What's New?

mimpi ular tedung warna emas

Its Ok To Smile: Mimpi Ular : Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Saturday, 14 July 2012 Pukul 6.31

Semalam aku bermimpi bertemu ular tedung yang sangat besar dan berwarna putih. . Smlm mimpi dikejar uLar tedung warna kelabu yg pelbagai saiz.tapi sempat lari dgn terbang.sebelum tido dgr alquran..ape agaknye Tafsiran mimpi sy.

1001 Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Monday, 19 October 2009 Pukul 16.51

Mimpi melihat di rumah banyak emas dan perak : Alamat bebas dari segala hutang. 855. Mimpi memakai .. admin , ibu saya mimpi ayah saya hampir2 kena terkam dengan beruang besar sangat warna hitam kat dalam hutan mana ntah . tapi ibu tak buat apa2 pun utk tolong ayah , ibu tengok je . apa maksud mimpi ibu saya tu? Reply. rani. May 25 mimpi di kejar ular tedung dan ular tedung mematuk bayi kecil lalu bayi kecil di selamatkan kawan.. Reply. iza.

Its Ok To Smile: Tafsir Mimpi : Berkaitan Ular Dan...

Diterbitkan pada Friday, 22 February 2013 Pukul 20.15

Biasanya dirujuk dengan ular besar yang berwarna hitam. Mimpi ular yang bercampur dengan laut, sungai, ombak dan sebagainya dikaitkan dengan perkara yang berada disekeliling kita seperti cara kita melayari hidup. . seminggu lpas saya ada mimpi dua ekor ular hitam yang besar.selepas itu saya terus tak boleh nak tidur malam. baru2 ini saya keluar dan pulang ke rumah agak lewat tgh malam, pastu saya ternampak seekor anak ular tedung selar betul2 di depan rumah 

Rahsia Mimpi: Maksud Mimpi Ular

Diterbitkan pada Wednesday, 24 September 2008 Pukul 7.24

Jika mimpi ular hitam berbintik atau bercorak kuning/sejenis warna yang cerah, ia menandakan ada kes sihir & jin di dalam sekitaran atau ditujukan kepada anda. Walau bagaimana pun, analisa isi ceritanya dahulu supaya kita memahami apa sebenar maksud mimpi tersebut. Ular berwarna emas lebih bermaksud kepada seseorang yang tinggi imannya mendatangi anda. Apa-apa pun sila . Qaseh_ASZ said Saya bermimpi dipatuk ular tedung warna hijau

Tafsir Mimpi Ular

Diterbitkan pada Friday, 17 May 2013 Pukul 22.05

1 situasi tetapi 2 tempat berbeza.. tempat pertama di ruang tamu rumah. anak ular tedung ingin mematuk saya, tetapi saya berjaya mengelak.. ular tedung selar tersebut walaupun kecik, tapi tersangat 'bekeng' Situasi kedua 

Muqabalah Blog: Bertemu Ular Dalam Mimpi

Diterbitkan pada Thursday, 26 May 2011 Pukul 2.29

Dalam mimpi sayasaya ada berjumpa dgn 3ekor ular tedung, Dan saya telah diberi pilihan untuk memilih salah seekor dr ular tersebut. Lalu saya memilih seekor daripadanya yang berwarna coklat dan bercorak batik.

Kamus Mimpi

Diterbitkan pada Wednesday, 23 April 2008 Pukul 12.52

February 24, 2011 @ 7:32 am. mimpi memegang ular bewarna merah di tangan kanan dan kaki kiri ular color biru..dan jalan..dipatuk ular emas banyak kali.ape kah makne nye.. mimipi dirogol dan dihisap nenen? pertama kali saya mimpi ular ni dalam thun 2001.. saya tengah bergurau dengan adik saya sehinggalah saya terperaasan ada seekor ular tedung kecil berwarna hijau kekuningan + coklat… (lebih kurang la). dalam keadaan bediri separuh badangnya, 

~~inkuiri~~: Mimpi Ular-pasangan Hidup?

Diterbitkan pada Friday, 19 December 2008 Pukul 15.26

Anonymous: mimpi ular itu sndiri banyak melambangkn pasangan hidup tidak kira jnis warna atau saiztp sekiranya ular yang b'warna warni menandakan kebahagiaan bakal menjelma. . sedang mandi manda. saya memerhatikan sahaja. tetiba salah seekor ular tersebut berhenti, dan kepala ular tersebut mengembang, sah ular tedung..tetiba ular tersebut memacukan kepalanya kearah saya untuk mematuk..manakala seekor ular lagi, saya dapat rasekan sedang 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -