mimpi ular tedung warna emas

1001 Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Monday, 19 October 2009 Pukul 23.51

mimpi melihat di rumah banyak emas dan perak : Alamat bebas dari segala hutang. 855. mimpi memakai .. admin , ibu saya mimpi ayah saya hampir2 kena terkam dengan beruang besar sangat warna hitam kat dalam hutan mana ntah . tapi ibu tak buat apa2 pun utk tolong ayah , ibu tengok je . apa maksud mimpi ibu saya tu? Reply. rani. May 25 mimpi di kejar ular tedung dan ular tedung mematuk bayi kecil lalu bayi kecil di selamatkan kawan.. Reply. iza.

Tafsir Mimpi Ular

Diterbitkan pada Friday, 24 December 2010 Pukul 14.18

Sila jelaskan jika ada yg tau.apa maknanya jika bermimpi ular berwarna yg banyak dan mengigit orang-orang di dalam mimpi saya sehingga mereka mati? Reply. imaru says: July 27, 2011 at 12:30 am. saya bermimpi di . Yang menghairankan saya wang syiling, emas dan mutiara yg banyak itu hanya boleh timbul bila saya yg menyelaknya sedangkan bila ia dilakukan suami dan anak2 ianya tidak timbul langsung. Apa agaknya Tafsiran atau makna mimpi saya itu.

Its Ok To Smile: Mimpi Ular : Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Saturday, 14 July 2012 Pukul 13.31

Semalam aku bermimpi bertemu ular tedung yang sangat besar dan berwarna putih. . Smlm mimpi dikejar ular tedung warna kelabu yg pelbagai saiz.tapi sempat lari dgn terbang.sebelum tido dgr alquran..ape agaknye Tafsiran mimpi sy.

Rahsia Mimpi: Maksud Mimpi Ular

Diterbitkan pada Wednesday, 24 September 2008 Pukul 14.24

Walau bagaimana pun, analisa isi ceritanya dahulu supaya kita memahami apa sebenar maksud mimpi tersebut. ular berwarna emas lebih bermaksud kepada seseorang yang tinggi imannya mendatangi anda. Apa-apa pun 

Tafsir Mimpi Ular (2)

Diterbitkan pada Thursday, 28 April 2011 Pukul 9.58

Berikut ini adalah tafsir / arti / makna mimpi mengenai "ular (2)": mimpi tentang ular melambangkan musuh dalam selimut atau musu yang munafik dan sangat membahayakan karena ia tidak berani berhadapan, melainkan 

Bermimpi Tentang Ular

Diterbitkan pada Friday, 23 July 2010 Pukul 11.24

Mmg pernah bermimpi ttg ularular besar berwarna hitamhampir mematuk ttp berjaya tangkap kepalaye dan campakkanterus terjaga dr tido dgn badan berpeluh2 dan jantung berdegup kencanggila ngeri dan perasaan masa tu .. salam.sy bermimpi mmbunuh ular tedungtetapi waktu tu sy tdur petanghehehesy ade mndgr ceramah,kata ustaz,kemungkinan taksir mimpi boleh di 'terima/percaya' jika seseorang itu bermimpi pada 1/3 malam yg terakhir.

Mimpi Ulartafsiran Menurut Islam...

Diterbitkan pada Sunday, 13 November 2011 Pukul 14.10

Entry kali ini berkaitan dengan mimpi ularTerdapat berbagai tafsiran masyarakat kita tentang mimpi ularSelalu kalau kita mimpi ular orang cakap maksudnya ada orang nak masuk meminangtapi kalau yang mimpi tu 

Tafsir Mimpi Ular

Diterbitkan pada Friday, 16 April 2010 Pukul 22.06

Saya bermimpi 2 ekor ular 1 warna hitam & 1 warna biru abu2,ular hitam ku cungkan kayu lalu dia pergi,tapi ular yg biru di acung2 kan kayu pergi tapi balik lagi gitu terus sampai 3 kali.apa ya makna mimpi aku????? Reply.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X