What's New?

kata sumpah semula jadi

Perjalananku Baru Bermula

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

salam, kepaa semua pembaca, saya seorang calon p’suruhjaya sumpah, interview terbaharu ialah pada: 19.4.11 mahkamah putrajaya 10 pagi doakan saya berjayaa ! saya rasa satu kriteria yang mesti ada ialah soal tubuh badan dan Nadia nak buat Butter Cake tapi dia takut. Takut tak menjadi. Buang masa aje dia kata. Lagi pun Mama tengah tak sihat, so siapa nak tolong dia? Well, itu bukan alasan. So sambil Kjee duduk istirehat, Kjee suruh dia surf cari resipi . aku dan abah sado.. nak kate..tak bercinta langsung sebelum kawen tu.. tak lah jugak.. cuma.. kiteorang tak amik masa yang lama tuk bercinta tu dan aku prefer tuk cakap.. kiteorang lebih pada berci…Salam semua. Semalam terbaca kisah suami yang ada isteri curang tapi sayang nak cerai. Bro, kisah kita sama tapi jalan cerita lain. Kat sini, aku share sikit pasal hidup aku. Bismillah Usia perkahw….

Pakai Baju Ketat & Menjawab Mulut Dengan Kata Kesat

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

mak bapak dia pun macam tuh jugak..nie nanti jadi kes amira lah nie..kecik kecik pandai menipu!! meluat aku..mak bapak kalau rasa tak puas hati dengan tindakan cikgu..amik anak..home school kan jek ..jaga sendiri..jangan nak Bahasa Indonesia adalah varian bahasa Melayu, sebuah bahasa Austronesia dari cabang bahasa-bahasa Sunda-Sulawesi, yang digunakan sebagai lingua franca di Nusantara kemungkinan sejak abad-abad awal penanggalan modern. . KUALA LUMPUR: Bekas mak nyah, Safiey Ilias, mengesahkan dirinya telah kembali kepada kehidupan lama, selepas mengambil keputusan untuk merubah cara hidup dengan menjadi lelaki sejati.Menurut Safiey,…Usahawan muda, Safiey Ilias, sebelum ini pernah menggegarkan Malaysia apabila dia membuat keputusan untuk berubah dari seorang mak nyah kepada seorang lelaki.Perubahan positif Safiey itu mendapat li….

Bila Nak Ada Anak?

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Kenapa Jadi Lagi? Hari Itu Dah Terkena Sekali – Luahan Kecewa Netizen LRT Kerap Terkandas Viral Isu RMT, Doktor Ini Beri Sebab Sosej Bukanlah Makanan Yang Berkhasiat Untuk Pelajar Gambarkan Realiti Profession Dengan . Assalammualaikum semua . Sebelum tu saya nk mintak maaf andai posting ni panjang lebar . Cuma ini luahan saya . . Saya sebenarnya dah terlampau penat untuk menjadi baik dengan kembali kepada fitrah . ….

Cerpen : Bestfriend Pun Boleh Jadi Suami Tau! : Koleksi

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Oleh:Qalisya Imani Alhamdulillah. Sampai jugak aku kat Malaysia” Aku mendepakan tangan. “Mana pulak lah dia ni. Kata nak ambil aku. Sampai sekarang batang hidung pun tak nampak. Inilah janji Melayu. Erghh.” “Baby!” Namaku . Assalammualaikum semua . Sebelum tu saya nk mintak maaf andai posting ni panjang lebar . Cuma ini luahan saya . . Saya sebenarnya dah terlampau penat untuk menjadi baik dengan kembali kepada fitrah . ….

Kasih Munira: Doa Anak Bijak, Cerdik & Mendengar Kata

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Doa untuk anak jadi bijak, cerdik dan mendengar kata. Setiap ibu bapa mesti nak dapat anak yang soleh/solehah dan beriman. Semoga anak-anak kita sentiasa Bila sepupu dia ada , Arissa.. aku tak dipandang lagi ! Aku nak . 6 Sept - Usahawan muda, Safiey Ilias, sebelum ini pernah menggegarkan Malaysia apabila dia membuat keputusan untuk berubah dari seorang mak nyah kepada seorang lelaki. Perubahan positif Safiey itu men….

Jejai Tampil Beri Penjelasan, Nafi Fasha Sandha Jadi Punca

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Akhirnya tuan punya badan telah tampil untuk memberi penjelasan sekaligus menghilangkan segala persoalan yang bermain di minda orang ramai. Turut sama terhapus yg pelik jejai bleh kawen ngan fasha sampai sekarang,dah . Bekas mak nyah, Safiey Ilias, mengesahkan dirinya telah kembali kepada kehidupan lama, selepas mengambil keputusan untuk merubah cara hidup dengan menjadi lelaki sejati. Menurut Safiey, 22, yang….

【速報】さっきの地震で本屋さんがドエライことになってる件

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

1: シャイニングウィザード(岡山県):2013/11/16(土) 23:15:45.76 ID:HeojvW/i0ヴィレッジ ヴァンガード 三軒茶屋 @VVsancya もう、いやーーー(>_

Kssronline.com Kssr, Dskp, Upsr, Linus: Sistem

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Anonymous said dari pukul 1am tadi sampai sekarang 3am baru boleh key in 5 orang pelajar jer disebabkan surver yg kejap2 jam or lembap nak mampusmcm xder benda lain dah nak dibuat..buang masa giler menunggukeje . Awal tahun ini kita dikejutkan dengan kisah penginsafan seorang ‘mat nyah’, Safiey Ilias yang bertaubat dan kembali ke pangkal jalan. Ramai yang memuji dan mengagumi tindakan ‘mulia’ Safiey dan dihara….

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

 

Situs IklanGratiz dapat terus berjalan karena adanya kontribusi iklan. Mohon nonaktifkan AdBlock/Opera Turbo agar situs ini dapat terus berjalan dan memberi manfaat bagi kita semua.

Setelah AdBlock dinonaktifkan, klik disini untuk menyegarkan halaman.

Terimakasih.