mimpi ular tedung warna emas

Kamus Mimpi

Diterbitkan pada Wednesday, 23 April 2008 Pukul 19.52

Saya bermimpi melihat ular melintas jalan .ular itu mmg besar dan panjang rase nyer ular tedung .lepas itu dia mematuk seseorng di leher .pada masa yg sama yg kena patuk mencari ular tersebut dan menggigit kepala ular itu.selepas dia menyuruh saya hantar ke hospital. Reply. raja mohd Betul ke. saya mimpi ular halus panjang warna kelabu melingkari saya,sayaberada di tengah, kemudian dia ingin mematuk saya lantas saya menjerit dan terjaga. Reply. suci.

Muqabalah Blog: Bertemu Ular Dalam Mimpi

Diterbitkan pada Thursday, 26 May 2011 Pukul 9.29

Dalam mimpi sayasaya ada berjumpa dgn 3ekor ular tedung, Dan saya telah diberi pilihan untuk memilih salah seekor dr ular tersebut. Lalu saya memilih seekor daripadanya yang berwarna coklat dan bercorak batik.

Tawaran Bermain Dengan Ular Tedung Berbisa...

Diterbitkan pada Monday, 8 November 2010 Pukul 22.23

Bukanlah saya ni berani sangat, "suspen" juga maklumlah ular tedung kalau kena patuk tidak diberi rawatan segera boleh bawa maut. kalau dengan ular sawa dah agak biasa dan ia tak mematuk. Setelah diberi 

~~inkuiri~~: Mimpi Ular-pasangan Hidup?

Diterbitkan pada Friday, 19 December 2008 Pukul 22.26

1st tue ular warna hitam kejar sy tp sy lari. tp ular tu tetap kejar sy. mimpi lain2 pulak, bnyk ular tengah berkumpul mase sy nak lepaskan diri dari hutan. sy x jadi larikan diri tp terus g masjid ambil wuduk. sy mimpi ular masok surau . manda. saya memerhatikan sahaja. tetiba salah seekor ular tersebut berhenti, dan kepala ular tersebut mengembang, sah ular tedung..tetiba ular tersebut memacukan kepalanya kearah saya untuk mematuk..manakala seekor ular lagi, 

Apa Kata Hati: Bermimpi Tentang Ular

Diterbitkan pada Friday, 23 July 2010 Pukul 11.24

Mmg pernah bermimpi ttg ularular besar berwarna hitamhampir mematuk ttp berjaya tangkap kepalaye dan campakkanterus terjaga dr tido dgn badan berpeluh2 dan jantung berdegup kencanggila ngeri dan perasaan masa tu .. salam.sy bermimpi mmbunuh ular tedungtetapi waktu tu sy tdur petanghehehesy ade mndgr ceramah,kata ustaz,kemungkinan taksir mimpi boleh di 'terima/percaya' jika seseorang itu bermimpi pada 1/3 malam yg terakhir.

Rahsia Mimpi: Maksud Mimpi Ular

Diterbitkan pada Wednesday, 24 September 2008 Pukul 14.24

ular berwarna emas lebih bermaksud kepada seseorang yang tinggi imannya mendatangi anda. Apa-apa pun sila analisa gambaran kasar dan analisa isi ceritanya dahulu . Nor azim Abu Seman said Saya bermimpi berdiri ditengah tengah diantara 5 ekor ular tedung yang berwarna keemasan yang sedang tidor memanjang dan memerhati saya tanpa mematuk sebaliknya kesemua ular itu memerhati dengan jinak. January 10, 2013 at 6:18 AM · Win To win said.

Tafsir Mimpi Ular

Diterbitkan pada Saturday, 18 May 2013 Pukul 5.05

ular besar warna hitam datang kat mayat tadi dan patuk muka mayat tu berulang kali.sebelum itu saya ada bermimpi ular hitam masuk ke rumah dan merayap2 sajesaya perempuan dan masih bujang Tafsir mimpi ular hitam 1 situasi tetapi 2 tempat berbeza.. tempat pertama di ruang tamu rumah. anak ular tedung ingin mematuk saya, tetapi saya berjaya mengelak.. ular tedung selar tersebut walaupun kecik, tapi tersangat 'bekeng' Situasi kedua d dalam gua.

Its Ok To Smile: Mimpi Ular : Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Saturday, 14 July 2012 Pukul 13.31

Semalam aku bermimpi bertemu ular tedung yang sangat besar dan berwarna putih. . Smlm mimpi dikejar ular tedung warna kelabu yg pelbagai saiz.tapi sempat lari dgn terbang.sebelum tido dgr alquran..ape agaknye Tafsiran mimpi sy.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X