ustajah hobi ngentot

Tak Tahu, Bertanya.

Diterbitkan pada Tuesday, 25 October 2011 Pukul 5.03

Dulu, masa mula-mula menjejakkan kaki di bumi kinanah ni ada abang senior tu kata, arab ni memang hobi masa lapang dia cari gaduh. Jadi hari ini kami menjadikan pemandangan itu sebagai satu rutin yang tidak diperlukan Bila tak tau, bertanyalah. ustajah ni boleh dipujilah dalam bab ni, kalau tak sampai romsis la.. dan mana yang dirasakan baik dalam cerita kat atas ni. ana hadiahkan satu lagu yang agak bagus untuk kalian yang malas nak bertanya ni.

Khabar Pendek.

Diterbitkan pada Monday, 18 July 2011 Pukul 20.49

Alhamdulillah.sihat belaka.untuk ketibaan bulan ramadhan yang bakal menjelang sebentar lagi, saya cuma hendak bercadang mengurangkan sedikit aktiviti penulisan disini.namun tetap memanjangkan hobi menulis ini pada kepingan-kepingan kehidupan seorang ustajah yang girang ria namun garang setiap ketika begitu menseronokkan.aku tak tahu berapa kali dah aku butir-butirkan perkataan BETAPA SERONOKNYA menjadi ustajah takberapa bertauliah 

Blog Saya Hot: Isteri Jangan Memuji Wanita Lain Dihadapan...

Diterbitkan pada Tuesday, 18 January 2011 Pukul 5.42

Jugak kadang-kadang ustajah cakap ngan husband.dah kata kawan kan. tapi tetap ustajah hormat dia as a suami. tapi masalahnya (dulu bukan masalah, sekarang baru masalah) kami berkongsi hobi yang sama. sukakan 

Ustadzah Tan Mey Wha

Diterbitkan pada Tuesday, 19 July 2011 Pukul 14.12

“Alhamdulillah suami saya sangat sabar. Saya banyak belajar darinya. Suami saya itu guru kehidupan bagi saya” kata penceramah yang hobi baca ini. Tak jarang ketika ceramah diluar kota, Tan Mei Hwa mengikut sertakan 

Para Islami: Mamah Dedeh Rosyidah Syarifuddin Ustadzah...

Diterbitkan pada Saturday, 24 March 2012 Pukul 12.36

Mamah Dedeh berasal dari Ciamis tepatnya didaerah Pasir Angin dan dibesarkan dilingkungan Pesantren. hobi dan kemahiran melukis membuat Dedeh Rosidah Syarifudin bercita-cita menjadi seorang pelukis profesional.

**nida Husna**: Praktikum Tiga

Diterbitkan pada Saturday, 22 February 2014 Pukul 17.43

Baru sebulan praktikum dah dapat hobi baru sekarang. ustajah husna suka sangat selfi tau sekarang haha. cepat la habis praktikum. rindu budak-budak ni. yang penting sebelum aku habis praktikum ni, aku dapat buat AR.

Liebster Blog Award, First

Diterbitkan pada Friday, 20 September 2013 Pukul 12.55

10. hobi coret -coret kertas, terutama sebelum menulis. 11. ane h. Pertanyaan aneh dari bang Ilham: 1. Apa judul buku favoritmu? Untuk saat ini masih buku GASING nya Prof. Yohanes Surya, karena berkesan sekali. untuk 

Si Nughul Hapijah: Doa Untuk Ibu Bapa

Diterbitkan pada Tuesday, 22 March 2011 Pukul 12.36

Da besar takde tidur banyak-banyak ni. tetibe. ahaha padahal kalau zaman kanak-kanak dulu kan ada main tulis-tulis buku biodata kan lepas tu ada tulis hobi memang section hobi tu konfem tidur. ehelkan dulu time sekolah rendah main tulis-tulis buku biodata tu. I pun ada. tapi konfem laaa buku tu dah arwahkan mana-mana entah hilang. hu3. eh sebenarnya nak bercerita ala-ala ustajah sket. auww. ni cita-cita tak kesampaian nak jadi ustajah gituu. auww.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X