What's New?

ustazah bugil photo

Kenangan Manis: Tanyalah Ustazah

Diterbitkan pada Monday, 10 February 2014 Pukul 11.54

TaNYaLah UstaZAh. Assalamualaikum.jumaat lepas, PUSPANITA daerah Sepang telah menghadiri program tanyalah ustazah anjuran TV9. Topik yang dibincangkan mengenai tabaruj, iaitu bersolek. Mari kita baca sedikit kupasan mengenai tabaruj ni Tabaruj (Bersolek). . Dan jangan di pahami bahwa maksud ayat; tidak berdosa bagi mereka menanggalkan pakaiannya, dengan menanggalkan seluruh pakaian yang biasa di pakainya sehingga menjadi bugil.

Pelacur Taubat Dan Ustadzah Sesat

Diterbitkan pada Saturday, 7 July 2012 Pukul 14.52

Pelacur Taubat dan Ustadzah Sesat - Pojok Cerita Cinta - Template SEO Friendly And Fast Loading For Blogger.

Abby Abadi Ialah Ustazah Jadian

Diterbitkan pada Monday, 4 March 2013 Pukul 8.27

Umum mengetahui yang Abby Abadi sering mengeluarkan kata-kata kontroversi menerusi akaun Twitternya. Zed Zaidi selaku Presiden Seniman menganggap yang Abby Abadi ialah ustazah jadian dan boleh memesongkan 

Seperti Pks, Politisi Spanyol Suka Buku Bugil Waktu Sidang

Diterbitkan pada Thursday, 27 February 2014 Pukul 5.35

Seperti PKS, Politisi Spanyol Suka Buku Bugil Waktu Sidang. Posted by kabarislamiah ⋅ Februari 27, 2014 Caleg PKS Gampar Ustazah Langsung Masuk Bui · Wanita Inggris teganya jadi germo anak2 yg dicekoki narkoba.

Teguran 'pedas' Ustazah Mashitah Kepada Ustaz Azhar Idrus?

Diterbitkan pada Thursday, 14 June 2012 Pukul 12.48

Hari ini, ramai orang yang dipanggil ustaz, ustazah, tok guru atau tuan guru. Ada yang memang layak diberi gelaran itu, ada juga yang jenis instant. Gelaran ini besar maknanya dari segi peranan dan tanggungjawab yang datang 

Alasan Oki Setiana Dewi Beri Panggilan Bayinya Ustazah

Diterbitkan pada Saturday, 28 February 2015 Pukul 10.33

Meski usianya masih dua bulan, Oki dan suami sudah memanggil buah hati mereka dengan sebutan ustazah. http://hot.detik.com/ by via hot. . Model Wanita Ini Bugil Keliling Museum Sambil Gend Leverkusen Hantam 

Cursing Malay : Awkward Agama : Ustazah Yang Nakal

Diterbitkan pada Friday, 18 May 2012 Pukul 9.15

"Video apa Ustazah? Jangan video lucah pembangkang dah la sebab kitorang semua dah tengok, anak buah saya pun dah tengok, baru darjah dua! Tanya saya pasal liwat-liwat ni," gurau seorang pelajar lelaki. " Just watch the video first, then I want to hear your feedback.." jelas Ustazah. snap photo pun ada sikit USAHA tu pun kena juga mcm ustaz borhantakkan nk marah dlm hati je selalu -coma-. May 18, 2012 at 10:50:00 AM GMT+8. Haizam kawan syakir 

Pipik Dian Tak Mau Dipanggil Ustazah

Diterbitkan pada Thursday, 26 September 2013 Pukul 16.11

Semenjak kepergian Ustaz Jeffry Al Buchori atau Uje, masyarakat berharap Pipik Dian Irawati bisa sedikit mengobati. Sejumlah khalayak pun menyebut istri Uje itu sebagai ustazah dengan sebutan Umi Pipik.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Pasang iklan melalui perangkat Android Anda secara langsung. Klik disini untuk menginstall IklanGratiz Android.