What's New?

gambar memek mama tiri

Memey Suhaiza Pun Bergambar Dengan Anak Norman...

Diterbitkan pada Wednesday, 24 August 2011 Pukul 6.51

Hohoho… imej bakal ibu tiri yang "loving" gitu… Loving ke??? zla. 24 August 2011 at 7:55 pm. masa aku kecik mak tiri aku camtu gak cmne pun ko upload gmbr..anak2 tue ttp abby n norman yg punya..hahahahahah..ko tue..mak tiri jerrrrrrrrrrr. Norma Jean. 25 August 2011 at 3:13 am. MemekMemek…nnt dah menikah, ada anak sendiri, amik la gambar sepuas-puasnya. Tak perlu dah amik gambar dgn anak Abby ye. buddy. 25 August 2011 at 6:21 pm. NTAH…

(50 Gambar)majlis Pernikahan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Sunday, 25 September 2011 Pukul 10.06

Tengok muka Memek ni memang ada ciri-ciri ibu tiri Cinderella. Aku kan sebenarnya kesian dekat anak-anak Norman dengan Abby je. Aku takut bila dah besar emosi dorang tertekan bila dapat tahu kisah mak ayah dorang 

Kisah Pilu Di Balik Hangatnya Pelukan Ibu Tiri

Diterbitkan pada Thursday, 27 December 2012 Pukul 16.50

Saya menyaksikan sendiri sang ibu tiri menciumi dengan sayang bibi saya, lalu mermeluk ibu saya dan kemudian saya. Mereka berpelukan Tetapi maaf foto itu tidak bisa saya bagikan di sini. Dari pertemuan hangat yang 

Foto-foto Pembantaian Eks Pki

Diterbitkan pada Monday, 11 July 2011 Pukul 18.10

Cuma mau berbagi foto-foto eksekusi tersangka anggota PKI 1948, TKP-nya di Magetan sekitar tahun 1948 bukan Madiunnya. Kalo soal fakta yang ada di Kisah Nyata Ibu Tiri Kejam di Paris · Kejahatan Kejam Terhadap 

تحميل برنامج هوت سبوت شيلد للايفون

Diterbitkan pada Sunday, 29 September 2013 Pukul 7.23

Kuat Obat Vitalitas 0068 Jpg, Foto Memek Ibu Tiri, Instagramengine Comhttphttphttphttp, Foto Itil, Instagramengine Com, Gambar Body Waria, Instagramengine Comhttphttphttp, Gambar, Instagramengine Comhttphttphttps, 

(33 Gambar)majlis Perkahwinan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Tuesday, 27 September 2011 Pukul 19.12

Walaupun ramai yang bengang disebabkan Abang Nara asyik keluarkan gambar perkahwinan Memey dan Norman, diharap anda tidaklah bengang sangat. Doakan jerlah. betul..betul..betul.. aku sokong mama mia. anti memek kutuk si 'minah johor' tu je bukannya kutuk semua minah di johor. sila baca dan fahamkan ayat diatas tu ! Well-loved. . memey ngan norman risau je kek dye roboh wat di anak tiri memek..haha..memek mesti xsuke anak tiri dye dtg .

Bahagianya Norman, Abby Dan Anak-anak Berbuka Puasa...

Diterbitkan pada Wednesday, 17 August 2011 Pukul 11.12

Kalo memek tepek gambo dia dengan anak-anak Abby, nak tunjukk dia ibu tiri mitahli, tu baru dikatakan nak nyakitkan hati Abby. Guna anak orang untuk publicity. Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 1.

Abby Terkilan Anak-anak 'dieksploitasi' Oleh Memey Dan...

Diterbitkan pada Tuesday, 29 December 2009 Pukul 8.30

Kami cuba membayangkan betapa sentapnya hati Abby Abadi apabila melihat gambar mesra Memey, Norman Hakim dan 3 orang anaknya. Sapa tak panas tengok anak sendiri. Kalau Memey dah bergelar ibu tiri mungkin boleh diterima kemesraan yang ditunjuk, tapi masalahnya sampai sekarang tak nikah-nikah lagi. Kami rasa kami boleh faham perasaan membara . December 29, 2009 at 9:42 am. ha'ah kan..msti memek bg gule2 tu upah cium die..eeeee.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Pasang iklan melalui perangkat Android Anda secara langsung. Klik disini untuk menginstall IklanGratiz Android.