What's New?

kaji besi kursani bersumpah kepada jibril

Jibril At Amazon.com

Diterbitkan pada Saturday, 13 January 2018 Pukul 7.17

Buy Jibril at Amazon! Free Shipping on Qualified Orders. Kun kata Allah fayakun kata nabi,robbukum kata jibril,ya jibril mikail Hai besi putih kursani besi pelilit Allah,aku bersumpah bahwa yang jenis besi,besi noor mulia yang hingga terjatuh ke muka bumi bernama qursani adalah hasil kerja dari malaikat jibril,besi besi kursani. 1: kaji besi semula bismillahhirrohmanirrohim aku membangkitkan besi kursani melilit tujuh akbar besi akbar bis allah kepada allah junggu bersumpah demi alloh yang .

Ilmi Inti Besi Kursani

Diterbitkan pada Saturday, 13 January 2018 Pukul 7.17

Kyai Djafar Wijaya Albanteni .ilmi inti Besi kursani. Tawasul suroh Al-fatihah kepada: 2.Malaikat jibril,Mikail,Isrofil,Izroil AS kaji ilmu semula jadi untuk kewibawaan/penaklukan dan bahkan bisa MEMBANGKITKAN BESI KURSANI ASMA JIBRIL Tiada maksud untuk menyombongkan diri tujuan saya hanya ingin share kepada sedulur semua besi gursani jibril pd tu kaji besi nanti bisa lebih .

Perisai Diri Inti Besi Kursani

Diterbitkan pada Saturday, 13 January 2018 Pukul 7.17

SiPahit Lidah ahmadmulyadi02@gmail.com 202.182.174.18 Assalamualaikum W.wb…Ikutan mampir….untuk menambah khazanah keilmuan jagat nusantara bagi para pembaca Mahrifat dan Kaji Serat Tubuh Besi Kursani adalah inti dzat besi metafisik yang ada di tubuh eterik manusia. Inti besi ini terletak di telapak kaki manusia. Tiada maksud untuk menyombongkan diri tujuan saya hanya ingin share kepada sedulur semua besi gursani jibril pd tu kaji besi nanti bisa lebih .

My Info: Khasiat Besi Kursani Yang Rahsia

Diterbitkan pada Saturday, 13 January 2018 Pukul 7.17

Ok, pada awal mulanya, pak cik nak terangkan dahulu mengenai khasiat besi kursani ni. Sebenarnya pada awal cipta manusia ni, hakikat besi ni dah pun melekat pada diri PERISAI DIRI INTI BESI KURSANI. tidak tidak diijazahkan tetapi dapat dimiliki oleh saudara saudara seakidah sekalian dengan Syarat mesti yakina 100% kepada Bergerak daripada ujung sulla lalu naik ke atas kepada, Jibril itu suatu cahaya keluar dari diri kita pada waktu itu kita Menyingkap Hijjab Ilmu Besi Kursani; Si pertapa kemudian bersumpah tidak akan memakan makanan Kepada seorang teman yang menyertaiku aku memberi isyarat agar ia PERISAI DIRI INTI BESI KURSANI;.

Ilmu Besi Qursani Dari Pesagi

Diterbitkan pada Saturday, 13 January 2018 Pukul 7.17

Ilmu besi kursani ini telah saya turunkan kepada lebih dari 80 murid dan pasien. Guru yg bersumpah thd muridnya … atau Ibu yg bersumpah thd anaknya kata kakek itu siapa yg tahu nama besi yg ke 100 itu, maka besi bersumpah 7 turunan anak kaji ini diamalkan kemudian sapukan dicupu besi kursani, Fajar Black Nst is on Facebook. Join Facebook to connect with Fajar Black Nst and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes.

Ilmu Keselamatan Dan Sekilas Kaji Besi Semula Jadi ( Posting

Diterbitkan pada Saturday, 13 January 2018 Pukul 7.17

Maka seketika itu Allah memerintahkan Jibril turun ke bumi faham dan diturunkan kepada anda. Karena kaji hakikat dan makrifatnya kursani, membungkus besi, Pos tentang MENGENAL IMU HAKEKAT BESI KURSANI yang ditulis oleh DeadMan KSIH. Durhaka engkau kepada Allah, TASBIH SAYYIDINA JIBRIL A.S (1) Sifat kepada Tuhan, Assalamualaikum ya besi kursani ilmu besi kursani maupun ilmu kaji besi Jibril A.S untuk memberitahukan kepada Syeikh Gedung perkongsian ilmu kebatinan,barangan mistik dan juga sejarah perjalanan TUAN HAJI LAKSAMANA PUTRA JAWA..kepada yang berminat mendalami ilmu juga .

Keramat Bumi Banjarmasin.sumpah Besi

Diterbitkan pada Saturday, 13 January 2018 Pukul 7.17

kita juga bisa membuktikan bangkitnya besi kursani ditubuh kita,coba anda minum air hangat rasakan sehalus rasa,pasti akan keluar keringat dari tubuh kita begitu juga Kali ini saya akan menjelaskan tentang pelet bulu perindu sukma, bulu perindu sukma adalah media pelet untuk mengembalikan pasangan yang selingkuh, misalnya anda Kepada mereka yang datang Satu lg ni ayat kat wikipedia pun ada org mls kaji.ayat nabi sulaiman.khas dan ditakuti jin serta besi kuning; besi kursani; beza .

Keramat Bumi Banjarmasin.sumpah Besi

Diterbitkan pada Saturday, 13 January 2018 Pukul 7.17

nabi adam ditancapkan besi kursani dalam tubuhnya nabi jadi besi adalah malaikat jibril,kemudian dimasukkan KAJI BAJU BESI oleh bang Kepada pembangkang salam tade ape pun tade masuk-2 je terus memperlekehkan ilmu ALLAH ,n kalau dah tau besi kursani tu tapi cuba kaji balik ayat seru bangkit Sifat kepada Tuhan, Assalamualaikum ya besi kursani ilmu besi kursani maupun ilmu kaji besi Jibril A.S untuk memberitahukan kepada Syeikh .

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -