What's New?

gambar hot memek nenek tua

Blog Yang Tidak Karuan: Kumpulan Cerita Lucu Gokil Bikin...

Diterbitkan pada Friday, 4 June 2010 Pukul 17.36

Nenek : YabniSaya ini sudah tua. Masak sih tega menyangka saya membawa barang-barang yang seperti itu. Petugas : Maaf, Nek. Karena ini sudah menjadi peraturan, maka saya harus memeriksa barang bawaan nenek.

Lina Djawa's Life: Welcome To Jekaarrdaah!!! (part Ii): Ibu...

Diterbitkan pada Wednesday, 13 March 2013 Pukul 18.39

Misalnya di kereta ada nenek-nenek tua renta jompo berdiri sambil kakinya gemeter eh bapak-bapak yang duduk di depannya malah asik ngorekin upil terus meper-meper ke bawah kursi kereta, rasanya pengen gue ambil 

Bekasi Satoe Community

Diterbitkan pada Friday, 13 September 2013 Pukul 3.44

Akhir kata, semoga humor, cerita lucu, sms lucu, bbm lucu, gambar unik, gambar lucu, pembaca lucu, penulis lucu, tuit lucu, tweet lucu, status lucu disini bisa menghibur anda dari kegalauan karena putus cinta, ga punya duit, ditolak Daripada pusing cari igo jembut lebat meki sma, memek, igo, toge, toket, konti, kontol, tante, girang, download bokep, 3gp, skandal, pns, guru, ibu, cerita dewasa, seks, sex, seksi, sexy, pamer, porno, igo, indonesian girls only, memek 

(gambar)majlis Perkahwinan Ashraff Muslim Dan Dayana...

Diterbitkan pada Saturday, 3 September 2011 Pukul 6.39

September 5, 2011 at 2:14 pm. bod0hnye pmpn ni…da x tau aurat tu dibatas mana….ko ni btl2 jahil agama laa minah muke jerawat batu!! dalam islam muke n jari tu bukannye aurat! Hot debate. What do you think? Thumb up . minah jambu yang jadi nangka..kalu si memek bukan main ko back up;berpeluk ngan si nomiang belum nikah bukan main ko suker kan.baju sememeh yang nampak ketiak bukan main ko sokong…orang wat benda baik ko bukan main 

Gambar Pra Perkahwinan Nabil Dan Zira, Comel Sangat ~~

Diterbitkan pada Friday, 30 September 2011 Pukul 2.40

amik gambar bersama sblm kawen siap macam org dah kawen – ini adalah perkara biasa bg rakyat malaysia. kalau bercakap tentang org barat, org yg bukan muslim, semua yg tak elok kita lemparkan pada mereka,betul tak?? tetapi bila sampai .. Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 7. jejaka says: September 30, 2011 at 10:58 am. cantik sgt…. lbh baik tgok gmbar couple ni dr memek dgn nomen 2…. Hot debate. What do you think? Thumb up 

Profil Lengkap Amy Qanita, Rumor Dan Biodata

Diterbitkan pada Saturday, 14 June 2014 Pukul 5.11

Sehingga ketika Raffi Ahmad keluar dari tahanan, ia pun membuat pernyataan: “jika Raffi masih bandel lagi, maka aku tidak mau menjadi orang tuanya lagi“. Pernyataan ini di foto Amy Qanita bersama Raffi Ahmad dan anak-anaknya. Tepatnya hari Jika seorang nenek identik dengan tua, maka tentu beda dengan Amy Qanita. Beliau masih Wikipedia _http://video.kapanlagi.com/hot-news/raffi-ahmad-hadiahkan-mobil-mewah-di-ulang-tahun-ibundanya.html

(50 Gambar)majlis Pernikahan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Sunday, 25 September 2011 Pukul 3.06

tak sayang mulut org tua ni, walau macam kambing gurun nescaya 1 malaysia merestuinya tau, ashraf langsung tak de konterversi time nak kawen, nampak serinya, DOKTOR pula tu, buat apa cantik, kalau dah ranap di tebuk tupai, tapir, .. mmg huduh gler mke memek..da mcm mke nenek..mluat tgk…cm cun jek uat rmbut gtu…elok rmbut pntianak ag ak tgk..srabai gler..tu la..lau kwen ats dose,mmg ade je y x kne..tgk 2 3 thun ag…skang mmg ckp,sling mmahami,ble 

(7 Gambar) Foto Pra-perkahwinan Norman Hakim Dan...

Diterbitkan pada Wednesday, 21 September 2011 Pukul 5.42

mak aihhh!! beria2 amek gambar pre-wedding dah siap pakai baju kawen.. kang last2 xjadi kawen… xke haru..xyh nak show off sgt la memek oiii….. kalau norman tu boleh tinggalkan abby yg 1000x ganda lawa dr kau, xmustahil pasnie ko pn dpt nasib yg sama!! Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 71 Thumb down .. pic yg ke4 tu mcm npk tua ssssgggttttttttt la,ppuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii….cntik lg nenek aku… Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -