Sinetron Bayu Cinta Luna Episode 137

Sinopsis Bcl Episode 100

Diterbitkan pada Sunday, 27 January 2013 Pukul 23.21

Sinopsis ringkas sinetron bayu cinta luna episode 101, Jumat, 29 Januari 2010. Riska histeris melihat ibunya terbaring lemah dan tidak sadarkan diri di ruang UGD. bayu menuduh luna sudah memberikan harapan dan 

Time After Time: Episode 1

Diterbitkan pada Sunday, 17 November 2013 Pukul 13.07

episode 1 - 244 (7 Sept 2012) - sinetron Nada cinta mula menemui penonton di Astro Ria pada 27 September 2011 jam 6.30 petang setiap Isnin - Jumaat. Cast Mikha Tambayong , Randy Pangalila , Michella Putri , Dewi 

Bayu Cinta Luna Episode 138

Diterbitkan pada Tuesday, 26 March 2013 Pukul 14.09

bayu cinta luna episode 138 bayu cinta luna episode Akhir · bayu cinta luna episode 7 · bayu cinta luna episode 3 · bayu cinta luna episode 138 · bayu cinta luna. Persahabatan Rahman dan 

Bayu Cinta Luna Episode Akhir

Diterbitkan pada Tuesday, 26 March 2013 Pukul 21.23

Mmg lah bezt lagu & cite ni. .lagu & cite dia pun sy suka gak. .i hope you all pun suka gak. .sy ingat nk nyanyikan lagu ni utk boyfriend sy iaitu faez boboy ku yg tersayang. . BalasPadam. Tanpa Nama 28 Mac 2013 7:50 PG.

Episode 101

Diterbitkan pada Thursday, 14 November 2013 Pukul 13.53

Gala sinetron Terbaru SCTV “bayu cinta luna” mulai 19 October 2009 setiap hari di SCTV pukul 19.00 WIB menggantikan sinetron Melati Untuk Marvel yang telah tiba di penghujung episode 349 - episode 1 hingga 138

Mulai Episode 1

Diterbitkan pada Thursday, 14 November 2013 Pukul 15.00

Gala sinetron Terbaru SCTV “bayu cinta luna” mulai 19 October 2009 setiap hari di SCTV pukul 19.00 WIB menggantikan sinetron Melati Untuk Marvel yang telah tiba di penghujung episode 349 - episode 1 hingga 137

Sinetron Yang Masih Saya Ikuti

Diterbitkan pada Thursday, 20 December 2012 Pukul 8.31

To know more about this sinetron do click: episode 1 - 137 - 138 episode GALA sinetron bayu cinta luna SETIAP HARI PUKUL 19.00 WIB DI SCTV - DIBINTANGI OLEH BUNGA CITRA LESTARI & CHICO YERICHO.

Mira Adzlia: Bayu Cinta Luna

Diterbitkan pada Tuesday, 6 November 2012 Pukul 6.47

bayu cinta luna. Assalammualaikum Aishsemenjak cite bayu cinta luna nih tayang kat tv9, hidup-hidupku kini dah berubah menjadi seorang peminat sinetron..hihihi.. Rasanya dulu last fanatik ngan sinetron nih masa cite bawang putih bawang merah tu..tu pun tengok sekerat jerpasal cite nya semakin Setiap Isnin - Jumaat , 5.40 petang, TV9 , 137 episod ni brape plak la episode yer ni..hihihi.cite sinetron indon kan suke pjg2x cite yertu tak layan tu :).

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X