What's New?

2013 dinar iraq bakal apungkan

Gempar? Dinar Iraq Bakal Diapungkan Iqd1=usd1.134

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2012 Pukul 3.22

Benarkah bahawa dalam perancangan kerajaan Iraq, mereka inginkan apungkan nilai 1 dinar bersamaan dengan 1.134 USD atau 1 dinar bersamaan RM 3.402 duit kita. Ya sememangnya berita itu benar. Boleh lihat dalam 

Jutawan Dinar: Rahsia Dinar Iraq?

Diterbitkan pada Tuesday, 2 February 2010 Pukul 6.49

The current Iraq Dinar (IQD) was introduced for a 1:1 exchange rate to new Dinars between October 2003 and January 2004 by the Coalition Provisional Authority in close consultation with financial experts from Iraq and the international community. THIS IS AN AMAZING INVESTMENT OPPORTUNITY! Beli 10,000 dinar dengan harga cuma RM200 berpotensi menjadi nilai RM10,000 bila di apungkan nanti.Sementara stok masih mahu dijual oleh pedagang dinar.

Dinar Iraq Boleh Jadi Jutawan

Diterbitkan pada Tuesday, 23 November 2010 Pukul 14.14

Ni dinar Iraq pulak. Jangan mudah terpedaya dengan penipuan ini Cukuplah orang kita dah banyak kena tipu seperti saham ikan keli, lintah, burung puyuh, burung walit dan lain-lain. Dalam dunia sekarang kita perlu ingat, . tahu pasal sejarah dan ekonmi kan.??? hahahaha ni bukan masalah giler. ni masalahnya yang korang beli tu adalah BOND.. so memang ada tempoh tarikh matang bila dah cukup tempoh dan di apungkan oleh WTO PBB IMF kan dah 

Jutawan Dinar: Dinar Naik Tahun Ini?

Diterbitkan pada Thursday, 4 March 2010 Pukul 9.04

Potential Value increase of a 1,000,000 Iraqi Dinar holding. If the value of Iraqi Dinar increases to: The resulting value of your 1,000,000 Dinar would be: $0.01 / Iraqi Dinar. $10,000 USD. $0.10 / Iraqi Dinar. $100,000 USD. $0.20 / Iraqi Dinar. $200,000 USD. $0.50 / Iraqi Dinar. $500,000 USD. $1.00 / Iraqi Dinar. $1,000,000 USD. Betul ker Dinar Nak di apungkan? Seperti yang kami maklumkan sebelum ini, kita tidak tahu bila tarikh nilai dinar nak diapungkan. KALAU 

Jutawan Dinar: Bila Dinar Nak Di Apungkan?

Diterbitkan pada Sunday, 15 August 2010 Pukul 3.09

1 Dinar Kuwait kini bersamaan dengan sekitar USD3.4. Tentera Iraq telah pun bersedia untuk mengambil alih peranan tentera Amerika yang bakal keluar pada 31hb Ogos ini. Penjara terakhir yang dikawal oleh tentera 

Menjadi Jutawan Dengan Cara Mudah

Diterbitkan pada Saturday, 27 March 2010 Pukul 10.10

Dengan modal RM200 anda layak memiliki 10,000 Dinar Iraq dan berpotensi menjadi RM10,000 bila dinar di apungkan nanti.Pakar ekonomi dunia meramalkan 1 Dinar akan naik sekurang-kurangnya USD0.30 bila 

Team Overdraf (od): Dinar Iraq

Diterbitkan pada Thursday, 27 January 2011 Pukul 13.34

ramai beli dinar iraq dengan harga yang tinggi dengan harapan Dinar Iraq akan di apungkan semula dengan kadar RM 10 untuk 1 Dinar. so sahabat aku ada tunjukkan 50,000 dinar Iraq dia yang dia beli dengan harga RM 

Jutawan Dinar: Rv Dah Hampir Kemuncaknya..

Diterbitkan pada Friday, 22 July 2011 Pukul 12.30

Nak tak nak, kenalah apungkan matawang jika matawang sesebuah negara itu tak bernilai. Macam Iraq, takkanlah negara mereka Bahkan Iraq akan menghantar delegasi khas ke Magribi bulan ini untuk menyakinkan lagi WTO agar menerima mereka sebagai anggota tetap yang ke 148 (setakat ni dah ada 147 negara jadi anggota tetap WTO). Bila RV?? Kita tunggu tahun 2012 Iraq ini..adalah WTO itu sendiri"lepas tu 2013 pastu 2014,2015 pastu promot iqd

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -