memek ustazah yang nikmat

Na'im Nikmat @blog: Kisah Nadia Gadis Iraq Yang...

Diterbitkan pada Friday, 20 May 2011 Pukul 19.41

GADIS bernama Nadia ini bercerita. "Semasa aku sedang mengunjungi rumah salah seorang kerabatku, tiba-tiba tentera Amerika (AS) memasuki rumahnya dan mulai menggeledah rumah itu. Mereka menemui beberapa 

My 'ibrah: Usrati

Diterbitkan pada Tuesday, 8 April 2014 Pukul 9.46

Bagaimana nak menjiwai/menghayati nikmat sujud? memek muka, cara makan sampai terpejam2 merasa manis, masin, masam semuanya bercampur baur tapi lazat. Doa ustazah khususnya ketika waktu Dhuha

M4nisny4 M4du Pahitny4 Emp3du: Fenomena Perawan Tua

Diterbitkan pada Thursday, 23 April 2009 Pukul 21.24

Semoga tulisan ini tidak menyinggung siapapun. kalaupun ada, abang sebagai penyambung lidah dari tulisan ustazah Khadijah ini memohon ampun pada Allah dan meminta maaf yang sebesar besarnya kepada semua pihak yang merasa tersinggung, tersindir, tersandung, tersondor, tersender, apa aja dech pokoknya, maafin ya Suatu penyakit sosial yang sedang Pahitnya poligami adalah pergiliran ujian dan nikmat. Suami meninggalkan merasa rindu, nanti 

Keluar Angin Melalui Faraj (kentut Vagina)

Diterbitkan pada Wednesday, 27 January 2010 Pukul 16.01

Banyak lagi nikmat yang belum kita syukuri, kenapa harus besarkan kesusahan yang sedikit… . salam bila saya baca artikel ni saya teringat kata2 ustazah sewaktu saya menunaikan haji 2007,dia kata utk menjaga wuduk agar tak mudah batal, dia syorkan e.g selepas kita kencing berdehem,dan lap kering faraj dan letakkan secebis kapas [ lebeh kurang spt kapas cuci muka,d i celah bibir faraj] lepas tu ambek wuduk insyaallah wuduk kita tahan lama dan sgt2 

Nikmatnya Wanita Yang Bermadu

Diterbitkan pada Saturday, 14 July 2012 Pukul 6.00

Menundukkannya, barulah datangnya nikmat bermadu. Dan bersamanya kontol emang pengennya ama memek / tempik yang baru segar,,, dan ga akan ngaceng kalau ngentot ama tempik yang basi. Balas. sylvie says:.

Artis Malaysia Kena Sedar Mereka Dijauhkan Daripada...

Diterbitkan pada Wednesday, 28 November 2012 Pukul 13.21

Aku setuju abby saipoll… ustazah pun tak penah sound2 cenggini kalau nak tegur… ustazah selalu tegur cara baik, cara berhemah.. baru respek ngan ustazah… ini mcm jadi balaci politik jekk pergi nasihatkan EN NORMAN HAKIM n memek dlu. ko kn baik dgn dorng…ubah yg rapat dgn ko dlu sblm ko nk ubah 1 dunia..ko nk kata dunia artis dpt duit haram kan…aku bukan nk kate halal pun duit 2..tp ko ada PIKIR x duit yg norman bagi nafkah kt ko n 

Para Ustadz-ustadzah,ulama Dan Tokoh Islam Yang...

Diterbitkan pada Thursday, 9 August 2012 Pukul 8.54

KUALA LUMPUR (MALAYSIA) - Kian bertambahnya muslim Malaysia yang meninggalkan Islam akibat kebobrokan dan dosa-dosa terselubung yang dilakukan para pemimpin dan para 'fundamentalis' selama ini membuat 

Purdah: Hari Pertama Memakainya

Diterbitkan pada Saturday, 8 August 2009 Pukul 3.28

Salam ustazah , dalam hati saya ni tersimpan hasrat nak memakai purdah, tp sepeti yg ustzah cerita diats keadaan xmengizinkn. tambah pula sy ni bukan la dari kalangan mereka dari aliran agama. bila nk pakai tu kena fikir seribu kali…jujur dari hati mereka yg memaki purdah mampu . segala ajaran yang datangnya dari para nabi dan rasul adalah indah.sesiapa yang istiqamah beramal ikhlas kerana allah pasti akan merasai nikmat dan kelazatan hidup beragama.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X