What's New?

foto memek anak sma orang cina

Hati-hati Pada Maxgain

Diterbitkan pada Wednesday, 5 April 2006 Pukul 16.07

Ini cuma sekedar info buat temen-temen untuk selanjutnya silakan temen-temen tentukan sendiri mau join ato gak, kalo gw.. gw ga tetarik sama usaha dibidang ini secara gw juga anak IT. oya buat info juga gw orang jawa n gw ada pesen buat orang yang rasis kaya bung tai --> "GO gw setuju banget sama indo cina.. mang kaya memek tuh pribumi2x jalang. Contact person NADIA:O21-936056XX. gw suruh bawa CV yang asli,KTP,PHOTO 3X4 2 Lembar.

Prebiu Gaun Vera Wang Memey Suhaiza Di Majlis Resepsi...

Diterbitkan pada Wednesday, 28 September 2011 Pukul 22.11

dah orang taja dan sediakan pakaian, si kena taja ni ikut jelah..kalau suruh pakai baju tutup nipple je pun dia sanggup… mak bapak dia kat felda sana tak rasa malu ke anak pompuan dia mcm ni? oooh lupa, dah kena sogok dgn duit .. grand mcm org lain.nengok si memey dgn lengan ber B.C.G yg besar yg cukup mencacatkan>bg kaum cina,dan si norman yg lgsg hilang maruah sbg lelaki islam yg spatutnya diamanahkan Allah utk mendidik isteri ke arah islamic.

Program Helikopter Tempur Malaysia

Diterbitkan pada Tuesday, 25 June 2013 Pukul 14.46

Secara asasnya Kamov merupakan satu-satunya helikopter dalam dunia yang ada dua rotor utama serta mempunyai kerusi lenting sama seperti yang dipasang dalam jet pejuang moden. .. kalau tentara malaysia itu perang baru sekali saja itupun hanya dengan penceroboh lahad datu yg hanya berjumlah 200 orang saja.. tetapi sudah panik di serang pakai pesawat tempur pakai tank dan dgn banyak prajurit… kalau mau mengejek lebih baik ya berkaca dulu lah…

(gambar)suspek Yang Terlibat Dengan Kes Bunuh...

Diterbitkan pada Monday, 13 September 2010 Pukul 11.14

Inilah gambar suspek yang telah ditahan reman oleh pihak polis untuk membantu siasatan kes pembunuhan Datuk Sosilawati dan 3 orang lagi. smua mnsia ni kat dnia sma ja..x kira kaum..klau ada hasad dngki. celik computer dan berpelajaran tidak seharusnya mengeluarkan kata2 mengikut perasaan..kembali kpd topic anda..jika anak cina atau india membuat salah adakah anda jugak akan tegur sebegitu..apa kata anak melayu pulak membuat hal..adakah 

Lowongan Pekerjaan Hari Ini Segera Cepat

Diterbitkan pada Sunday, 22 July 2012 Pukul 2.34

ADA Lowongan 2 Orang Operator Setting Komputer Wanita/Pria Berpengalaman Di RENTAL, Jujur, Rajin, Disiplin, Bisa Tinggal Dalam, Umur Max 25Th, Dtg Langsung CMC Komputer Kalimalang Deket Universitas Borobudur T: 86605021-86609273 .. Dibthkan PRAMUSAJI PRIA&WANITA Utk Wilayah AlamSutera-Serpong lulusan SMA/Sdrjt, penampilan baik, usia max 25th, belummenikah Lmrn+Pas photo Terakhir kirim PO BOX 1581 JKS 12015. Dibthkan Sales Berpglmn 

Biodata Puan Sri Ragad Waleed Alkurdi, Isteri Ketua...

Diterbitkan pada Wednesday, 19 January 2011 Pukul 22.50

Madonna Belajar Al-Quran & Bina Sekolah Untuk Anak-anak Islam - I*kon pop AS, Madonna semalam mendedahkan dia sedang mempelajari Al-Quran.* “Adalah .. bumiyang · DAP Dengki Ketuanan Melayu Dalam BN - Sebaliknya Tegakkan Ketuanan Cina Dalam PR? .. Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia - *Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam. Isu yang 

Mengenang Malam Jahanam (5)

Diterbitkan pada Sunday, 30 September 2007 Pukul 6.48

Bahkan suatu kali datang seorang tokoh penjagal kaum komunis yang ketika malam datang menidurinya dengan pakaian berlumuran darah dan kelewang yang besimbah darah pula. .. antek antek soeharto juga orang orang islam serta lain lainnya yang melakukan kebiadaban yang sama atau bahkan lebih kejam dari yang pki lakukan.. jangan pula mengatakan komunis itu tidak baik, kita lihat china dapat menjadi negara maju walaupun berideologi komunis, dan 

Macam Mana Nak Tahu Dia Suka Kita Atau Tak

Diterbitkan pada Tuesday, 31 January 2012 Pukul 3.08

smua tu ada pada kwn sya, dia ex-gf kwn baik sya, kisah nie lebih krng sama la juga dengan kisah "orang tanpa nama" kami skrng ni selalu keluar bersama, sya pun tak tahu apa sebenarnya relaion kami, kami pun selalu bersms, cara kami betul2..silap2 baju dlm pn mak yg tlong basuhkn..ari2 mntak duit pastu habiskn top up bf/gf..hidup pn x terurus ,duit pn x de lagi,asyik tau nk bcinta je.kesian anak melayu zaman millenium.last2 cina jgak yg untung..owh melayu x sedar diri.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -