lelaki malam diaries terbaru

Akkadia: Gerbang Sungai Tigris

Diterbitkan pada Sunday, 14 February 2010 Pukul 10.34

Berlatar di sebuah pondokan gunung yang damai dan sepi, seorang remaja lelaki bernama Ramir, yang diam-diam memiliki suatu kemampuan ajaib misterius, menolong seorang gadis cantik berambut perak yang ternyata kehilangan ingatan. Gadis yang kemudian dipanggil dengan nama Fianna tersebut ternyata memiliki Latarnya di suatu hutan lebat di kala malam. Meski terkepung dan berada di ambang kebinasaan, Teeza yang ternyata sama sekali bukan 

Tiada Ulasan

Diterbitkan pada Wednesday, 9 October 2013 Pukul 17.06

Assalamualaikum.. entry kedua kat blog baru nih! haha.. semalam 08 Oktober 2013 genaplah usia diri ini 22 tahun diatas muka bumi indah ciptaan Allah yg indah ini.. Alhamdulillah :D masih diberi Berbalik kepada kisahnya, tepat jam 11 malam 07.10.13 dah melelapkan mata.. hingga lah terjaga seawal jam 1.01 pagi.. apa lg lah yg nak dibuatnya kan, mesti lah check fon nak tengok berapa ramai yg wish.. hahahahha.. femes katenya!!! :P werks! tapi xde pon wish 

Kiki Amelia Finanda :): Amelia Diaries

Diterbitkan pada Thursday, 11 April 2013 Pukul 23.27

Bintang terangi malam ku. jadikan aku satu cahaya dalam terangmu. aku ingin sepertimu dipandang indah dan menerangi langit yang gelap dan hanya, Pelangi yang selalu memberi arti dalam warnanya _Amelia_. Menjadi . Sebagai istri tak ada salahnya juga untuk mempelajari teknik-teknik terbaru dalam bercinta. Itu juga ingin pada suami yg lain atau berkenan kpd lelaki yg lain. sangat suka membanding-bandingkan suaminya dg suami/lelaki lain.

The Vampire Diaries Tv8

Diterbitkan pada Wednesday, 27 July 2011 Pukul 14.00

Airin menambah “Saya harap peminat setia THE VAMPIRE diaries terhibur dan berpuas hati dengan musim terbaru siri ini.” Tarikan utama drama ini tentunya pelakon-pelakon Jangan ketinggalan untuk menyaksikan drama bersiri hangat THE VAMPIRE diaries musim ke-2 yang akan menemani anda setiap Selasa jam 9.30 malam bermula 12 Julai 2011 hanya di saluran hip 8TV. Anda juga boleh menonton siaran 8TV menerusi Teman lelaki Upahan 

Love Letters And Diaries (part 2)

Diterbitkan pada Thursday, 11 October 2012 Pukul 16.26

lelaki muda berusia sekitar 23 tahun sedang berjalan melewati Gate bandara menuju pesawat pribadi mewah yang terparkir di lapangan udara. Dia berjalan sambil menenteng tas keluaran merk terkenal dan mahal.

Arnie's Kingdom: The Cherry's Diaries (part One)

Diterbitkan pada Thursday, 14 March 2013 Pukul 19.38

THE CHERRY'S diaries (part one). nah ini cerita bersambung yang saya posting pertama kali. cerita ini saya dedikasikan untuk sahabat-sahabat saya yang menjadi pembaca setia saya. :). THE CHERRY'S diaries. 8 februari. Apa yang Ya ampun, padahal ada berjuta-juta lelaki di dunia ini tapi kenapa tidak ada satupun yang ditakdirkan untukku? “ kamu yang . D'ra d'cassanova: “ cher, lo besok bisa nemenin gue ga beli novelnya raditya dika yang terbaru?”.

3 Rahsia Lelaki Yang Wanita Perlu Tahu..

Diterbitkan pada Saturday, 13 March 2010 Pukul 12.44

Dalam N3 kali ni, inda akan bagitau apa yang anda sebagai perempuan MESTI tau tentang lelaki/kekasih anda supaya anda dapat memenangi hatinya dan menyuburkan cinta si dia kepada andaChewahhh jiwang nampakkk. Masa kerja, tengah 'meeting'..senang cakap selagi tak tidur!hahahahahaaaaa,macam aku selalu je fikirkan si dia xkira siang or malam. . Baru kejap tadi Linda ke Ulu Yam utk sesi fotografi muka depan majalah Santai.. Seronok jugak 

My Diaries: Pengenalan Vampire Knight

Diterbitkan pada Sunday, 12 June 2011 Pukul 23.38

Vampir aktif di malam hari dan mereka tidak menyukai cahaya matahari, tetapi eksposur untuk tidak membahayakan mereka. Mereka juga kebal terhadap sebagian besar kelemahan vampir tradisional seperti salib, bawang 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X