What's New?

Perkembangan Dinar Iraq Januari 2013

Sejarah Perkembangan Ekonomi

Diterbitkan pada Sunday, 17 February 2013 Pukul 19.21

Minggu, 17 Februari 2013. sejarah perkembangan ekonomi. Sejarah Perkembangan Ekonomi[1]. I. Masa Pra Klasik Salah satu corak perkembangan pemikirin ekonomi pada masa lampau adalah kegiatan bisnisnya yang menggunakan sistem bunga. Para pakar Pada tahun 200 sebelum masehi di Mesopotamia ( wilayah iraq sekarang), telah berkembang sistem bunga. Sementara itu .. Ia lahir di harran 22 Januari 1263 M (10 Rabiul Awwal 661 H). Pemikiran 

Dinar Irak, Analisis Dari Orang Bodoh

Diterbitkan pada Sunday, 20 January 2008 Pukul 17.37

Dengan memanfaakan isu dimana dinar Irak akan kembali menguat terhadap dollar Amerika, maka saya akan memanfaatkannya untuk mengambil untung yang lebih besar dibandingkan perolehan keuntungan bisnis saya di Irak, yakni dengan menjual . Mk kita harus Lebih Kejam dr Dunia..kalau mau sukses………ok fuck off. Posting terakhir di blognya fuck-off AS Dukung Rekonsiliasi IRAQ. 16. Mafia Dinar berkomentar pada jam 2:34 am tanggal 23 January 2008 

Basel 111 Dan Kesinambungannya Pada Rv Dinar Iraq.

Diterbitkan pada Monday, 8 July 2013 Pukul 22.29

Perubahan kepada kawalselia system kewangan global ini telah dijalankan semenjak 7 Januari 2013 lagi dan pelaksanaannya telah dipersetujui untuk dilanjutkan sehingga 2019. Unjuran dari Perlaksanaan dan Persetujuan Basel 111 (lihat Basel I, . Di saat kebanyakan spekulator menghala ke Iraq dan memerhati perkembangannya, ramai yang terlepas pandang pada situasi politik yang melan Boleh ? ' Mama, kalau dah besar nanti Nurul nak jadi penyanyi 

Dinar Iraq Suatu Penipuan?

Diterbitkan pada Friday, 22 April 2011 Pukul 8.19

Untuk mengetahui perkembangan terkini matawang dinar iraq teman-teman boleh ikut Group Kelab Jutawan Dinar atau dapatkan info di Jadi Jutawan Dinar Iraq. Semua penyimpan matawang dinar iraq harap bersabar kalau 

Dinar Iraq Boleh Jadi Jutawan

Diterbitkan pada Tuesday, 23 November 2010 Pukul 21.14

Ni dinar Iraq pulak. Jangan mudah terpedaya dengan penipuan ini Cukuplah orang kita dah banyak kena tipu seperti saham ikan keli, lintah, burung puyuh, burung walit dan lain-lain. Dalam dunia sekarang kita perlu ingat, banyak pening pale yang maner satu entah yang betuljadi mane2 kengkawan yang berpengetahuan atau pun memang mengikuti perkembangan dinar iraq ni atau ade buat reseach.mintak email kan lah pade saye.sbb saye tengah selidik 

Dinar Iraq Investasi Atau Akal-akalan?

Diterbitkan pada Friday, 18 January 2008 Pukul 15.14

Saya pernah didatangi oleh seseorang yang sudah mengikuti Investasi Dinar Iraq, dia menawarkan kepada saya untuk ikut bisnis tersebut. Waktu itu dia menawarkan 19 Januari, 2008 3:05 am. ““maaf , saya senang mendengar Dinar Iraq akan menguat terhadap Dollar namun saya masih cinta Rupiah”.” wah! bukannya sok berlebihan, tafi saia jadi agak merinding mbaca ini. sikaf seorang nasionalisme sejati! saia saludh! dan saia heran… bahwa ternyata masih 

Nilai Terkini Dinar Iraq??

Diterbitkan pada Friday, 22 December 2006 Pukul 22.11

Salam hormat semua, Utk pengetahuan semua, pihak MyDinar.net berkemungkinan akan berbincang utk meletakkan harga terbaru utk dinar set keluaran MyDinar.net tidak lama lagi. Menurut sumber yg boleh dipercayai, dinar collector set ini akan naik So hrp bersabar..bila dah RV nanti adalah rezeki,jgn terlalu mengharap sgt..cuba buat releks je disamping terus mengikuti perkembangan yg berlaku di bumi iraq.. Balas. razmr berkata: Mei 2, 2012 at 4:05 pm.

Ilmu Politik 1-2 2013

Diterbitkan pada Saturday, 22 November 2014 Pukul 19.00

Awal intervensi Amerika Serikat dimulai ketika terlibat dalam perang teluk yang melibatkan antara Irak dengan Kuwait. Dalam perkembangan konflik antara Irak-Kuwait ini menjadi konflik Irak dan Amerika Serikat.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -