What's New?

gambar abg hisap tetek pacarnya

Kisah Rosmah, Fazley, Dan Siti Nurhaliza Babak 2

Diterbitkan pada Thursday, 9 August 2012 Pukul 13.27

abg kacak pon minat siti, tapi tak sampai tahap meroyan lagi lah..:p DATUK DR. MOHD ZAINUL FI THRI OTHMAN | 10 Mei 2015 1:12 AM [image: (GAMBAR FAIL) UMNO ON 11 MEI 1946 AT ISTANA BESAR JB.

Ciri-ciri Wanita Yang Masih Perawan Dan Sudah Tidak...

Diterbitkan pada Tuesday, 31 August 2010 Pukul 0.42

Buah dada yang kena hisap putingnya menjadi lebam, yang belum kena hisap putingnya berwarna merah jambu. Sekiranya gadis itu tidak suci, buah dadanya jatuh terjuntai seperti buah pepaya yang terjuntai di pohon.

Agus Jp: Tahapan Pacaran...

Diterbitkan pada Monday, 31 December 2012 Pukul 1.56

Foto: Tahapan Pacaran. 1. Kenal-kenalan -Terpesona awal 1. Kenal-kenalan -Terpesona awal melihat 2. Minta Nomer HP -Buat tambah temen bilangnya 3. Sering SMSan -perhatian -sedang apa ? gmana kabarnya ?

5 Tanda Si Dia Masih Ingat Kekasih Lama

Diterbitkan pada Tuesday, 12 June 2007 Pukul 2.47

Simpan gambarnya. Walaupun si dia memberi alasan bahawa dia dah tak ada apa-apa perasaan dan itu hanyalah sekeping gambar, tapi usah dibiarkan. Bahaya tu! Bermakna kenangan di antara mereka berdua akan tetap dalam ingatannya. sama la dgn aku. aku masih teringatkan ex aku. susah senang, suka duka. masih igt lagi aku main dengan dia, hisap tetek, jilat pepek..ahhhh dia hisap kote aku…aduhhh sedap kawan2 sampai terpancut dalam, akhirnya 

7 Jenis Ciuman Yang Dibenci Wanita

Diterbitkan pada Tuesday, 21 August 2012 Pukul 0.05

Let's be smart. Jangan lakukan tujuh jenis ciuman ini jika tak ingin membuat wanita kapok berciuman denganmu.

Membelai Buah Dada Wanita

Diterbitkan pada Tuesday, 17 April 2007 Pukul 10.23

Hanya kerana melihat gambar seorang model iklan dengan buah dada yang cantik, seseorang… belajar mcmna nak sedapkan atau puaskan isteri atau gf korang tu, haha, aku suruh bf aku masuk sini dan belajar teknik2 tu kat sini http://tinyurl.com/3rd7lbb , puas aku dibuat nye..adoi, sedap, abg..nak lg, hahaha, sorry guys, my bf is sooo sedap..wah. .. awak gunalah breast pump…untuk besarkan tetek..dalam masa yang sama boleh buat puting jadi warna pink.

Blog Feby Andriawan: Pembantu Gue Dari Masa Ke Masa

Diterbitkan pada Saturday, 4 February 2012 Pukul 6.01

Tau lah gimana rasanya saat kita pertama kali punya pacar, pasti berbunga-bunga, belum lagi saat-saat galaunya, terus kalau putus nangis. Nah, si Mawar ini .. apa benar itu pernah di tetek-in wkwkwkwkwk #peace bang.

Cewek Anggota Geng Motor Wajib Layani Nafsu Seks Klewang

Diterbitkan pada Tuesday, 14 May 2013 Pukul 1.21

Dia punya anak buah ratusan penjahat yang masih ABG. Malah cewek geng motor itu sebenarnya juga punya pacar yang statusnya juga geng motor. Punya jimat, Klewang perkosa ABG di depan ratusan geng motor

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -