What's New?

gambar botol masuk memek

Pelacur

Diterbitkan pada Wednesday, 17 December 2008 Pukul 0.34

Ia pun jadi istri seorang suami yang menghabiskan waktunya di meja judi dan botol ciu. Tak ada penghasilan. Kristen dll) sepertinya ingin masuk surga dengan menutup mata terhadap sekeliling.Namun sebenarnya 

(20 Gambar)majlis Persandingan Ezlynn Dan Adam

Diterbitkan pada Thursday, 12 January 2012 Pukul 11.31

1st pic tu dah buat aku sentap…mak aihhh,nape muka pengantin dah jadi mcm tepung gomak??smpai x cam muka ezlyn.totally out.sape la yg mekap dia agaknya.mekap majlis akad nikah lagi cantik….belum masuk tang baju lagi tu..aduhaiiii,nasib ko la ezlyn. p/s::rafflesia . Hmm..ada lg yg tak amik pengajaran dr majlis si memek nomiang ruper nya.aku ingat memek kemek dgn nomiang jer yg kepala otak taruk kat tumit.rupanya ada lg yg mcm depa.. malas dah 

Eksperimen Sains Paling Mengerikan Dalam Sejarah

Diterbitkan pada Friday, 31 October 2014 Pukul 14.31

Meskipun terdengar masuk akal, pada dasarnya tidak ada kesempatan bagi LHC untuk menghancurkan Bumi. Sebuah studi komperehensif mengalkulasi, sinar kosmik yang membombardir Bumi secara rutin menciptakan 

Ayampenyek: Telur Dalam Botol...

Diterbitkan pada Friday, 25 March 2011 Pukul 22.23

-Kesannya, telur akan mendapat tekanan dari luar sehingga perlahan-lahan telur akan terlihat seolah-olah disedut masuk ke dalam botol. Bagaimana untuk memperbaiki mutu gambar produk bersaiz kecil · Pelik ! Ulat Bulu 

Sadis! Gadis Dikubur Hidup-hidup Oleh Keluarganya

Diterbitkan pada Friday, 5 February 2010 Pukul 16.24

Berfirmanlah Allah: “Baiklah KITA menjadikan manusia menurut GAMBAR DAN RUPA Kita, supaya mereka berkuasa atas ikan-ikan di laut dan burung-burung di udara dan atas ternak dan atas seluruh bumi dan atas segala binatang .. Maka kujawab: “Aduh, Tuhan ALLAH, sesungguhnya, aku tak pernah dinajiskan dan dari masa mudaku sampai sekarang tak pernah kumakan bangkai atau sisa mangsa binatang buas; lagipula tak pernah masuk ke mulutku ini 

Madiunwae Blogspot: Berita Aneh

Diterbitkan pada Tuesday, 8 February 2011 Pukul 16.23

campur tangan di dunia. Avatar: The Legend of Aang masuk ke dalam serial denga peringkat tertinggi di kanal-kanal Nickelodeon dan Nicktoons. . Ayolah, apa semua cewek memiliki memek yang wangi dan terawat. . Bungkus botol dengan sesuatu yang berwarna hitam, kecuali bagian atas, dan diletakkan di beberapa sudut rumah Anda. Lihat saja sejumlah halaman majalah ini yang sudah diberi banned hitam pada gambar-gambar yg dinilai tak senonoh.

Sochai: Benda Pelik Dalam X-ray *0*

Diterbitkan pada Wednesday, 2 November 2011 Pukul 12.29

Apa besar sangat ke lubang dubur diorang ni sampai boleh simpan barang?? Udah macam poket Doreamon pun ada..Kalau nak tahu, korang layan je gambar-gambar kat bawah ni =D. ~ spray can ~. ~ botol air ~. ~ spark plug ka apa ni? ~. ~ segan aku nak cakap..dildo kot..ngeee~ p/s: patut nya diorang ni boleh masuk Guinness World Record dalam mewakili Punggung Paling Luar Biasa..Geli pun ada kan? Hahahahaha =D. * jom layan bisnes dengan Yoli *.

Sonder Ketemu, Sonder Mendarat: Anjing Menggonggong...

Diterbitkan pada Sunday, 14 September 2014 Pukul 15.52

Sayangnya aku tersulut gengsi dan justru masuk bulat-bulat ke dalam perangkap Alif. Dengan ketegasan Seperti disengat tawon di bibir dan orang-orang di sekitarmu berusaha menolong sambil menahan tawa karena bentuk mulutmu yang baru mengingatkan mereka kepada memek. “Tidak penting, Bung. Ia bilang itu gambar mantan istrinya. Sambil mengamati Kuharap suatu hari penis suaminya terkilir dan ia terpaksa melakukan itu dengan botol kecap.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -