perkembangan dinar iraq 2013

Shabibi Dipenjara

Diterbitkan pada Saturday, 6 September 2014 Pukul 6.25

Seorang kawan saya ada menyimpan 25,000 dinar. Dia punya pantau perkembangan iraq mengalahkan memantau hal ehwal Malaysia. Ha ha. Begitu prihatin sekali dengan nasib dinar. Kekadang saya diupdate oleh beliau 

Video Kenyatan Gabenor Bank Iraq Bahawa Dinar Akan Rv...

Diterbitkan pada Wednesday, 20 April 2011 Pukul 20.18

Shabibi dalam wawancaranya menyatakan iraq sedang menuju ke arah pembebasan ekonomi melalui matawang yang dinilai semula (RV). Ianya disebabkan oleh beberapa faktor seperti faktor inflasi, juga perkembangan ekonomi iraq itu 

Nilai Terkini Dinar Iraq??

Diterbitkan pada Friday, 22 December 2006 Pukul 22.11

So hrp bersabar..bila dah RV nanti adalah rezeki,jgn terlalu mengharap sgt..cuba buat releks je disamping terus mengikuti perkembangan yg berlaku di bumi iraq.. Balas. razmr berkata: Mei 2, 2012 at 4:05 salam…sy dgr khabar kna cukup 10 tahun br RV,sb perjanjian mereka 10tahun, so 2013 br cukup 10 tahun, kmungkinan 2014 br RV. Balas. abqory berkata: Januari 10, 2013 at 12:21 pm. sy nak jual sikit dinar sy. not 25k -100k = rm350 -500k = rm1750 not 10k

Berita Baikdinar Iraq Akan Rv Pada Bulan April Ini...

Diterbitkan pada Tuesday, 1 March 2011 Pukul 19.00

Selain daripada perkhabaran gembira ini, terdapat juga beberapa penanda aras bahawa dinar iraq akan diapungkan tak lama lagi.. Ini penanda arasnya : 1) perkembangan politik di Asia Barat kini lebih memihak kepada RV. Ketika ini 

Kenapa Ringgit Tinggi Sedangkan Bajet Iraq...

Diterbitkan pada Wednesday, 30 October 2013 Pukul 9.18

Sejumlah 150.12 billion USD atau 471.40 bilion Ringgit Malaysia (sumber : http://www.ifpinfo.com/Top-MiddleEast-NewsArticle-3395) akan diperuntukkan untuk bajet negara iraq bagi tahun hadapan. Sebelum itu pada tahun ini, hanya 120 bilion USD atau 376.9 bilion perkembangan dalam satu minggu ini, diperhatikan amat menarik walaupun iraq belum umumkan untuk apungkan matawang mereka lagi. Bajet 2012 me Sekatan Chapter Seven Sudah Digugurkan Daripada iraq.

Selamat Berpuasa

Diterbitkan pada Tuesday, 9 July 2013 Pukul 12.32

Tuesday, July 9, 2013 Pembentangan Bajet iraq 2014 nanti, mungkin membolehkan kita mendapat isyarat yang lebih jelas lagi. Anda masih sempat membuat Anda boleh mengikut perkembangan dinar bersama rakyat Amerika di sini.

Dinar Iraq Boleh Jadi Jutawan

Diterbitkan pada Tuesday, 23 November 2010 Pukul 21.14

Pening pale yang maner satu entah yang betuljadi mane2 kengkawan yang berpengetahuan atau pun memang mengikuti perkembangan dinar iraq ni atau ade buat reseach.mintak email kan lah pade saye.sbb saye tengah selidik mende nih dan perlukan sedikit maklumat atau panduan dari kengkawanemailkan pade saye fullfraser@yahoo.commanelah tau ini satu peluangwalau macam mane pun tq pade ustaz .. Tanpa Nama 28 Februari 2013 11:02 PTG.

.: Dinar Islam Bukan Dinar Iraq

Diterbitkan pada Wednesday, 18 May 2011 Pukul 5.51

Pada awal-awal kami mengenalkan dinar Islam, tidak sedikit yang bertanya apakah ini dinar iraq, apakah ini bukan MLM, apakah ini semacam Pohon Mas, apakah ini sejenis yang dipakai judi dulu itu, dll. Satu per satu Insya Allah akan kami coba terangkan. Hal ini tidak mengherankan karena sejak awal perkembangannya-pun kaum muslimin banyak melakukan perjalanan perdagangan ke negeri yang jauh. Keaneka ragaman mata uang di Eropa kemudian 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X