gambar memek mama tiri

Gambar Sophia, Kekasih Hati Anak Tiri Siti Nurhaliza

Diterbitkan pada Tuesday, 15 September 2009 Pukul 9.30

Larangan keras buat mereka-mereka terutama lelaki yang sedang berpuasa. Anda dilarang melihat gambar-gambar seksi tak hengat Sophia, girlfriend anak Dato' K.

Blogger

Diterbitkan pada Thursday, 20 June 2013 Pukul 11.30

Content Warning. Some readers of this blog have contacted Google because they believe this blog's content is objectionable. In general, Google does not review nor do we endorse the content of this or any blog. For more information about 

(21 Gambar)selebriti Dan Ibu Mereka Di Majlis Sambutan...

Diterbitkan pada Friday, 25 May 2012 Pukul 11.02

Eh.. suka hati mak bapak tiri laki belah bini mak aku lah nak guna nama dan avatar sapa pun.. tahu tak dengan adanya aku kat BN ni..akan memeriahkan ruang komen ni… 1 Thumb down 1. memek sundal says: May 25, 2012 at 12:23 pm. aik kater gmbr artis bersama dgn ibu msing2… asal gmbr si memek sial tue ader dgn normak sial tue? takkan si memek tue mak kpd normak….. aik gmbr dah cntik, tetiba ader je muka si memak trus menymph nak tgk…. uwekk.

(33 Gambar)majlis Perkahwinan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Tuesday, 27 September 2011 Pukul 19.12

Betul..betul..betul.. aku sokong mama mia. anti memek kutuk si 'minah johor' tu je bukannya kutuk semua minah di johor. sila baca dan fahamkan ayat diatas tu ! Well-loved. Like or Dislike: . memey ngan norman risau je kek dye roboh wat di anak tiri memek..haha..memek mesti xsuke anak tiri dye dtg ..( haha memandai je haku kan 0 Ye le dari beratus-ratus gambar yg Abg Nara upload muka memek mcm x selesa bila ank2 tiri ada.Yg si AA tu beria-ria benar 

(50 Gambar)majlis Pernikahan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Sunday, 25 September 2011 Pukul 10.06

Tengok muka memek ni memang ada ciri-ciri ibu tiri Cinderella. Aku kan sebenarnya kesian dekat anak-anak Norman dengan Abby je. Aku takut bila dah besar emosi dorang tertekan bila dapat tahu kisah mak ayah dorang 

Bahagianya Norman, Abby Dan Anak-anak Berbuka Puasa...

Diterbitkan pada Wednesday, 17 August 2011 Pukul 11.12

Ahh ~~ Alangkah indah dan gembiranya melihat gambar Norman, Abby dan anak-anak mereka berbuka puasa bersama-sama. Kalau tak tahu, mungkin anda akan Kalo memek tepek gambo dia dengan anak-anak Abby, nak tunjukk dia ibu tiri mitahli, tu baru dikatakan nak nyakitkan hati Abby. Guna anak orang untuk publicity. Well-loved. Like or . haru..tengok..pasni ank2 abby dpt adik beradik tiri pulak tu….kesian.. Hot debate. What do you think? Thumb up 

Kisah Pilu Di Balik Hangatnya Pelukan Ibu Tiri

Diterbitkan pada Thursday, 27 December 2012 Pukul 16.50

Kemarin saya menemani ibu dan kakaknya bersilaturahmi. Kami mengunjungi beberapa keluarga dekat. Bibi saya biasanya tinggal di rantau, sesekali pulang beliau ingin bertemu dengan kerabat-kerabat yang lama tak 

Abby Terkilan Anak-anak 'dieksploitasi' Oleh Memey Dan...

Diterbitkan pada Tuesday, 29 December 2009 Pukul 8.30

Kami cuba membayangkan betapa sentapnya hati Abby Abadi apabila melihat gambar mesra Memey, Norman Hakim dan 3 orang anaknya. Sapa tak panas tengok anak Kalau Memey dah bergelar ibu tiri mungkin boleh diterima kemesraan yang ditunjuk, tapi masalahnya sampai sekarang tak nikah-nikah lagi. Kami rasa kami boleh mluat ngan NH! dulu time gilerkan memek 2 lngsung x balik umah jenguk anak bini yg sarat mngandung. Bile dh kantoi khalwat, 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X