What's New?

kata sumpah semula jadi

Jejai Tampil Beri Penjelasan, Nafi Fasha Sandha Jadi Punca

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Akhirnya tuan punya badan telah tampil untuk memberi penjelasan sekaligus menghilangkan segala persoalan yang bermain di minda orang ramai. Turut sama terhapus yg pelik jejai bleh kawen ngan fasha sampai sekarang,dah . DIALOG RAKYATJIKA RAMLY ZAHARI TERUS TERKILAN, MASIH TERJAMINKAH KEMENANGAN MASTURA?Azmin jawab persoalan tidak turun kempen di PRK Sungai Besar'Jangan salahkan orang Isl….

Cerpen : Bestfriend Pun Boleh Jadi Suami Tau! : Koleksi

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Oleh:Qalisya Imani Alhamdulillah. Sampai jugak aku kat Malaysia” Aku mendepakan tangan. “Mana pulak lah dia ni. Kata nak ambil aku. Sampai sekarang batang hidung pun tak nampak. Inilah janji Melayu. Erghh.” “Baby!” Namaku . “Barang siapa tiada memegang agama, sekali-kali tiada boleh dibilangkan nama.Barang siapa mengenal yang empat, maka ia itulah orang ma’rifat.Barang siapa mengenal Allah, suruh dan tegahnya tiada i….

'stress' Asyik Disuruh Jadi Lelaki Sejati

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

SHAH ALAM – Jutawan kosmetik yang mencuri tumpuan baru-baru ini dengan berita penghijrahannya, Saifuddin Illias, 22 atau lebih dikenali dengan nama Safiey Illias akui tertekan dengan ‘cadangan’ yang dibuat orang ramai melalui . Pada dasarnya tidak ada satupun agama di dunia ini yang menghalalkan pembunuhan, sebab tujuan agama adalah untuk perdamaian, menyebarkan kasih sayang, dan mengatur tatanan sosial agar lebih baik. Begi….

Dun Nangka Home

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

2016 (179) June (9) • Crowds flock to Ramadan Bazaar at Sibu Town Square • Lakis: RM180,000 for 36 suraus, mosques in Sibu • RM20 juta laksana pembangunan semula Kampung Datu dalam RMK11 • Tun Taib rasmi istiadat . MENGHARAMKAN KESETIAAN  Sambungan dari : http://progmx.blogspot.co.id/2016/06/mengharamkan-kesetiaan-1.html Ketika kemarin saya menaikkan posting tulisan yang sama topik dengan topik tulisan ini, saya….

Perjalananku Baru Bermula

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

salam, kepaa semua pembaca, saya seorang calon p’suruhjaya sumpah, interview terbaharu ialah pada: 19.4.11 mahkamah putrajaya 10 pagi doakan saya berjayaa ! saya rasa satu kriteria yang mesti ada ialah soal tubuh badan dan Mamad Hudori 30/03/2011 at 12:46 tong hariwang & tong saleumpang k baraya, sementawis trah sunda mah moal manggung ayeuna, kdah emut kana wangsit siliwangi. bandungan weh, kumaha rek hayang jadi pamimpin nasional . Isteri aku adalah graduan UIA. Dulu, sebelum aku kenal isteri aku, aku sudah berkahwin tetapi isteri aku yang dulu berlaku curang. Yang curang itu biarlah aku namakan dia sebagai Mai.Mai, setahun le…Umno dan BN sekarang ini ketawa berdekah-sakan bro ! Ketawa kerana melihat persengketaan antara Pas dengan DAP dan Amanah juga dengan PKR. Semua tak kena dengan Pas melainkan Umno saja, bagi Pas yang ….

Majlis Angkat Sumpah Ahli Majlis Mdkl

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

KUALA LANGAT 14 MAC : Ahli Majlis yang baru dilantik dinasihat agar lebih proaktif dalam memberi pandangan serta nasihat dan bukan sekadar menyampaikan aduan KUALA LANGAT 14 MAC : Ahli Majlis yang baru dilantik Anonymous said dari pukul 1am tadi sampai sekarang 3am baru boleh key in 5 orang pelajar jer disebabkan surver yg kejap2 jam or lembap nak mampusmcm xder benda lain dah nak dibuat..buang masa giler menunggukeje . Isteri aku adalah graduan UIA. Dulu, sebelum aku kenal isteri aku, aku sudah berkahwin tetapi isteri aku yang dulu berlaku curang. Yang curang itu biarlah aku namakan dia sebagai Mai.Mai, setahun le…Staring:NCT U’s Mark – SM Rookies KoeunGenre:Fluff, FriendshipKoeun itu pemarah, juga menyeramkan. Tapi ternyata lebih menyeramkan saat ia mendiamkanku seperti ini.Aku punya seorang teta….

Kasih Munira: Doa Anak Bijak, Cerdik & Mendengar Kata

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Doa untuk anak jadi bijak, cerdik dan mendengar kata. Setiap ibu bapa mesti nak dapat anak yang soleh/solehah dan beriman. Semoga anak-anak kita sentiasa Arghhh.. Giliran aku lak… Nak buat camana eh ? Google cari idea . DIALOG RAKYATJIKA RAMLY ZAHARI TERUS TERKILAN, MASIH TERJAMINKAH KEMENANGAN MASTURA?Azmin jawab persoalan tidak turun kempen di PRK Sungai Besar'Jangan salahkan orang Isl….

Perjuangan Adalah Perlaksanaan Kata-kata

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Susulan pembebasan empat rakyat Malaysia yang dikatakan diculik Abu Sayyaf,, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) melahirkan kesyukuran kerana keempat-empat mangsa dapat kembali ke pangkuan keluarga semula. Namun . Soeharto mengatakan,“Saya hanya ingin menjadi pengawal kepresidenan. Kalau saya menggunakan istilah pejabat presiden, rakyat akan mengutuk saya.”Menolak istilah “pejabat presiden”, Soeharto mengus….

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -