What's New?

gambar memek mama tiri

(33 Gambar)majlis Perkahwinan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Tuesday, 27 September 2011 Pukul 19.12

betul..betul..betul.. aku sokong mama mia. anti memek kutuk si 'minah johor' tu je bukannya kutuk semua minah di johor. sila baca dan fahamkan ayat diatas tu ! Well-loved. Like or Dislike: . memey ngan norman risau je kek dye roboh wat di anak tiri memek..haha..memek mesti xsuke anak tiri dye dtg ..( haha memandai je haku kan 0 Ye le dari beratus-ratus gambar yg Abg Nara upload muka MEMEK mcm x selesa bila ank2 tiri ada.Yg si AA tu beria-ria benar 

(50 Gambar)majlis Pernikahan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Sunday, 25 September 2011 Pukul 10.06

mmg huduh gler mke memek..da mcm mke nenek..mluat tgk…cm cun jek uat rmbut gtu…elok rmbut pntianak ag ak tgk..srabai gler..tu la..lau kwen ats dose,mmg ade je y x kne..tgk 2 3 thun ag…skang mmg ckp,sling mmahami,ble da nk cerai nti,mule kua paper .. muka memey x berseri langsung.. senyum pn x.. mcm x suke je anak abby datang.. kalau kene peluk dgn abang norman, baru tersenyum lebar.. cian la, anak abby dapat ibu tiri yg x sayang dorg dgn ikhlas.

Bapakku Pemerkosaku.

Diterbitkan pada Tuesday, 9 October 2012 Pukul 9.08

Sewaktu hari Mama ku mempergokin Aba ku sedang memperkosa pembantu rumah tangganya Siti namanya Mama ku sangat marah dam memakinya bukan saja ente tukang kawin tapi pembantu rumah tangga pun Ente kerjain,Aba ku dengan hari ku menginap dirumah ibu Tiriku Sri,Aba ku dan bantuan Istri nya Sri menelanjangiku, Aba ku memperkosaku didepan ibu tiri ku dan dengan bantuanya, dan setiap malamnya berulang ulang tampa henti dan ibanya 

Nawdyhpra And Nofita's : Arti Bahasa Gaul Di Dunia...

Diterbitkan pada Friday, 21 June 2013 Pukul 19.47

MIL Kepanjangan dari Mother in law à Ibu Mertua. 9. Terus kalo bukan buat edit foto ama video apa lagi fungsi instagram? yup betul ;) thanks koreksinnya salah ketik berarti, kalo ibu tiri kan step mother lol saya khilaf.

Bahagianya Norman, Abby Dan Anak-anak Berbuka Puasa...

Diterbitkan pada Wednesday, 17 August 2011 Pukul 11.12

Kalo memek tepek gambo dia dengan anak-anak Abby, nak tunjukk dia ibu tiri mitahli, tu baru dikatakan nak nyakitkan hati Abby. Guna anak orang untuk publicity. Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 1.

Mimpi Senja: Nikmatnya Ibu Tiriku

Diterbitkan pada Wednesday, 30 June 2010 Pukul 23.45

Nikmatnya ibu tiriku. Suatu malam Saleha ingin ke bilik air. Dia melintasi bilik Hashim. Pintu bilik Hashim entah macam mana tak ditutup malam itu. Entah Hashim terlupa atau sengaja tidak dapat dipastikan. Lampu juga 

Abby Terkilan Anak-anak 'dieksploitasi' Oleh Memey Dan...

Diterbitkan pada Tuesday, 29 December 2009 Pukul 8.30

Kami cuba membayangkan betapa sentapnya hati Abby Abadi apabila melihat gambar mesra Memey, Norman Hakim dan 3 orang anaknya. Sapa tak panas tengok anak sendiri. Kalau Memey dah bergelar ibu tiri mungkin boleh diterima kemesraan yang ditunjuk, tapi masalahnya sampai sekarang tak nikah-nikah lagi. Kami rasa kami boleh faham perasaan membara . December 29, 2009 at 9:42 am. ha'ah kan..msti memek bg gule2 tu upah cium die..eeeee.

Kisah Pilu Di Balik Hangatnya Pelukan Ibu Tiri

Diterbitkan pada Thursday, 27 December 2012 Pukul 16.50

Saya menyaksikan sendiri sang ibu tiri menciumi dengan sayang bibi saya, lalu mermeluk ibu saya dan kemudian saya. Mereka berpelukan Tetapi maaf foto itu tidak bisa saya bagikan di sini. Dari pertemuan hangat yang 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -