What's New?

kontol melayu

Diterbitkan pada Monday, 17 November 2008 Pukul 23.16

tabloid melayu. di tahun 60 ' an 70 'an kes buang anak jarang jarang sekali. lepas pompuan ameno dapat ikat kontol jantan melayu baik hanya yang tinggal ialah sloahan maha deh – malaysia bolih. jadi pompuan melayu 

We Start Together, We End Together.

Diterbitkan pada Monday, 17 March 2008 Pukul 21.44

i checked my photo comment and theres this one bloody farking mat design commented my picture with my babyboy saying "dengar2 kontol melayu tak bagus?" i was like "WHAT THE FUCK SIAK!?" if you people dont know 

Maloncom: Kumpulan Gambar Anti Malingsia Yg...

Diterbitkan pada Sunday, 10 January 2010 Pukul 19.34

tq for entertain us.. u are really a joker.. 18 Mei 2012 12.42; Anonim mengatakan Malingsia kontol babi, anjing pukimak pemalas , , , indonesia yg menguasai bisnis2 MLM , melayu bisa apa? Kontol ngan puki aja di bilik .

Malaysia Negri Maling

Diterbitkan pada Sunday, 5 September 2010 Pukul 16.20

Akhirnya, Perjanjian Pangkor ditandatangani yang mengakibatkan perluasan kekuasaan Britania ke negeri-negeri Melayu (yaitu [[Perak]], [[Pahang]], [[Selangor]] dan [[Negeri Sembilan]] yang juga dikenal sebagai Negeri-negeri Bersekutu). . sembilan diantaranya diperintah oleh raja yang bergelar datuk (dato`) atau sultan monyet, sedang empat provinsi lainnya diperintah gubernur yang bukan raja," kata Prof Emeritus Dato` Dr Moh Yusoff bin kontol Hasyim, 

Malon.com: Hebatnya Melayu Dengan Umno Dan Isa

Diterbitkan pada Wednesday, 30 September 2009 Pukul 20.46

Malingsia 2011 menara kontol kembar bakal hancur Kebanyakan orang Melayu tidak puas dengan negara yang baru saja merdeka itu yang berkeinginan untuk menenangkan etnis Tionghoa dengan pengeluaran mereka.

Kamus Melayu

Diterbitkan pada Wednesday, 17 April 2013 Pukul 20.24

Perawan: perempuan belum dirogol malon: babi hensem payudara:hisapan kaum Hawa kontol/penis:Seruling kenikmatan jembut:rumput haram memek: lembah penghisap. Pembantu: rival Emak(does it make sense,doesn't 

The Pretty Ugly Me: Cerite Melayu Abad 21..

Diterbitkan pada Thursday, 28 July 2011 Pukul 8.24

Memangdangkan sekarang ni agak banyak gak cerita melayu kat tv yang aku tengok,,so aku trase cam nak komen la sikit-sikit..haha,,boleh ke sikit kalau aku yang komen??mampusla..korang perasan tak yang kebanyakan cerita kita sekarang ni cam lebih pada cintan tak pun ada gangster indon ke..tak ke lunyai kpale ko duk gelak bila dia duk cakap,,''brengsek lo..lo siapa mau bising-bising..bikin pusing aja deh..udah,,nunggu apa lagi??kok kontolnya kecil gitu?

Lirik Sejarah Mungkin Berulang

Diterbitkan pada Wednesday, 13 May 2009 Pukul 14.11

Lagu melayu terbest. 6:30 PTG, Februari 14, 2014; Tanpa Nama berkata Sezd. 8:54 PG, Mac 04, 2014; Tanpa Nama berkata Sesama tetangga negara kita jgn saling menhina, kita harus saling menghargai & kita belajar mencintai Begok lo..kontol lo kecik 2:38 PG, November 07, 2014; Tanpa Nama berkata Kalau rasa nya bukan tulis lagu atu diam sjajgn kn sbukhaiyaa..comment ngak pnting bukan dsniklau mau comment nda pnting d sidang media klau lo brani.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -