ustajah hobi ngentot

**nida Husna**: Praktikum Tiga

Diterbitkan pada Saturday, 22 February 2014 Pukul 17.43

Baru sebulan praktikum dah dapat hobi baru sekarang. ustajah husna suka sangat selfi tau sekarang haha. cepat la habis praktikum. rindu budak-budak ni. yang penting sebelum aku habis praktikum ni, aku dapat buat AR.

Ustadzah Tan Mey Wha

Diterbitkan pada Tuesday, 19 July 2011 Pukul 14.12

“Alhamdulillah suami saya sangat sabar. Saya banyak belajar darinya. Suami saya itu guru kehidupan bagi saya” kata penceramah yang hobi baca ini. Tak jarang ketika ceramah diluar kota, Tan Mei Hwa mengikut sertakan 

Pipik Dian Tak Mau Dipanggil Ustazah

Diterbitkan pada Thursday, 26 September 2013 Pukul 16.11

Sedikit mengobati. Sejumlah khalayak pun menyebut istri Uje itu sebagai ustazah dengan sebutan Umi Pipik. Namun dalam acara Seputar Obrolan Seleberiti (SOS) yang ditayangkan di ANTV, Kamis (26/9) Pipik enggan dipanggil ustazah. Al Ghazali Makin Tumbuh Besar, Agnes Monica Tak Kunjung Menua. SPOTLIGHT. # Selebriti Muda. # Intim Dengan Seleb. # Rumah Mewah Seleb. # Cerita Seremm! # hobi Seru Selebriti. # Selebriti Dulu & Kini. 0. Share. 0.

Blog Saya Hot: Isteri Jangan Memuji Wanita Lain Dihadapan...

Diterbitkan pada Tuesday, 18 January 2011 Pukul 5.42

Jugak kadang-kadang ustajah cakap ngan husband.dah kata kawan kan. tapi tetap ustajah hormat dia as a suami. tapi masalahnya (dulu bukan masalah, sekarang baru masalah) kami berkongsi hobi yang sama. sukakan 

Tak Tahu, Bertanya.

Diterbitkan pada Tuesday, 25 October 2011 Pukul 5.03

Dulu, masa mula-mula menjejakkan kaki di bumi kinanah ni ada abang senior tu kata, arab ni memang hobi masa lapang dia cari gaduh. Jadi hari ini kami menjadikan pemandangan itu sebagai satu rutin yang tidak diperlukan Bila tak tau, bertanyalah. ustajah ni boleh dipujilah dalam bab ni, kalau tak sampai romsis la.. dan mana yang dirasakan baik dalam cerita kat atas ni. ana hadiahkan satu lagu yang agak bagus untuk kalian yang malas nak bertanya ni.

10 Ustadz & Ustadzah Terpopuler Di Indonesia

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2012 Pukul 15.40

Mamah Dedeh dari kecil sudah dibesarkan di lingkungan pesantren. Mamah Dedeh mempunyai hobi melukis dan bercita-cita menjadi pelukis profesional. Hobinya ini tidak didukung oleh ayahnya, K.H. Sujai (Alm) yang juga 

Liebster Blog Award, First

Diterbitkan pada Friday, 20 September 2013 Pukul 12.55

10. hobi coret -coret kertas, terutama sebelum menulis. 11. ane h. Pertanyaan aneh dari bang Ilham: 1. Apa judul buku favoritmu? Untuk saat ini masih buku GASING nya Prof. Yohanes Surya, karena berkesan sekali. untuk 

Si Nughul Hapijah: Doa Untuk Ibu Bapa

Diterbitkan pada Tuesday, 22 March 2011 Pukul 12.36

Da besar takde tidur banyak-banyak ni. tetibe. ahaha padahal kalau zaman kanak-kanak dulu kan ada main tulis-tulis buku biodata kan lepas tu ada tulis hobi memang section hobi tu konfem tidur. ehelkan dulu time sekolah rendah main tulis-tulis buku biodata tu. I pun ada. tapi konfem laaa buku tu dah arwahkan mana-mana entah hilang. hu3. eh sebenarnya nak bercerita ala-ala ustajah sket. auww. ni cita-cita tak kesampaian nak jadi ustajah gituu. auww.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X