What's New?

gambar memek mama tiri

Bahagianya Norman, Abby Dan Anak-anak Berbuka Puasa...

Diterbitkan pada Wednesday, 17 August 2011 Pukul 4.12

Kalo memek tepek gambo dia dengan anak-anak Abby, nak tunjukk dia ibu tiri mitahli, tu baru dikatakan nak nyakitkan hati Abby. Guna anak orang untuk publicity. Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 1.

Kisah Pilu Di Balik Hangatnya Pelukan Ibu Tiri

Diterbitkan pada Thursday, 27 December 2012 Pukul 9.50

Saya menyaksikan sendiri sang ibu tiri menciumi dengan sayang bibi saya, lalu mermeluk ibu saya dan kemudian saya. Mereka berpelukan Tetapi maaf foto itu tidak bisa saya bagikan di sini. Dari pertemuan hangat yang 

(50 Gambar)majlis Pernikahan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Sunday, 25 September 2011 Pukul 3.06

mmg huduh gler mke memek..da mcm mke nenek..mluat tgk…cm cun jek uat rmbut gtu…elok rmbut pntianak ag ak tgk..srabai gler..tu la..lau kwen ats dose,mmg ade je y x kne..tgk 2 3 thun ag…skang mmg ckp,sling mmahami,ble da nk cerai nti,mule kua paper .. muka memey x berseri langsung.. senyum pn x.. mcm x suke je anak abby datang.. kalau kene peluk dgn abang norman, baru tersenyum lebar.. cian la, anak abby dapat ibu tiri yg x sayang dorg dgn ikhlas.

Kumpulan Config Openvpn Terbaru

Diterbitkan pada Thursday, 27 August 2015 Pukul 22.11

Config openvpn indosat terbaru mei 20 prediksi dan syair sgp padepokan raja goa , lagu sek boliwod , birahi ibu tiri cerita xxx , foto memek perempuan hamil cina. Config vpn android tsel 2 maret 2015. Trik Internet Gratis Telkomsel by Cara 

(33 Gambar)majlis Perkahwinan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Tuesday, 27 September 2011 Pukul 12.12

Walaupun ramai yang bengang disebabkan Abang Nara asyik keluarkan gambar perkahwinan Memey dan Norman, diharap anda tidaklah bengang sangat. Doakan jerlah. betul..betul..betul.. aku sokong mama mia. anti memek kutuk si 'minah johor' tu je bukannya kutuk semua minah di johor. sila baca dan fahamkan ayat diatas tu ! Well-loved. . memey ngan norman risau je kek dye roboh wat di anak tiri memek..haha..memek mesti xsuke anak tiri dye dtg .

(21 Gambar)selebriti Dan Ibu Mereka Di Majlis Sambutan...

Diterbitkan pada Friday, 25 May 2012 Pukul 4.02

eh.. suka hati mak bapak tiri laki belah bini mak aku lah nak guna nama dan avatar sapa pun.. tahu tak dengan adanya aku kat BN ni..akan memeriahkan ruang komen ni… 1 Thumb down 1. memek sundal says: May 25, 2012 at 12:23 pm. aik kater gmbr artis bersama dgn ibu msing2… asal gmbr si memek sial tue ader dgn normak sial tue? takkan si memek tue mak kpd normak….. aik gmbr dah cntik, tetiba ader je muka si memak trus menymph nak tgk…. uwekk.

Memey Suhaiza Pun Bergambar Dengan Anak Norman...

Diterbitkan pada Tuesday, 23 August 2011 Pukul 23.51

Hohoho… imej bakal ibu tiri yang "loving" gitu… Loving ke??? zla. 24 August 2011 at 7:55 pm. masa aku kecik mak tiri aku camtu gak cmne pun ko upload gmbr..anak2 tue ttp abby n norman yg punya..hahahahahah..ko tue..mak tiri jerrrrrrrrrrr. Norma Jean. 25 August 2011 at 3:13 am. MemekMemek…nnt dah menikah, ada anak sendiri, amik la gambar sepuas-puasnya. Tak perlu dah amik gambar dgn anak Abby ye. buddy. 25 August 2011 at 6:21 pm. NTAH…

Abby Terkilan Anak-anak 'dieksploitasi' Oleh Memey Dan...

Diterbitkan pada Tuesday, 29 December 2009 Pukul 1.30

Kami cuba membayangkan betapa sentapnya hati Abby Abadi apabila melihat gambar mesra Memey, Norman Hakim dan 3 orang anaknya. Sapa tak panas tengok anak sendiri. Kalau Memey dah bergelar ibu tiri mungkin boleh diterima kemesraan yang ditunjuk, tapi masalahnya sampai sekarang tak nikah-nikah lagi. Kami rasa kami boleh faham perasaan membara . December 29, 2009 at 9:42 am. ha'ah kan..msti memek bg gule2 tu upah cium die..eeeee.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -