What's New?

mimpi ular tedung warna emas

Kamus Mimpi

Diterbitkan pada Wednesday, 23 April 2008 Pukul 19.52

February 24, 2011 @ 7:32 am. mimpi memegang ular bewarna merah di tangan kanan dan kaki kiri ular color biru..dan jalan..dipatuk ular emas banyak kali.ape kah makne nye.. mimipi dirogol dan dihisap nenen? pertama kali saya mimpi ular ni dalam thun 2001.. saya tengah bergurau dengan adik saya sehinggalah saya terperaasan ada seekor ular tedung kecil berwarna hijau kekuningan + coklat… (lebih kurang la). dalam keadaan bediri separuh badangnya, 

1001 Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Monday, 19 October 2009 Pukul 23.51

Mimpi melihat di rumah banyak emas dan perak : Alamat bebas dari segala hutang. 855. Mimpi memakai .. admin , ibu saya mimpi ayah saya hampir2 kena terkam dengan beruang besar sangat warna hitam kat dalam hutan mana ntah . tapi ibu tak buat apa2 pun utk tolong ayah , ibu tengok je . apa maksud mimpi ibu saya tu? Reply. rani. May 25 mimpi di kejar ular tedung dan ular tedung mematuk bayi kecil lalu bayi kecil di selamatkan kawan.. Reply. iza.

Long Tail Keywords Tafsir Mimpi

Diterbitkan pada Sunday, 22 March 2015 Pukul 14.41

tafsir mimpi embun tafsir mimpi emas primbon tafsir mimpi foto tafsir mimpi fajar pakong tafsir mimpi facebook tafsir mimpi foto sendiri tafsir mimpi fitnah tafsir mimpi film tafsir mimpi firaun tafsir mimpi faraj tafsir mimpi forum asianbookie . tafsir mimpi ular tedung tafsir mimpi versi abjad tafsir mimpi van jenazah tafsir mimpi versi togel tafsir mimpi vampir tafsir mimpi versi 2 tafsir mimpi vas bunga tafsir mimpi voli tafsir mimpi versi sunda tafsir mimpi versi islam tafsir mimpi versi jawa

Cik Rose Cute: Ular Tedung Selar Terbesar Di Benut Johor

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2012 Pukul 14.05

Adik aku kerja jaga menjaga pencawang kabel nak menuju ke tempat kerjanya memang hutan tapi nasib baik jalan dah tar cantik,waktu tue dia baru nak turun dari bukit pencawang kabel tiba2 ada ular tedung selar melintas terkejut adik aku terus break motor capuk dia.. Adik aku cakap memang besar ular tueAku tanya dia . isk ratu mmg sensitif ngan ular2 ni.boleh bwk sampai ke mimpi berminggu2 ReplyDelete. Puan Kutu Thursday, April 12, 2012. pic nie 

~~inkuiri~~: Mimpi Ular-pasangan Hidup?

Diterbitkan pada Friday, 19 December 2008 Pukul 22.26

1st tue ular warna hitam kejar sy tp sy lari. tp ular tu tetap kejar sy. mimpi lain2 pulak, bnyk ular tengah berkumpul mase sy nak lepaskan diri dari hutan. sy x jadi larikan diri tp terus g masjid ambil wuduk. sy mimpi ular masok surau keesokan harinya. kdg2 .. mimpi ular tiap kali mengganggu waktu tidur sy..smlm sy bermimpi dikejar 3 ekor ular tedung..sy hmpir dipatuk..then sy mimpi sy berkahwin..namun mukanya tidak jelas..apakah makna mimpi sy 2?? wassalam.

Hati: Mimpi Di Kejar Ulardan Dilamun Cinta???...

Diterbitkan pada Sunday, 21 August 2011 Pukul 23.32

Ermmmmacam-macam mainan tdo ni. Kadang2 bila byk msalah smpai terbawa ke mimpi jugak yer.. Dulu saya pnah post n3 ttg sy mimpi nak di patuk ular tedung Dan kali ni saya mimpi lagi pasal ular tedung Ada 2 

Rahsia Mimpi: Maksud Mimpi Ular

Diterbitkan pada Wednesday, 24 September 2008 Pukul 14.24

Itu hanyalah salah satu dari maksud mimpi ular. Kita kena Ular berwarna emas lebih bermaksud kepada seseorang yang tinggi imannya mendatangi anda. . saya mimpu dipatuk ular tedung warna putih dari arah blakang.

Muqabalah Blog: Bertemu Ular Dalam Mimpi

Diterbitkan pada Thursday, 26 May 2011 Pukul 9.29

Dua tiga malam yang lepas seorang sahabat menghantar sms kepada saya, meminta saya membelek kitab takbir mimpi untuk melihat apa alamatnya dia bermimpi ular yang besar. . Dalam mimpi sayasaya ada berjumpa dgn 3ekor ular tedung, Dan saya telah 2 hri lps mimpi di kjar 2 ekor ular besar warna htam dan 1warna btik di atas rmah .dan sya menangkap ke duanya dan tp yg ular btk melilit pada bdan anak lelaki saya umur 7 thn .apa makna mimpi tu.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -