What's New?

gambar suami suke hisap tetek ibu hamil

Hati-hati Menghisap Payudara Isteri

Diterbitkan pada Monday, 5 September 2011 Pukul 20.05

Berikut merupakan ingatan kepada si suami yang suka menghisap tetek payudara isteri. Meskipun kurang Jenis kedua ialah mastitis pueperalis atau disebut juga lactational mastitis, jenis ini banyak dihidapi wanita hamil atau yang menyusui. Menurut Dr. Samuel, sekitar 90 peratus punca utama mastitis jenis ini ialah akibat kuman yang menjangkiti payudara ibu. Hal ini Menurut Dr. Samuel, mastitis payudara boleh menimpa siapa saja, tidak hanya kaum wanita.

Beauty Breast Pump

Diterbitkan pada Friday, 24 April 2015 Pukul 14.00

Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. pam-besarkan-tetek-wanita-ghairah halba besarkan payudara d'herbs herba besarkan payudara hormon besarkan payudara hukum besarkan payudara untuk suami herbal besarkan payudara membesarkan payudara herbal besarkan payudara ketika hamil besarkan payudara saat hamil besarkan payudara isteri seni suami blog; buahdada artis; hisap-buahdada; petua besarkan payudara guna sirih.

Apa Yang Bunda Suka Kalo Lagi Disamping Suami?

Diterbitkan pada Sunday, 24 March 2013 Pukul 20.47

Aku kayak kucing bund kalau lg di deket suami..mepet2, ngrangkul lengannya, nyiumin lengan, pipi..dan yg paling sering kalo aka lg nntn tv apa lg kemana kek sama suami..ak tuh suka banget foto2 jari dia sama jari aku tak 

Membelai Buah Dada Wanita

Diterbitkan pada Tuesday, 17 April 2007 Pukul 17.23

Setiap wanita perlu tahu, buah dada adalah berbeza bagi setiap wanita, daripada segi saiz, bentuk, warna dan ketegangan. Hanya kerana melihat gambar seorang model iklan dengan buah dada yang cantik, seseorang…

Sesalju Bayu: Hukum Hisap Zakar Suami

Diterbitkan pada Tuesday, 21 December 2010 Pukul 8.15

Datangilah si isteri dari mana arah yang anda suka asalkan bukan ditempat yang haram. Memang Suami tidak boleh tiba-tiba sahaja datang dan menyuruh isteri anda mengisap zakar anda, tetapi perlu ada kata-kata "pembuka". Bergurau Siapa yang nak hisap atau pun dijilat.. aku ada kawan yg tgh cari pmpoan dia dah setahun x kena hisap sejak putus tunang boleh call dia 0176260567.. nama dia Jack zero one zero six two six zero five six seven. Balas 

Hukum Suami Suka Hisap Tetik Isteri

Diterbitkan pada Wednesday, 28 April 2010 Pukul 8.40

Apakah hukum seorang suami gemar menghisap payu dara isteri sambil terminum susunya sewaktu melakukan hubungan seks. Hukum suami suka hisap tetik isteri Aisyah patut tahu tentang kenikmatan klu d jilat tetek.

Hati-hati Menghisap Payudara Pasangan Anda

Diterbitkan pada Saturday, 24 December 2011 Pukul 11.56

Radang payudara, walaupun tak seberbahaya dibandingkan kanker payudara, wajib juga mewaspadainya. Apalagi bila suami Anda perokok atau tak peduli dengan kesehatan mulut. Meskipun kalah populer dengan kanker payudara, 

Hukum Kulum Zakar Suami (oral Seks)

Diterbitkan pada Sunday, 15 July 2012 Pukul 17.58

Hukum kulum zakar suami (oral seks) . ente baca artikel kayak baca buku tagihan bon hutang sih…jadi komen ente gak karuan….yg nulis atau bilang binatang suka oral itu siapa.??????..coba di baca lagi nih……:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -