What's New?

Pasang Tile Sendiri

Cara Memasang Karpet Tile Sendiri

Diterbitkan pada Thursday, 7 May 2015 Pukul 1.00

Cara Memasang Karpet Tile sendiri. 1. Pastikan permukaan lantainya rata. Tidak ada cembungan atau cekungan yang akan mengganggu pemasangan. 2.Pastikan luas ruangannya kongruen. Jika tidak sebenarnya taka 

Animasi: Cara Memasang Tile / Jubin / Mozek / Keramik

Diterbitkan pada Tuesday, 5 April 2011 Pukul 23.28

Korang nak pasang kat mana? Berapa kaki persegi? Besar mana jubin mahu pakai? Berapa kos anda? Kalo korang nak pasang sendiri ko kena mahir bab nie.. Boleh jadi tak comei nanti kalo x de experience. Tapi still kita 

Cara Mudah Membuat Tile Start Windows Dengan Gambar...

Diterbitkan pada Tuesday, 19 May 2015 Pukul 14.08

bosen dengan start menu yang biasa biasa aja ? Mau Pasang tile Start windows 8/8.1 dengan gambar sendiri seperti gambar diatas ? nah pada artikel kali ini saya mau membagikan cara membuat / memasang tile di start 

Pengalaman Bina Rumah Sendiri: 16. Kemasan Tile

Diterbitkan pada Sunday, 12 July 2015 Pukul 6.54

Pada saat dan ketika nak pasang tile ni kewangan dah menjadi terlalu sendat. Pada awalnya ingat taknak pasang tile sebab takut bajet tak cukup. Bila dah diperingkat ini, hodoh pulak baglow takde tile. Disebabkan 

Cara Memasang Karpet Tiles Sendiri

Diterbitkan pada Wednesday, 20 May 2015 Pukul 8.53

Instalasi karpet tile (karpet kotak) sebenarnya cukup mudah, hanya saja banyak orang menganggapan bahwa itu adalah hal yang cukup sulit.Padahal dengan langkah sederhana dibwah ini, kita bisa dengan mudah 

Diy: Memasang Jubin Dinding

Diterbitkan pada Wednesday, 14 December 2011 Pukul 23.53

Kali ini berkesempatan untuk bercuti agak lama di rumah, aku mengambi keputusan untuk memasang jubin pada dinding bilik air rumah mak. Projek pemasangan jubin dinding bilik air bermua pada hari Sabtu lepas, seawal 

Spekman: Tips Pasang Jubin (tile) Sendiri

Diterbitkan pada Friday, 23 August 2013 Pukul 23.45

The subfloor must be sound enough to support tile. Tile can be heavy and must be installed on a flat, rigid surface. Subfloors under tile should be no less than 1 inch thick. A flexing floor will cause cracks to show up in the grout 

Jutawan Hartanah » Pasang Tiles Apartment Taman Medan……

Diterbitkan pada Monday, 9 March 2009 Pukul 12.34

sebenarnyee tujuann kita letakk gambar .. supayaa leh buat panduann utkk orang yg nak buatt sendiri .. nak bersih kan sendiri ker.. nak repaiirr rumah sendirii kee .. nakk buat apa jee lahh ……. dann ssatuu lagii ialah .. kita 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -