What's New?

mimpi ular tedung warna emas

1001 Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Monday, 19 October 2009 Pukul 16.51

Mimpi melihat di rumah banyak emas dan perak : Alamat bebas dari segala hutang. 855. Mimpi memakai .. admin , ibu saya mimpi ayah saya hampir2 kena terkam dengan beruang besar sangat warna hitam kat dalam hutan mana ntah . tapi ibu tak buat apa2 pun utk tolong ayah , ibu tengok je . apa maksud mimpi ibu saya tu? Reply. rani. May 25 mimpi di kejar ular tedung dan ular tedung mematuk bayi kecil lalu bayi kecil di selamatkan kawan.. Reply. iza.

Rahsia Mimpi: Maksud Mimpi Ular

Diterbitkan pada Wednesday, 24 September 2008 Pukul 7.24

Jika mimpi ular hitam berbintik atau bercorak kuning/sejenis warna yang cerah, ia menandakan ada kes sihir & jin di dalam sekitaran atau ditujukan kepada anda. Walau bagaimana pun, analisa isi ceritanya dahulu supaya kita memahami apa sebenar maksud mimpi tersebut. Ular berwarna emas lebih bermaksud kepada seseorang yang tinggi imannya mendatangi anda. Apa-apa pun sila . Qaseh_ASZ said Saya bermimpi dipatuk ular tedung warna hijau

1001 Tafsir Mimpi Tentang Diri Sendiri & Orang Lain

Diterbitkan pada Wednesday, 16 June 2010 Pukul 8.56

Mimpi melihat janggut berwarna merah : Waspadalah terhadap gangguan dari teman berhati palsu (pengkhianat). 38. Mimpi Mimpi melihat mata orang lain : Akan memperoleh emas atau perak. 45. Mimpi saya bermimpi saya dipatuk ular tedung di jari tangan,. sebelum ular patuk saya, saya cuba bunuh dia kerana ia melilit di pergelangan tangan, tapi ular sempat patuk tangan saya. tak lama lepas di patuk saya meninggal. apakah maksud mimpi ini? Reply.

Its Ok To Smile: Mimpi Ular : Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Saturday, 14 July 2012 Pukul 6.31

Mimpi tentang ular merupakan lambang musuh yang dapat menyembunyikan permusuhannya. Atau dapat diertikan musuh yang Semalam aku bermimpi bertemu ular tedung yang sangat besar dan berwarna putih. Apa maksudnya?

Kamus Mimpi

Diterbitkan pada Wednesday, 23 April 2008 Pukul 12.52

February 24, 2011 @ 7:32 am. mimpi memegang ular bewarna merah di tangan kanan dan kaki kiri ular color biru..dan jalan..dipatuk ular emas banyak kali.ape kah makne nye.. mimipi dirogol dan dihisap nenen? pertama kali saya mimpi ular ni dalam thun 2001.. saya tengah bergurau dengan adik saya sehinggalah saya terperaasan ada seekor ular tedung kecil berwarna hijau kekuningan + coklat… (lebih kurang la). dalam keadaan bediri separuh badangnya, 

Tanda-tanda Anda Terkena Sihir

Diterbitkan pada Monday, 25 June 2007 Pukul 6.58

Semalam saya bermimpi bertemu seekor ular sawa berwarna coklat batik sedang berendam dalam satu kotak… kononnya sedang proses bersalin kulit…. tapi saya terasa tidak suka dengan ular itu mungkin takut dengan ancaman ular last year,ku penah mimpi ular tedung sebesar lengan lelaki dewasa.ular tu dok tengok je..dlm mmpi tu aku dok tahiyat..2>mmpi jatuh dr bgunan yg tggi n trasa badan btul2 trangkt sama..suami pun pnh mmpi yg sama.3>.sblum 

1001 Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Monday, 19 October 2009 Pukul 16.35

salam.saya selalu bermimipi ular dah bertahun dah mimpi mcm tu, bermacam2 ular dari besar ke kecil dan perlbagai warna kuning, hitam tp seingat sy xpernah la ular sawa.dari seekor ke bnyk ekor.ular itu hanya tengok je saya saya bermimpi ular tedung hitamcuba membelit anak perempuan saya,tetapi perbuatan nya gagal kerana dalam mimpi itu,ayah saya menegur bahawa ular itu akan membelit anak saya,lalu saya mengambil anak saya dari ular tersebut.

Tafsir Mimpi Tentang Apa Yang Dikerjakan Dan...

Diterbitkan pada Monday, 25 February 2008 Pukul 16.02

salam..saya bermimpi makan daging manusia,selepas terkejut dengan mimpi tersebut,saya bangun dan terdapat kahak yang warna coklat serta banyak dalam mulut saya..apa makna mimpi tersebut? .. saye telah bermimpi hampir di patuk ular emas…apakah maksud mimpi itu..setahu saye kalau dipatuk ular, ertinya akan ada orang masuk meminang…p mimpi saye pula ganjil…saye hanya hampir di patuk ular emas tapi saye sempat menghindar dri patukan ular 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -