What's New?

drama melayu orang

Drama Melayu Empat Orang Pemain

Diterbitkan pada Saturday, 8 February 2014 Pukul 8.05

Gemala : sahabat baik Laksmi, Gemala adalah anak orang kaya yang baik. Ia banyak menolong Laksmi ketika dalam kesulitan. Ia adalah gadis yang baik namun tegas dalam berbicara dan bertindak. B. Pesan Moral Dalam 

Edlieza: Stereotype Drama Melayu..

Diterbitkan pada Saturday, 21 July 2012 Pukul 23.18

Kamon lah, asal heroin je mesti cun, kacak ke? Awat orang yang tadak rupa taleh bawak watak tu? Ini racis! racis! Eh teremosi pulak, muehehe. Kalau nengok citer mat saleh, ada je yang tak lawa, tak emsem jadik peneraju utama drama 

Perbezaan Drama Melayu Dan Drama Amerika Syarikat

Diterbitkan pada Tuesday, 19 November 2013 Pukul 12.33

sewa tmpt semua tu, sama je la mcm kebanyakan drama melayu skrg ni yg sewa rumah dan office orang kaya etc. cuba guna budget yg sama, tukar idea lain sikit. cadangan je. Hot debate. What do you think? Thumb up 

Sanggar Latah Tuah Akan Gelar Drama Melayu Mangkat...

Diterbitkan pada Thursday, 19 February 2015 Pukul 8.34

Menurut Reza pementasan drama bangsawan peterakan yang akan dilakukan mendatang adalah lanjutan dari dari drama melayu seulas nangka yang dilakukan beberapa waktu lalu. " Ini lanjutan seulas langka, episode 

Mampir Merene Yo: Drama Melayu Hang Tuah

Diterbitkan pada Wednesday, 10 April 2013 Pukul 16.46

DRAMA MELAYU HANG TUAH. Acara ini digelar Unit Kebudayaan Melayu Riau (UKMR). Tokoh : 1. Hang Mahmud. 2. Dang Merdu (Istri Hang Mahmud). 3. Datuk Bendahara. 4. Sultan. 5. Istri Sultan. 6. Perompak (Taming Sari). 7. Hang Tuah (Anak . Take 5 : Maka terjadilah perkelahian di dalam istana. Banyak orang yang mati. Tetapi Sultan kembali selamat. Taming Sari yang kebal oleh Keris itupun berhasil dibunuh oleh Hang Tuah. Dan Hang Tuah mendapatkan Keris kebal itu.

Siapa Kata Manusia Hasad Dengki Dalam Drama Melayu Tu...

Diterbitkan pada Wednesday, 15 June 2011 Pukul 11.15

Selalunya kalau tengok drama Melayu je, mesti ade cerita macam orang2 kt kampung yang mendengki sesama sendiri,dengki dgn orang lain sampai tahap yang kadang2 kita pon macam tak percaya wujud ke orang2 

Apa Masalah Drama Melayu?

Diterbitkan pada Wednesday, 15 October 2014 Pukul 21.17

Cuma kadang-kadang aku rasa geli hati menonton babak serius dalam drama Melayu. Kena kahwin paksa, isteri bergaduh dengan suami, baru je berbaik tak sampai 24 jam ada orang ketiga datang kacau daun. Tolonglah 

Penulismisteri: Drama Melayu.

Diterbitkan pada Wednesday, 2 April 2014 Pukul 21.07

Klise sangat drama-drama Melayu terutamanya - yang hero itu handsome, yang heroin itu jelita. Mungkin aku tak tonton, tapi takkan hang pikiaq aku tak tengok iklan langsung? Nampak sangat orang kita ni hanya pandang 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Pasang iklan melalui perangkat Android Anda secara langsung. Klik disini untuk menginstall IklanGratiz Android.