What's New?

gambar suami suke hisap tetek ibu hamil

Hukum Kulum Zakar Suami (oral Seks)

Diterbitkan pada Sunday, 15 July 2012 Pukul 10.58

Hukum kulum zakar suami (oral seks) . ente baca artikel kayak baca buku tagihan bon hutang sih…jadi komen ente gak karuan….yg nulis atau bilang binatang suka oral itu siapa.??????..coba di baca lagi nih……:

Hati-hati Menghisap Payudara Pasangan Anda

Diterbitkan pada Saturday, 24 December 2011 Pukul 4.56

Radang payudara, walaupun tak seberbahaya dibandingkan kanker payudara, wajib juga mewaspadainya. Apalagi bila suami Anda perokok atau tak peduli dengan kesehatan mulut. Meskipun kalah populer dengan kanker payudara, 

Kapan C..??

Diterbitkan pada Thursday, 17 May 2012 Pukul 3.46

pnah dnger uja dari tmen bidan aq.. ktax payudara harus diransang oleh suami sblum persalinan.. soalny biar bby nya ntr dh bsa lgsung minum asi ibu jadi saran aq boleh dicoba bund.. minta bantuan suami ya bund. dan terakhir,, rangsang juga tahap pengeluaran bisa lewat hisap suami.. tp sakit itu pasti, bun.. bahkan (katanya) kalaupun nanti kita menyusui baby,, d awal pmberian ASI d sertain sakit ko bun.. tp itu semua wajar dan ga akan berlangsung lama.

Beauty Breast Pump

Diterbitkan pada Friday, 24 April 2015 Pukul 7.00

Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. pam-besarkan-tetek-wanita-ghairah gambar gisel besarkan payudara milky g membesarkan payudara besarkan payudara dengan halba besarkan payudara d'herbs herba besarkan payudara hormon besarkan payudara hukum besarkan payudara untuk suami herbal besarkan payudara membesarkan payudara herbal besarkan payudara ketika hamil besarkan payudara saat hamil besarkan payudara 

Apa Yang Bunda Suka Kalo Lagi Disamping Suami?

Diterbitkan pada Sunday, 24 March 2013 Pukul 13.47

Aku kayak kucing bund kalau lg di deket suami..mepet2, ngrangkul lengannya, nyiumin lengan, pipi..dan yg paling sering kalo aka lg nntn tv apa lg kemana kek sama suami..ak tuh suka banget foto2 jari dia sama jari aku tak 

Petua Ketatkan Faraj (miss-v)

Diterbitkan pada Saturday, 23 November 2013 Pukul 16.33

Wanita Hamil dilarang melakukannya. Untuk mendapatkan faraj yang ketat dan rapat ini merupakan idaman isteri demi untuk membahagiakan para suami. . orang tua untuk besar zakar; air pinang muda; cerita nenek urut batin; dara; faraj orang tua; gambar buah pinang muda; gambar faraj ketika bersalin; gambar vagina yang ketat; hasiat buah pinang muda; hisap payudara virgin; isteri pandai hisap; isteri tak pandai kemut; jilad zakar; kebaikan buah manjakani 

Kedai Hangat Suami Isteri: Sebelum Hisap Payudara...

Diterbitkan pada Monday, 9 December 2013 Pukul 17.14

Berikut merupakan ingatan kepada si suami yang suka menghisap tetek payudara isteri. . jilat-payudara Jenis kedua ialah mastitis pueperalis atau disebut juga lactational mastitis, jenis ini banyak dihidapi wanita hamil atau yang menyusui. Menurut Dr. Samuel, sekitar 90 peratus punca utama mastitis jenis ini ialah akibat kuman yang menjangkiti payudara ibu. Hal ini Menurut Dr. Samuel, mastitis payudara boleh menimpa siapa saja, tidak hanya kaum wanita.

Membelai Buah Dada Wanita

Diterbitkan pada Tuesday, 17 April 2007 Pukul 10.23

Setiap wanita perlu tahu, buah dada adalah berbeza bagi setiap wanita, daripada segi saiz, bentuk, warna dan ketegangan. Hanya kerana melihat gambar seorang model iklan dengan buah dada yang cantik, seseorang…

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -