What's New?

gambar abg hisap tetek pacarnya

5 Tanda Si Dia Masih Ingat Kekasih Lama

Diterbitkan pada Tuesday, 12 June 2007 Pukul 9.47

Simpan gambarnya. Walaupun si dia memberi alasan bahawa dia dah tak ada apa-apa perasaan dan itu hanyalah sekeping gambar, tapi usah dibiarkan. Bahaya tu! Bermakna kenangan di antara mereka berdua akan tetap dalam ingatannya. sama la dgn aku. aku masih teringatkan ex aku. susah senang, suka duka. masih igt lagi aku main dengan dia, hisap tetek, jilat pepek..ahhhh dia hisap kote aku…aduhhh sedap kawan2 sampai terpancut dalam, akhirnya 

Gaya Pacaran Remaja Abg Jaman Sekarang

Diterbitkan pada Thursday, 19 July 2012 Pukul 11.42

Gaya Pacaran Remaja ABG Jaman Sekarang? Kalo ngomongin cara pacaran anak muda (remaja ABG) jaman sekarang, mungkin udah jadi "Rahasia Umum". Karna hampir semua orang tau gimana "Gaya Pacaran Remaja 

Membelai Buah Dada Wanita

Diterbitkan pada Tuesday, 17 April 2007 Pukul 17.23

Hanya kerana melihat gambar seorang model iklan dengan buah dada yang cantik, seseorang… belajar mcmna nak sedapkan atau puaskan isteri atau gf korang tu, haha, aku suruh bf aku masuk sini dan belajar teknik2 tu kat sini http://tinyurl.com/3rd7lbb , puas aku dibuat nye..adoi, sedap, abg..nak lg, hahaha, sorry guys, my bf is sooo sedap..wah. .. awak gunalah breast pump…untuk besarkan tetek..dalam masa yang sama boleh buat puting jadi warna pink.

14 Tips Tarik Suami Ke Ranjang

Diterbitkan pada Saturday, 7 July 2007 Pukul 10.37

caranya sentiasa sayang kan suami cium peluk dan bisik ” abg…mama nak batang keras yang tumpul ni…ha suami pun mesti gembira sb dapt memberi kepuasan pada isteri. .. husband nmpak puting yg ngah tejonjol tu..pastu saje jalan2 nk tukar tv ke…carik vcd ke…tonggeng2 skit bg nmpak kelentit…hsband turus raba2 kelentit aku..dlm posisi tonggeng tu die jilat kelentit aku…ramas2 tetek…aku pulak hisap batang die..sedut2 telur die….slalu aku yg byk begerak 

Cara Mencium Mesra

Diterbitkan pada Thursday, 9 July 2009 Pukul 9.03

Hisap dengan lembut bagian tertentu dari pasangan anda, Lakukan secara perlahan dan setelah memanas lakukan hisapan agak kuat. catatan: Diskusi dengan pasangan sebelum melakukan hal ini. Posting ini hanya 

Bahasa Dan Dialek Asia: Dialek Medan

Diterbitkan pada Thursday, 25 August 2011 Pukul 7.00

Batak Karo); lau debuk-debuk = salah satu tempat wisata di Tanah Karo; lau kawar = salah satu danau/ tempat wisata di Tanah Karo; lawak = lucu; leboi = suka mempermainkan perempuan, banyak pacar (berasal dari bhs. Inggris: .. Inggris: "try"); terge = tegur, perhatikan, hirau; terompa = selop/ sandal dari kayu; teronggok = tertumpuk; teruk = sial; teserak = terpencar; tesin = semacam judi tebak gambar dan angka; tetek = buah dada, payudara; teteng = ucapan untuk merendahkan 

Hisap Tetek Isteri

Diterbitkan pada Monday, 20 December 2010 Pukul 21.00

Hisap Tetek Isteri. "Sesuai dibaca untuk kaum adam yang bergelar BAPA orait..tapi kalau yang nak bace juga sila la..hehe" .. errr . abg mamat khalid maharaja lawak kate " saya ni innocent :D ". May 14, 2011 at 10:02 PM. Anonymous said Best Blogger Tips [Reply to comment] · Best Blogger Templates. wehh ko dah boleh buat kt . Bagus tu utk rujukan, tapi gambar memang meletop tu, hahaha. November 11, 2013 at 11:41 PM. Anonymous said Best Blogger 

Top 8 Artis Wanita Melayu Kaki Hisap!

Diterbitkan pada Monday, 19 September 2011 Pukul 13.25

Di tempat pertama ialah Shariffah Amani. Faktor Shariffah Amani menduduki tangga pertama ialah wajah Melayu kampungnya dan perwatakan ibunya yang begitu baik sekali. Bayangkanlah tetiba anak perempuan hisap.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -