What's New?

melayu melancap blog

Blog Serius: Serius Fakta

Diterbitkan pada Sunday, 2 September 2012 Pukul 15.33

info ni kebanyakannya melibatkan responden dari US. mcm kat malaysia ni aku tahu org lelaki melayu boleh dikatakan 99% pernah melancap, tapi i wonder adakah perempuan melayu yg suci dan naif juga melancap

Melancap Sebenarnya Baik Untuk Lelaki

Diterbitkan pada Sunday, 15 February 2015 Pukul 4.14

Dalam artikel tentang lelaki hari ini penulis ingin kongsikan kebaikan dan kelebihan masturbasi, onani atau dalam bahasa pasarnya orang selalu sebut melancap. Tapi Mesej *. Artikel Hangat; Label Blog; Top Komentar 

Gmbr Bdk Melayu Melancap Dpn Cam: Bila Ibubapa Xde

Diterbitkan pada Sunday, 2 February 2014 Pukul 5.31

gmbr bdk melayu melancap dpn cam. Saturday, 1 February 2014. bila ibubapa xde johar azmi. View my complete profile. Blog Archive. ▽ 2014 (1). ▽ February (1). bila ibubapa xde. Watermark template. Powered by Blogger.

Remaja Melayu Mati Selepas Melancap

Diterbitkan pada Tuesday, 20 December 2011 Pukul 8.41

Remaja Gila Seks Mati Selepas Melancap 40 Kali Sehari | Seorang remaja berusia 16 tahun yang berasal dari Brazil dilaporkan meninggal dunia akibat terlalu banyak melakukan masturbasi atau melancap atau beronani pada awal minggu ini. Dia dikatakan tidak dapat menahan gelora seksnya lalu Alan: Blog ini adalah catatan peribadi penulis dan segala yang disiarkan adalah menjadi tanggungjawap penulis. Apa yang tersiar adalah cetusan hati penulis dan 

Lelaki Melayu Islam Wajib Berhenti Melancap

Diterbitkan pada Monday, 16 March 2015 Pukul 1.16

Jadi jelas bahawasanya perbuatan mengeluarkan mani dengan sengaja itu adalah haram disisi Islam dan Allah menegaskan bahawa mereka yang melakukan hubungan seks selain isteri (termasuk melancap), mereka digolongkan sebagai melampaui batas. Melampaui batas disini adalah bermaksud ianya berdosa besar dan akan menerima ISU DS #ROSMAHMANSOR DIPAKAI KASUT PUN NAK KECOH KERR ??? dinturtle - Blogger PARTI MELAYU.

Catatan Lama

Diterbitkan pada Wednesday, 7 May 2014 Pukul 2.16

Setelah melalui era kejayaan luarbiasa sejak 1981 sehingga 2003, politikus Melayu terus melancap minda mereka dalam pelbagai ilusi ciptaan mereka. Samada ilusi itu ciptaan mereka sendiri mahupun ciptaan anak-anak 

Cara Wanita Melancap

Diterbitkan pada Sunday, 1 February 2015 Pukul 22.00

Pelancapan - Wikipedia Bahasa Melayu, ensiklopedia bebas. "Seorang Wanita Muda Melancap" Gustav Klimt (1916). hubungan seks), dengan kegunaan benda atau peralatan, atau dengan pegabungan cara-cara ini.

Sentral Lagi..

Diterbitkan pada Sunday, 27 February 2011 Pukul 3.34

(Yer lah.. kalau dah tak taste.. memang I tak suka orang lelaki tu tengok I melancap.. tak stim oo.. again, I tak suka India laa.. bukan apa I geli tengok batang konek yang tak bersunat.. arghh.. mana-mana yang tak bersunat I 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -