What's New?

gambar suami suke hisap tetek ibu hamil

Membelai Buah Dada Wanita

Diterbitkan pada Tuesday, 17 April 2007 Pukul 10.23

Setiap wanita perlu tahu, buah dada adalah berbeza bagi setiap wanita, daripada segi saiz, bentuk, warna dan ketegangan. Hanya kerana melihat gambar seorang model iklan dengan buah dada yang cantik, seseorang…

Hukum Kulum Zakar Suami (oral Seks)

Diterbitkan pada Sunday, 15 July 2012 Pukul 10.58

Hukum kulum zakar suami (oral seks) . ente baca artikel kayak baca buku tagihan bon hutang sih…jadi komen ente gak karuan….yg nulis atau bilang binatang suka oral itu siapa.??????..coba di baca lagi nih……:

Apa Yang Bunda Suka Kalo Lagi Disamping Suami?

Diterbitkan pada Sunday, 24 March 2013 Pukul 13.47

Aku kayak kucing bund kalau lg di deket suami..mepet2, ngrangkul lengannya, nyiumin lengan, pipi..dan yg paling sering kalo aka lg nntn tv apa lg kemana kek sama suami..ak tuh suka banget foto2 jari dia sama jari aku tak 

Perubahan Pada Tubuh Ibu Hamil Selama 0-12 Minggu...

Diterbitkan pada Tuesday, 26 February 2008 Pukul 8.00

Pada bulan-bulan pertama kehamilan anda, mungkin tidak akan banyak orang yang mengerti bila anda sedang hamil,tapi sesungguhnya tubuh anda secara aktif bekerja untuk menyesuaikan bagi proses kehamilan ini. Pada saat masa subur saya rutin berhubungan dengan suami krn pngin banget cepet hamil.. menstruasi saya biasanya dalam periode 28/30 hari setiap bulannya. jika bulan september ini kena periode haid 28 hari shrus na tgl 9 September saya 

Kedai Hangat Suami Isteri: Sebelum Hisap Payudara...

Diterbitkan pada Monday, 9 December 2013 Pukul 17.14

Berikut merupakan ingatan kepada si suami yang suka menghisap tetek payudara isteri. . jilat-payudara Jenis kedua ialah mastitis pueperalis atau disebut juga lactational mastitis, jenis ini banyak dihidapi wanita hamil atau yang menyusui. Menurut Dr. Samuel, sekitar 90 peratus punca utama mastitis jenis ini ialah akibat kuman yang menjangkiti payudara ibu. Hal ini Menurut Dr. Samuel, mastitis payudara boleh menimpa siapa saja, tidak hanya kaum wanita.

Kapan C..??

Diterbitkan pada Thursday, 17 May 2012 Pukul 3.46

pnah dnger uja dari tmen bidan aq.. ktax payudara harus diransang oleh suami sblum persalinan.. soalny biar bby nya ntr dh bsa lgsung minum asi ibu jadi saran aq boleh dicoba bund.. minta bantuan suami ya bund. dan terakhir,, rangsang juga tahap pengeluaran bisa lewat hisap suami.. tp sakit itu pasti, bun.. bahkan (katanya) kalaupun nanti kita menyusui baby,, d awal pmberian ASI d sertain sakit ko bun.. tp itu semua wajar dan ga akan berlangsung lama.

Ciri-ciri Wanita Yang Masih Perawan Dan Sudah Tidak...

Diterbitkan pada Tuesday, 31 August 2010 Pukul 0.42

Bagi lelaki yang suka merusak kesucian wanita, hidungnya berbelang, oleh karena itu disebut lelaki hidung belang. Wallohu a'lam. MATA dari mana datangnya cinta, dari mata turun ke hati….. Kita menggunakan mata untuk 

Hukum Menjilat Kemaluan Isteri

Diterbitkan pada Tuesday, 27 April 2010 Pukul 3.01

Dr Syeikh Yusof Al-Qaradawi (rujuk http://www.islamonline.net) berfatwa harus untuk mencium kemaluan isteri atau suami dengan syarat tidak menghisap atau menelan apa jua ceceair yang keluar darinya. .. kepada hukum Allah yaitu Alquran…. firman Allah dalam Alquran menyatakan bahwa : Isteri-isterimu adalah bagaikan ladang bagimu oleh karena itu datangilah mereka sebagai mana kamu suka… jadi pemahaman ayat tersebut ….kita bebas melakukan apa 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -