What's New?

perkembangan dinar iraq 2013

Dinar Iraq Suatu Penipuan?

Diterbitkan pada Friday, 22 April 2011 Pukul 1.19

Untuk mengetahui perkembangan terkini matawang dinar iraq teman-teman boleh ikut Group Kelab Jutawan Dinar atau dapatkan info di Jadi Jutawan Dinar Iraq. Semua penyimpan matawang dinar iraq harap bersabar kalau 

Dinar Iraq Boleh Jadi Jutawan

Diterbitkan pada Tuesday, 23 November 2010 Pukul 14.14

pening pale yang maner satu entah yang betuljadi mane2 kengkawan yang berpengetahuan atau pun memang mengikuti perkembangan dinar iraq ni atau ade buat reseach.mintak email kan lah pade saye.sbb saye tengah selidik mende nih dan perlukan sedikit maklumat atau panduan dari kengkawanemailkan pade saye fullfraser@yahoo.commanelah tau ini satu peluangwalau macam mane pun tq pade ustaz .. Tanpa Nama 28 Februari 2013 11:02 PTG.

Dinar Iraq Dh Jd Cam Duit Cap Daun Pisang

Diterbitkan pada Wednesday, 31 July 2013 Pukul 1.45

Pepagi ni jenjalan lam dunia maya dulu sblm wat kerja..skali Cheq.art ternampak 1 info yg menarik gak leh la kita menambah ilmu skit pepagi nisedara 1 malaysia kita share info ni di iraq berkenaan dinar iraqbila baca ni baru tahun 2005 la nie dh 2013lom nampak perubahan pon..dah yg terbaru bila rakan kita dari Baghdad sendiri menceritakan tentang suasana sebenar di Iraq ..tima kasih adik Din Paka lintas langsung dari sana kelmarinberingat sebelum 

Informasi Dinar Iraq: Carrefour Masuk Iraq

Diterbitkan pada Friday, 28 May 2010 Pukul 22.04

Petunjuk pertumbuhan ekonomi Iraq semakin memberansangkan dan semuanya ini akan mendorong kenaikan nilai Dinar Iraq sebelum 2013. Dan jangan hairan kalau lebih awal lagi dari 2013!!!!! Inilah masa terbaik menyimpan Dinar Iraq.

Bila Mahu Apung Daaa...

Diterbitkan pada Wednesday, 13 July 2011 Pukul 12.39

Jika nak tahu perkembangan Iraq, bacalah sesawang yang telah saya sebutkan dalam blog ini sebelum ini. Woo. Soalan lain yang sering juga ditanya ialah bilakah dinar akan Pada tahun 2013, selaras dengan teori Pusingan Ekonomi 10 Tahun. Dinar jatuh pada 2003. Akan naik semula selepas 10 tahun pada 2013. Banyak situasi ekonomi berlaku secara pusingan selama 10 tahun. Betul ke tak betul, kita tunggu sahajalah ya. Ha ha. Jika betul tak kena bayar.

Dinar Irak, Analisis Dari Orang Bodoh

Diterbitkan pada Sunday, 20 January 2008 Pukul 10.37

Dengan memanfaakan isu dimana dinar Irak akan kembali menguat terhadap dollar Amerika, maka saya akan memanfaatkannya untuk mengambil untung yang lebih besar dibandingkan perolehan keuntungan bisnis saya di Irak, yakni dengan menjual mata uang tersebut dengan nilai yang lebih besar dari kurs yang seharusnya. Bayangkan saja, saat ini insya allah kemungkinan tahun 2013 yg menyimpan dinar bakal jadi milyunerrr…amiiinnn. 108. Bang Udin

Dinar Islam By Rumah Dinar

Diterbitkan pada Friday, 15 February 2013 Pukul 2.23

Karena banyaknya pengunjung yang mengira bahwa Dinar Iraq dan lain sebagainya adalah sama dengan Dinar Islam, maka perlu saya buat penjelasan yang sangat jelas bahwa Dinar Iraq dan sejenisnya adalah tidak sama dan bukan Dinar Islam. Dinar Iraq adalah uang kertas biasa, Hal ini tidak mengherankan karena sejak awal perkembangannya-pun kaum muslimin banyak melakukan perjalanan perdagangan ke negeri yang jauh. Keaneka ragaman mata uang di Eropa 

Dinar Iraq Terkini: Is Halangan Utama Rv Sekarang

Diterbitkan pada Saturday, 28 February 2015 Pukul 6.48

Justeru itu penyimpan Dinar Iraq seharusnya melihat perkembangan eksport Iraq dan belanjawan tahunannya supaya kita lebih peka kepada nilai dinar semasa dan potensinya pada masa depan. Dalam situasi sekarang 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -