What's New?

youtube lagu dok mano

Modernitycolumnist: Pelan Bangunansori Lucah Sikit!!!!...

Diterbitkan pada Sunday, 23 September 2007 Pukul 6.46

Kalu pele bangune, ado la dale beg nie! Tak ghoyak pun pele bangune!. Mano ambo tahu! Pegawai Bangunan : Kawe ingat demo paham! Hok dok mari doh pun tak penah jadi lagu nie! Demo dok mano? Kontraktor rumah : Gua Muse!

Finnbogi And Isabella

Diterbitkan pada Friday, 12 December 2014 Pukul 13.35

Dok Mano lyrics by Finnbogi And Isabella: [Finnbogi] / Dok mano, Demo janji kato nok jupo / Doh lamo puah ku dok tunggu demo / [Isabella]

Dunia Aliya : Cete Lagu Dok Mano...

Diterbitkan pada Sunday, 25 November 2012 Pukul 15.48

cete lagu DOK MANO.. Hello, wassup2!! hari nie ak nak cete pasal kejadian yang menyakitkan hati aku, korang mesti nak tahu kan ape die??? nie nak cete ar nie.. kawan aku nie, suka sangat bukak lagu kelantan.. ak pun x phm apesal, sbb die nie orang sabah.. setahu aku, mestilah die Lagu popular yg die suke bukak.. jeng2 ak bg link kat korang nie, bukak jangan x bukak..http://www.youtube.com/watch?v=bLyxobXEh8k(haa, korang bukak la yea.. n layan :)

It's My Lifee: Akon

Diterbitkan pada Friday, 1 February 2013 Pukul 20.41

Akon | Versi Kelantan | Dok Mano | mato demo jah hok duk pinar. Ku tahu demo sajo kato gitu. Puah aku duk tunggu mu. Demo jange wak nyaknyo ku. Jange lah abe duk tuduh begitu ku buke peranga lagu tu. Demo kan sendiri pun tahu. Nothing happen right now now now. Still want you right now now now. Come to me right now now now. Still with me right now now now. Ya Habibi Ya Maulana Tele butir klubi tubik butir kana. Tok soh duk pujuk kawe tok se 

Tatz: Duk Mano?

Diterbitkan pada Friday, 2 November 2012 Pukul 17.58

Balik rumah ni aku try carik lagu tu, tau dah la tajuknya Duk Mano atau mungkin ejaannya Dok Mano dinyanyikan oleh Man Khan & Rosalinda. Tapi bila tengok video klipnya di YouTube jadi ko luga la pulok. Bersunggoh 

Ho La, Ho La… Ni Kawe Nok Nulih La Nih…

Diterbitkan pada Monday, 28 November 2011 Pukul 4.19

Surak Buat Saing, Ni la payohnyo nok nulih ikut bahaso ore kapong, nulih bahaso ore puteh demo pulok dok pehe, kawe lagi la dok pehe, lah-lah duo-duo tengago. Rhano demo lonin? Lamo dok denga khaba Tu pun lah maso demo nok mitok maah nga kawe, bereh tu kawe tau masaalah demo, kawe pehe jugok, tok payoh la nyesal pun, kalu nga kawe dok tahu jadi lagu mano lagi, mano tahu koho berat ko, ko guano?… Anok-anok sihat ko? Saba la banyok, dok 

Isam Ismail Ii: Dok Mano

Diterbitkan pada Wednesday, 24 October 2012 Pukul 6.18

Buat aku dok tunggu mung. Demo jange uat nyanyo ku. Jangelaabe dok tuduh begitu. Ku buke peranga lagu tu. Demo kea sediri pun tahu. Nothing happen right now. Stay want you right now. Come to me rightnow.

Dok Mano? Na Na Na...

Diterbitkan pada Thursday, 4 October 2012 Pukul 1.28

Kahkahkah serius tak boleh blah gua layan video clip ni tapi tetap jugak nak ulang berkali-kali hadoooi Tapi gua memang respek habis laa terer diorang jadikan lagu tu versi kelantan Penyanyi memang lawa dan 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -