What's New?

maniam rogol ustazah

Novel : Cerita Selepas Hujan 7

Diterbitkan pada Thursday, 21 April 2011 Pukul 5.28

Begini,Maniam…..tadi Sabri ada cakap….penduduk kampung mahu tangkap kita…kerana mencuri getah sekerap mereka,” ujar Pak Cik Yunis sambil mendekatkan cawan ke bibirnya. ” Mana Sabri tahu ini semua? . Lagi pun, Ustazah Zabedah pernah mengingatkan kita..lelaki yang baik…untuk perempuan yang baik…aku nak jadi lelaki yang baik…supaya aku dapat perempuan yang baik,” ucap Sahak sambil menadah tangannya. ” Sudah…belajar pun belum 

Geng Nuar Rantau Panjang

Diterbitkan pada Wednesday, 4 July 2012 Pukul 14.30

Malang bertimpa buat seorang gadis berusia 23 tahun apabila tetap dirogol sekumpulan lelaki bernafsu binatang walaupun datang haid dalam kejadian samun dan rogol di sebuah rumah sewa di Jalan Haji Termidi, geng maniam (165); maniam rogol (82); cerita lucah maniam (61); dirogol maniam (53); maniam perogol (49); geng rompak maniam (45); cerita rogol maniam (37); dirogol geng maniam (34); cerita lucah geng rompak rogol (22); rogol maniam (22) 

Jejak-jejak Hitam Manis: Ustazah Kena Raba

Diterbitkan pada Friday, 20 May 2011 Pukul 17.15

Berlaku 10 tahun lalu, waktu itu ustazah ni kerja dgn kerajaan, cuma seorang pekerja kontrak jer. Lepas graduated berkobar-kobar nak gi kerja. Semangat gitu.6.30 pagi dah siap, takut terlambat sampai ofis lar katakan.

1 Malaysia: Balasan Rogol Rakan Adikharapkan Pagar...

Diterbitkan pada Wednesday, 11 December 2013 Pukul 1.00

KOTA BHARU - Angkara gagal kawal nafsu dan bertindak merogol sahabat adik sendiri, seorang buruh dihukum penjara 14 tahun dan tiga sebatan oleh mahkamah sesyen di sini, semalam. Hukuman diputuskan Hakim 

1 Malaysia: Rogol Anak Tiri: Artis Hip Hop Di Penjara 20...

Diterbitkan pada Saturday, 7 September 2013 Pukul 10.00

KAJANG: Mahkamah Sesyen di sini pada Jumaat menjatuhkan hukuman 20 tahun penjara dan 10 sebatan terhadap seorang anggota kumpulan hip-hip popular tahun 2000 selepas didapati bersalah merogol anak tirinya.

Cursing Malay : Awkward Agama : Ustazah Yang Nakal

Diterbitkan pada Friday, 18 May 2012 Pukul 9.15

Ustazah Hamidah masuk ke dalam bilik kuliah. Semua pelajar sudahpun siap sedia di dalam menunggu beliau. Untuk 3 minggu akan datang, dia perlu menggantikan seorang pensyarah wanita lain yang sepatutnya 

Cik Epal: Kena Rogol

Diterbitkan pada Thursday, 27 January 2011 Pukul 16.52

Haritu aku teman mak cik aku tidur hotel. mak cik aku ni ada kerja. tak ada orang nak teman. dia ajak ah aku teman. ok aku pon tak kesah ah kan. dah sampai sampai hotel tu makcik aku pon keluar. tinggal ah aku sorang.

Satuhala: Rogol Beramai-ramai Dan Sebatang Lilin...

Diterbitkan pada Tuesday, 26 February 2013 Pukul 16.31

Puas merogol, gadis malang itu dibelasah dan kemudiannya dilempar keluar dari bas yang seharusnya membawa dia pulang dengan selamat ke kediaman keluarganya. Insiden malang ini mencetuskan .. Semoga semua anak2 muslimin muslimat mendapat kebahagiaan berkekalan di dunia dan akhirat.. Ameen.. Imran Haaz. March 29, 2013 at 9:25 AM. Shamsadis.. Mrk yg arif akan cepat tangkap maksudnya.. Hanya Johari Kenal Maniam.. Imran Haaz. March 29 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Pasang iklan melalui perangkat Android Anda secara langsung. Klik disini untuk menginstall IklanGratiz Android.