Iraqi Dinar. $200,000 USD. $0.50 / Iraqi Dinar. $500,000 USD. $1.00 / Iraqi Dinar. $1,000,000 USD. Betul ker Dinar Nak di apungkan? Seperti yang kami maklumkan sebelum ini, kita tidak tahu bila tarikh nilai dinar nak diapungkan. KALAU 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -