What's New?

ustajah hobi ngentot

Liebster Blog Award, First

Diterbitkan pada Friday, 20 September 2013 Pukul 14.00

10. hobi coret -coret kertas, terutama sebelum menulis. 11. ane h. Pertanyaan aneh dari bang Ilham: 1. Apa judul buku favoritmu? Untuk saat ini masih buku GASING nya Prof. Yohanes Surya, karena berkesan sekali. untuk 

Ustadzah Tan Mey Wha

Diterbitkan pada Tuesday, 19 July 2011 Pukul 14.12

“Alhamdulillah suami saya sangat sabar. Saya banyak belajar darinya. Suami saya itu guru kehidupan bagi saya” kata penceramah yang hobi baca ini. Tak jarang ketika ceramah diluar kota, Tan Mei Hwa mengikut sertakan 

10 Ustadz & Ustadzah Terpopuler Di Indonesia

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2012 Pukul 11.20

Mamah Dedeh dari kecil sudah dibesarkan di lingkungan pesantren. Mamah Dedeh mempunyai hobi melukis dan bercita-cita menjadi pelukis profesional. Hobinya ini tidak didukung oleh ayahnya, K.H. Sujai (Alm) yang juga 

My Cartoon Favorite: Kumpulan Cerpen

Diterbitkan pada Saturday, 24 January 2015 Pukul 15.00

Keempat sahabat ini mempunyai kepribadian unik masing-masing, wiwit adalah pribadi yang sangat serius juga paling saleha di antara mereka berempat sehingga tidak jarang ia di panggil bu ustajah karna hobi 

Supermom With Superkids: Bakal Ustazah Pilihan!!!

Diterbitkan pada Thursday, 29 November 2012 Pukul 10.04

Bakal USTAZAH PILIHAN!!! Nama: Qahirah Bt Husaini. Umur: 2 Tahun 2 Bulan 4 Hari. Hobi: Minum susu ibu, Memanjat, Kacau Abang dan Adik. Tagline: Comel tak sayaComel kan ^_^. Comelnya. Anak siapa 

Tak Tahu, Bertanya.

Diterbitkan pada Tuesday, 25 October 2011 Pukul 5.03

dulu, masa mula-mula menjejakkan kaki di bumi kinanah ni ada abang senior tu kata, arab ni memang hobi masa lapang dia cari gaduh. Jadi hari ini kami menjadikan pemandangan itu sebagai satu rutin yang tidak diperlukan Bila tak tau, bertanyalah. ustajah ni boleh dipujilah dalam bab ni, kalau tak sampai romsis la.. dan mana yang dirasakan baik dalam cerita kat atas ni. ana hadiahkan satu lagu yang agak bagus untuk kalian yang malas nak bertanya ni.

Blog Saya Hot: Isteri Jangan Memuji Wanita Lain Dihadapan...

Diterbitkan pada Tuesday, 18 January 2011 Pukul 5.42

jugak kadang-kadang ustajah cakap ngan husband.dah kata kawan kan. tapi tetap ustajah hormat dia as a suami. tapi masalahnya (dulu bukan masalah, sekarang baru masalah) kami berkongsi hobi yang sama. sukakan 

Si Nughul Hapijah: Doa Untuk Ibu Bapa

Diterbitkan pada Tuesday, 22 March 2011 Pukul 12.36

da besar takde tidur banyak-banyak ni. tetibe. ahaha padahal kalau zaman kanak-kanak dulu kan ada main tulis-tulis buku biodata kan lepas tu ada tulis hobi memang section hobi tu konfem tidur. eh comelkan dulu time sekolah rendah main tulis-tulis buku biodata tu. I pun ada. tapi konfem laaa buku tu dah arwahkan mana-mana entah hilang. hu3. eh sebenarnya nak bercerita ala-ala ustajah sket. auww. ni cita-cita tak kesampaian nak jadi ustajah gituu. auww.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Pasang iklan melalui perangkat Android Anda secara langsung. Klik disini untuk menginstall IklanGratiz Android.