What's New?

gambar tasya tunjuk memek

(21 Gambar)selebriti Dan Ibu Mereka Di Majlis Sambutan...

Diterbitkan pada Friday, 25 May 2012 Pukul 11.02

(12 GAMBAR)Tasha Shilla Sambut Hari Jadi Dengan Kekasih Baru? Tasha Shilla memang seringkali dikaitkan dengan ramai lelaki di luar sana. . terharunya rasa sampai nak tunjuk tetes je.. Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 8. berlipatlipat says: ntahnyer nara…yg gmbar vanida imran ngan mummy dia xder pun….gambar memek ngan normiang plak bersepah! Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 2. Bijak says: May 28 

Tasha Shilla

Diterbitkan pada Thursday, 8 May 2014 Pukul 15.09

Gulp. Gulp. Gulp. Abang Nara menelan air liur 3 kali melihat gambar yang dikongsikan oleh Tasha Shila menerusi laman Facebooknya baru-baru ini. Gambar ini. Sila tunjuk tetek tanpa coli & baju atau ini dikira SCAM.

Komen Erin Malek, Bukan Gambar Bogel Pun!

Diterbitkan pada Thursday, 11 October 2012 Pukul 14.28

lepas sekor, sekor artis Malaysia yg bodoh nak cari publisiti murah.. mmgla bg kau itu hanya gambar yg takde apa2, sbb bagi kau aurat hanya kat kawasan “cik tek” dan “cik ki” kau saja kan??… tapi bukak2 tunjuk bahu semua tu apa kes?? .. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0. tasya says: October 18, 2012 at 2:25 pm. budak baru nk up mcm ni lah..kalau boleh gambar tengah nk berak pun dye nk share…kahkahkahkahkah….. Like or Dislike: Thumb up 

(41 Gambar)keluarga Bahagia Ashraf Muslim, Wan...

Diterbitkan pada Sunday, 22 June 2014 Pukul 10.08

$otong says: June 22, 2014 at 1:34 pm. senyum diyana.. senyum memaksa. Hot debate. What do you think? Thumb up 57 Thumb down 63. Miss Memek says: June 22, 2014 at 1:43 pm. Hidden due to low comment rating. Jangan sampai nabi tak mengaku umat. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0. tasya says: June 24, 2014 at 7:43 am. Sunnah Nabi Muhammad S.A.W rasenyer berkahwin, bukan berpoligami, heheh…salah sunnah kot cik abg ni…keh keh 

(gambar)datuk Siti Nurhaliza Bersama Tun Mahathir

Diterbitkan pada Thursday, 6 January 2011 Pukul 9.10

xpaham apa yg imej yg ct nk tunjuk kan sebenar..mkn lama mkn meluat aku nga ct ni..kalo nk bertudung biar dgn cara yg betul..ni dh mcm menghina suruhan agama plak..blakang xelok ttp..alih2 siciput nmpk kt depan..xbley 

Tasty Thai

Diterbitkan pada Wednesday, 25 July 2012 Pukul 18.42

Tetapi, dibayangi dengan awan kegelapan yang tidak dapat ditembusi.dee pon citer sebijik2 pd geng2nya siap dgn memek muke lag taw.saye taw ape yg saye buat. Abang nak gambar yang mana satu? sedikit pun tak menampakkan dia marah dengan tindakan Izzah yang agak diam dan kaku itu. tak lah penyabar sebegitu rupa. . aku memandang ke luar tingkap, Ryan sudah tingkatan lima, tak berubah2. nanti aku akan tunjuk dah ada dalam perut aku dah.

Zed Zaidi Nasihat Diana Danielle Jangan Bodohkan Diri

Diterbitkan pada Tuesday, 10 March 2015 Pukul 17.22

Heyy tak tau ke..tasya shila tu escord gengster2 bertatu uolsss…ada bran bekas peserta hero remaja(gay sgt masuk hero remaja) ni nak tegur dia…dia pun sape2 ntah belakon 2 drama dh jadi presiden hahahha…. Reply .. zz. tak payahla puji sgt tindakan bijak berdiam diri dd sbb walaupun air liur tak keluar tp dia tunjukkan statement angkuh dia tu..kalau tak nak meneruhkan keadaan suruh je dia mengaku salah macam nora danish buat & minta maaf. Reply.

Kris Dayanti Nikah 20 Mac 2011 Tapi Dah Hamil 4 Bulan...

Diterbitkan pada Wednesday, 20 April 2011 Pukul 19.25

Category : Malay. TAGS: gambar mengandung kris dayanti, kris dayanti, kris dayanti hamil 4 bulan, kris dayanti mengandung 4 bulan, raul lemos. PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -