What's New?

maniam rogol ustazah

Geng 99 (inspektor Azira)

Diterbitkan pada Wednesday, 25 January 2012 Pukul 17.31

Geng 99 makin berkuasa dlm mmbekalkn dadah dan senjata api seluruh malaysia, nmun pihak polis masih gagal utk mmberkas mereka kerana kelicikn mereka utk mngelirukn polis dalam perjalan ke sebuah gerai makan 

Jejak-jejak Hitam Manis: Ustazah Kena Raba

Diterbitkan pada Friday, 20 May 2011 Pukul 10.15

Berlaku 10 tahun lalu, waktu itu ustazah ni kerja dgn kerajaan, cuma seorang pekerja kontrak jer. Lepas graduated berkobar-kobar nak gi kerja. Semangat gitu.6.30 pagi dah siap, takut terlambat sampai ofis lar katakan.

1 Malaysia: Balasan Rogol Rakan Adikharapkan Pagar...

Diterbitkan pada Tuesday, 10 December 2013 Pukul 18.00

KOTA BHARU - Angkara gagal kawal nafsu dan bertindak merogol sahabat adik sendiri, seorang buruh dihukum penjara 14 tahun dan tiga sebatan oleh mahkamah sesyen di sini, semalam. Hukuman diputuskan Hakim 

1 Malaysia: Rogol Anak Tiri: Artis Hip Hop Di Penjara 20...

Diterbitkan pada Saturday, 7 September 2013 Pukul 3.00

KAJANG: Mahkamah Sesyen di sini pada Jumaat menjatuhkan hukuman 20 tahun penjara dan 10 sebatan terhadap seorang anggota kumpulan hip-hip popular tahun 2000 selepas didapati bersalah merogol anak tirinya.

Geng Gunting Rambut: Jangan Bermain Api Di Kelantan

Diterbitkan pada Saturday, 15 December 2012 Pukul 1.41

alasan yang hebat - TAK BOLEH HADIRI DEBAT SEBAB KENA PUKUL HHAHHAHAHA GITULAH APABILA NAFSU MENGUASAI AKAL INGATKAN CERDIK RUPANYA BODOH SEPERTI CIKGU PENCEN KAT PERAK NUN M 12 minutes ago. ABC News: Top Stories .. Salah seorang banduan yang disabitkan kesalahan merogol dan bunuh pada 2012 menuduh mangsa rogolnya sebagai punca kejadian tersebut be 2 days ago. Pendapat peribadi hamba.

Cursing Malay : Awkward Agama : Ustazah Yang Nakal

Diterbitkan pada Friday, 18 May 2012 Pukul 2.15

Ustazah Hamidah masuk ke dalam bilik kuliah. Semua pelajar sudahpun siap sedia di dalam menunggu beliau. Untuk 3 minggu akan datang, dia perlu menggantikan seorang pensyarah wanita lain yang sepatutnya 

Geng Nuar Rantau Panjang

Diterbitkan pada Wednesday, 4 July 2012 Pukul 7.30

Malang bertimpa buat seorang gadis berusia 23 tahun apabila tetap dirogol sekumpulan lelaki bernafsu binatang walaupun datang haid dalam kejadian samun dan rogol di sebuah rumah sewa di Jalan Haji Termidi, geng maniam (168); maniam rogol (85); cerita lucah maniam (63); maniam perogol (55); dirogol maniam (55); geng rompak maniam (45); cerita rogol maniam (38); dirogol geng maniam (34); cerita lucah geng rompak rogol (28); Geng rogol (27) 

Cik Epal: Kena Rogol

Diterbitkan pada Thursday, 27 January 2011 Pukul 9.52

Haritu aku teman mak cik aku tidur hotel. mak cik aku ni ada kerja. tak ada orang nak teman. dia ajak ah aku teman. ok aku pon tak kesah ah kan. dah sampai sampai hotel tu makcik aku pon keluar. tinggal ah aku sorang.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -