What's New?

sepanduk rumah sukan yang paling kreatif

Blog Penang: Edisi Sukan

Diterbitkan pada Sunday, 13 March 2011 Pukul 7.24

REPUBLIKA.CO.ID,JAKARTA--Tim Satria Muda Britama Jakarta lebih diunggulkan untuk merebut gelar juara Liga Basket Nasional (NBL) Indonesia 2011, ketika bertemu tuan rumah Nuvo CLS Knights pada laga final di DBL Arena Surabaya, Minggu (13/3). .. Para pembesar "the Royal Blues" tidak membenarkan atau menyangkal kabar burung itu, namun di dalam stadion Veltins Arena banyak berkibar spanduk-spanduk yang mendukung Magath. Pemain Spanyol 

Jumping High Photo Contest

Diterbitkan pada Monday, 21 February 2011 Pukul 9.16

Sebelum bertolak balik rumah.. Sempat lagi bergambar dengan Dania & Zaquan pulak.. Syok jugakkan bila amik gambar melampot nie.. hihihi.. Jom Join HeartBeat! Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift! Posted by Cute MuM 

Hurry!! You Might Be The Lucky Bonda!!

Diterbitkan pada Sunday, 9 May 2010 Pukul 16.52

Hampir terlupa pemenang akan dipilih berdasarkan entri yang dirasakan paling menarik, kreatif, dan mencuit perasaan ya. Bonda kerana alhamdulillah saya kini bahagia dengan 3 anugerah Allah yang sweet-sweet belaka dalam susah dan senang, saya berusaha memberikan yang terbaik untuk Anis, Eiman & Arissa pahit manis, suka duka, tawa dan tangis telah saya harungi Walaupun bekerja, saya tetap membekalkan anak di rumah dengan susu ibu.

Dunia Kecilku: Hari Keluarga Aki Bachik

Diterbitkan pada Wednesday, 10 June 2009 Pukul 4.37

6 Jun-Bangun pagi sebab nak bersiap-siap ke rumah wan, hari ini adalah hari himpunan keluarga `Aki Bachik'. Nabil dan Damia amat bersemangat kerana mereka berdua ni lah yang paling awal siap. Mak dari awal Saja suka-suka. Sambil tu, aku bersemangat berikan sokongan kepada anak2, bila Nabil dan Put'a masuk dalam acara tiup belon dan rebut gula2. Hahahahharebut gula2 kategori dewasa pun ada juga, aku tak ketinggalan menyertainya. Nabil lagi 

1st Lucky Draw Blog Suka Hati

Diterbitkan pada Monday, 13 December 2010 Pukul 10.24

Pilih lah daku untuk menerima hadiah utk peserta yang kreatif yer….dah kreatif abis la nih DeQdEq tulis….kelas gitu…perasan je lebih..kan..kan..mesti Cik Anne Raini kata gitu..huhuhuu….xderlah… Ustaz Rock mcm dalam citer Dakwah Muharram tu..hahahha..kalau tak dpt beg tu pun takper la, tapi nak hadiah lain…sebab hadiah semuanya best2…pastikan DeQdEq dpt juga….kalau tak DeQdEq pi ketuk pintu rumah sampai dapat #1 Paling Memudahkan Kerja.

Berpikir Tentang Berita Harian Online Isu Semasa 13 Alasan...

Diterbitkan pada Monday, 30 March 2015 Pukul 18.28

berita cara membuat bakso sapi salin rumah semasa awani harian feb buruk banner berita hingga terbaru isu isu berita portal yang yang lulusan rasmi pads nafa sila dan terkini kronologi ambil halus tidak jam yg berita ke berita sungai Menung hari jarak penjarakan airasia umno akademi semasa luar keadilan politik kreatif maharaja di dan berita harian berita bawah najib asia parti harian sukan menjalani ii berita (nafa) dis berita terpang sambil rakyat akhirnya 

Semurni Bingkisan Hati: Temasya Sukan G3 :)

Diterbitkan pada Thursday, 28 April 2011 Pukul 16.34

Terdapat empat rumah sukan yang bertemakan binatang iaitu harimau, ulat, arnab dan lebah. Pada 27 April 2011 telah diadakan sukaneka bagi unit G3 yang diberi nama Temasya Sukan Unit G3. Temasya Sukan yang julung kali diadakan ini menuntut pengorbanan dan komitmen yang tinggi dari setiap ahli unit G3. Setiap kumpulan dilihat sangat bersungguh-sungguh dan kreatif dalam penyediaan kostum serta hiasan kumpulan masing-masing. Dengan sikap 

Contest Ramadhan Yang Penuh Bermakna

Diterbitkan pada Monday, 9 August 2010 Pukul 12.49

masa buka puasa masa paling syok buat pelantak macam i nih. kalau rajin, i pergi la bazar ramadhan. kalau malas, i masak jela. makan apa yang ada je kat rumah. almaklumlah, bila ramadhan tiba, kena jimat-jimat. kan nak beraya. i di belakang rumah i. i sedih sangat. tahun ni i dah tak boleh beraya sambil menatap mata arwah. terkenang kembali saat-saat arwah menjemput i pulang dari sekolah masa i darjah satu. arwah datang tengok i sukan masa hari sukan 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -