What's New?

mimpi ular tedung warna emas

Cik Rose Cute : Ular Tedung Selar Terbesar Di Benut Johor

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2012 Pukul 7.05

Adik aku kerja jaga menjaga pencawang kabel nak menuju ke tempat kerjanya memang hutan tapi nasib baik jalan dah tar cantik,waktu tue dia baru nak turun dari bukit pencawang kabel tiba2 ada ular tedung selar melintas terkejut adik aku terus break motor capuk dia.. Adik aku cakap memang besar . isk ratu mmg sensitif ngan ular2 ni.boleh bwk sampai ke mimpi berminggu2 ReplyDelete .. Majlis Pelancaran Butik Emas Pesona Shah Alam. 12 hours ago.

Kamus Mimpi

Diterbitkan pada Wednesday, 23 April 2008 Pukul 12.52

February 24, 2011 @ 7:32 am. mimpi memegang ular bewarna merah di tangan kanan dan kaki kiri ular color biru..dan jalan..dipatuk ular emas banyak kali.ape kah makne nye.. mimipi dirogol dan dihisap nenen? pertama kali saya mimpi ular ni dalam thun 2001.. saya tengah bergurau dengan adik saya sehinggalah saya terperaasan ada seekor ular tedung kecil berwarna hijau kekuningan + coklat… (lebih kurang la). dalam keadaan bediri separuh badangnya, 

~~inkuiri~~: Mimpi Ular-pasangan Hidup?

Diterbitkan pada Friday, 19 December 2008 Pukul 15.26

1st tue ular warna hitam kejar sy tp sy lari. tp ular tu tetap kejar sy. mimpi lain2 pulak, bnyk ular tengah berkumpul mase sy nak lepaskan diri dari hutan. sy x jadi larikan diri tp terus g masjid ambil wuduk. sy mimpi ular masok surau keesokan harinya. kdg2 .. mimpi ular tiap kali mengganggu waktu tidur sy..smlm sy bermimpi dikejar 3 ekor ular tedung..sy hmpir dipatuk..then sy mimpi sy berkahwin..namun mukanya tidak jelas..apakah makna mimpi sy 2?? wassalam.

Its Ok To Smile: Mimpi Ular : Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Saturday, 14 July 2012 Pukul 6.31

Semalam aku bermimpi bertemu ular tedung yang sangat besar dan berwarna putih. . Smlm mimpi dikejar uLar tedung warna kelabu yg pelbagai saiz.tapi sempat lari dgn terbang.sebelum tido dgr alquran..ape agaknye Tafsiran mimpi sy.

Mimpi Di Kejar Ulardan Dilamun Cinta???...

Diterbitkan pada Sunday, 21 August 2011 Pukul 16.32

Ermmmmacam-macam mainan tdo ni. Kadang2 bila byk msalah smpai terbawa ke mimpi jugak yer.. Dulu saya pnah post n3 ttg sy mimpi nak di patuk ular tedung Dan kali ni saya mimpi lagi pasal ular tedung Ada 2 

1001 Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Monday, 19 October 2009 Pukul 16.51

Mimpi melihat di rumah banyak emas dan perak : Alamat bebas dari segala hutang. 855. Mimpi memakai .. admin , ibu saya mimpi ayah saya hampir2 kena terkam dengan beruang besar sangat warna hitam kat dalam hutan mana ntah . tapi ibu tak buat apa2 pun utk tolong ayah , ibu tengok je . apa maksud mimpi ibu saya tu? Reply. rani. May 25 mimpi di kejar ular tedung dan ular tedung mematuk bayi kecil lalu bayi kecil di selamatkan kawan.. Reply. iza.

Rahsia Mimpi: Maksud Mimpi Ular

Diterbitkan pada Wednesday, 24 September 2008 Pukul 7.24

Jika mimpi ular hitam berbintik atau bercorak kuning/sejenis warna yang cerah, ia menandakan ada kes sihir & jin di dalam sekitaran atau ditujukan kepada anda. Walau bagaimana pun, analisa isi ceritanya dahulu supaya kita memahami apa sebenar maksud mimpi tersebut. Ular berwarna emas lebih bermaksud kepada seseorang yang tinggi imannya mendatangi anda. Apa-apa pun sila . Qaseh_ASZ said Saya bermimpi dipatuk ular tedung warna hijau

Muqabalah Blog: Bertemu Ular Dalam Mimpi

Diterbitkan pada Thursday, 26 May 2011 Pukul 2.29

Dua tiga malam yang lepas seorang sahabat menghantar sms kepada saya, meminta saya membelek kitab takbir mimpi untuk melihat apa alamatnya dia bermimpi ular yang besar. . Dalam mimpi sayasaya ada berjumpa dgn 3ekor ular tedung, Dan saya telah 2 hri lps mimpi di kjar 2 ekor ular besar warna htam dan 1warna btik di atas rmah .dan sya menangkap ke duanya dan tp yg ular btk melilit pada bdan anak lelaki saya umur 7 thn .apa makna mimpi tu.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -