What's New?

maniam rogol ustazah

1 Malaysia: Balasan Rogol Rakan Adikharapkan Pagar...

Diterbitkan pada Tuesday, 10 December 2013 Pukul 18.00

KOTA BHARU - Angkara gagal kawal nafsu dan bertindak merogol sahabat adik sendiri, seorang buruh dihukum penjara 14 tahun dan tiga sebatan oleh mahkamah sesyen di sini, semalam. Hukuman diputuskan Hakim 

Cursing Malay : Awkward Agama : Ustazah Yang Nakal

Diterbitkan pada Friday, 18 May 2012 Pukul 2.15

Ustazah Hamidah masuk ke dalam bilik kuliah. Semua pelajar sudahpun siap sedia di dalam menunggu beliau. Untuk 3 minggu akan datang, dia perlu menggantikan seorang pensyarah wanita lain yang sepatutnya 

Older Post

Diterbitkan pada Saturday, 4 May 2013 Pukul 12.46

Tiada lagi ucapan yang indah yang mampu kami ucapkan bila ustazah tv9 telah dengan begitu jujur akan memilih ABCD esok, kerana dengan begitu hebat dan tidak perlu lagi berkata apa apa..5 mei undi, 6 mei angkat sumpah, 7 mei minyak petrol seluruh negera di umum turun serta merta! PILIHAN DI TANGAN ANDA! ABCD - Asal Bukan Cap .. MB Kedah Bercuti Ke Eropah, Pencacai Bercuti Kat M Pemuda Gari Tangan Kenalan FB, Sebelum Rogol Mangs.

Ustazah Raudhah Dirogol Maniam

Diterbitkan pada Thursday, 14 February 2013 Pukul 6.59

ustazah raudhah dirogol maniam. <. Posted in Uncategorized. No comments ». By Chris Holt – February 14, 2013. 0 Responses. Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post. You must be logged in 

Geng Nuar Rantau Panjang

Diterbitkan pada Wednesday, 4 July 2012 Pukul 7.30

Malang bertimpa buat seorang gadis berusia 23 tahun apabila tetap dirogol sekumpulan lelaki bernafsu binatang walaupun datang haid dalam kejadian samun dan rogol di sebuah rumah sewa di Jalan Haji Termidi, geng maniam (171); maniam rogol (85); cerita lucah maniam (64); maniam perogol (60); dirogol maniam (55); geng rompak maniam (48); cerita rogol maniam (39); dirogol geng maniam (34); Geng rogol (30); cerita lucah geng rompak rogol (28) 

1 Malaysia: Rogol Anak Tiri: Artis Hip Hop Di Penjara 20...

Diterbitkan pada Saturday, 7 September 2013 Pukul 3.00

KAJANG: Mahkamah Sesyen di sini pada Jumaat menjatuhkan hukuman 20 tahun penjara dan 10 sebatan terhadap seorang anggota kumpulan hip-hip popular tahun 2000 selepas didapati bersalah merogol anak tirinya.

Cik Epal: Kena Rogol

Diterbitkan pada Thursday, 27 January 2011 Pukul 9.52

Kena rogol. Haritu aku teman mak cik aku tidur hotel. mak cik aku ni ada kerja. tak ada orang nak teman. dia ajak ah aku teman. ok aku pon tak kesah ah kan. dah sampai sampai hotel tu makcik aku pon keluar. tinggal ah aku 

Jejak-jejak Hitam Manis: Ustazah Kena Raba

Diterbitkan pada Friday, 20 May 2011 Pukul 10.15

Berlaku 10 tahun lalu, waktu itu ustazah ni kerja dgn kerajaan, cuma seorang pekerja kontrak jer. Lepas graduated berkobar-kobar nak gi kerja. Semangat gitu.6.30 pagi dah siap, takut terlambat sampai ofis lar katakan.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -