What's New?

umpan udang galah sungai

Umpan Udang Galah

Diterbitkan pada Thursday, 9 June 2016 Pukul 10.21

Selalunya udang galah tinggal bersama-sama dengan buaya. Kepada pemancing yang ingin memancing udang galah, selalunya udang galah sangat menyukai perumpun .

Memerang Sungai: Umpan Udang Galah

Diterbitkan pada Tuesday, 14 June 2016 Pukul 23.08

Dah lama memerang tak menulis. maklum terlalu bzzzzz dengan kerja yang tak habis-habis. Disini nak perturunkan umpan untuk memancing udang galah yang selalu aku pakai . Keluar Rumah Berniat untuk pergi memancing pastikan kita terus ke tempat yang dituju dan jangan singgah mana-mana. Inilah lambang kesungguhandan 'kelurusan' terhadap niat untuk memancing.Posisi Mema….

Joranharian.blogspot.com: Udang Galah, Sungai Besar

Diterbitkan pada Saturday, 18 June 2016 Pukul 12.48

Lokasi udang galah hanya terdapat di tebing sungai digetu udang sedang memakan umpan cacing. Hampir lapan udang galah berjaya dinaikkan .

Rahsia Umpan Sang Udang Galah

Diterbitkan pada Thursday, 9 June 2016 Pukul 21.27

Apakah taktik untuk memancing udang galah meragut umpan yang Jika anda mahu mencari udang di muara sungai, biasanya udang galah akan banyak selepas beberapa hari .

Memerang Sungai: Tips Memancing Udang Galah / Jenggo

Diterbitkan pada Saturday, 18 June 2016 Pukul 12.48

Udang Galah - Idaman pemancing Jenggo "Ada udang, ada buaya". Itu adalah lumrah jenggo. Niat untuk memancing, hati kena iklas. Insyaallah selamat.Selain itu Udang galah juga sering bermain pada dasar sungai. Apabila udang galah beratnya lebih 300 gr maka umpan akan langsung dilarikan dan ujung joran akan . LEPU(DUMAI)- Untuk mengetahui akan keberadaan Udang, Saya telah memulainya pada tahun 1988 di sekitar areal Sungai Dumai yang terletak di Jalan Teduh, Kelurahan Pangkalan Sesai, Kecamatan Dumai Barat,….

Kaki Pancing Facebook.com

Diterbitkan pada Sunday, 19 June 2016 Pukul 11.13

tips memancing 'UDANG GALAH' Kalau nak memancing udang galah kat sungai, untuk memancing udang galah. Kalau tak ada umpan korang nak gunakan apa plak kan .

Renjer Sungai: Sedikit Tips Teknik Mengail Udang Galah

Diterbitkan pada Saturday, 18 June 2016 Pukul 0.02

UDANG GALAH! senang ke nak kena tarik..kalau biar terlalu lama umpan pun bukan udang tu nak lekat sendiri kat UDANG GALAH DAN PELANCONGAN MENYUSURI SUNGAI .

Petua Penting Memancing Udang Galah

Diterbitkan pada Wednesday, 15 June 2016 Pukul 22.53

Cara udang makan Berikut ini adalah ciri khas atau kebiasaan udang galah makan: 1. Apabila udang galah beratnya lebih 300 gm maka umpan akan terus dilarikan dan ujung Umpan mancing udang Galah yang biasa digunakan adalah cacing susu, cacing tanah atau cacing bakau. Bisa juga menggunakan anakan udang. Sedangkan sebagai umpan bom . Tips yang hendak diturunkan ini berdasarkan pengalaman sendiri :"Ada udang, ada buaya". Itu adalah lumrahyang biasa diperkatakan oleh pemancing udang galah. Bukan apa , ini untuk memastikan pemanc….

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -