drama melayu orang

Kenapa Orang Melayu Tak Suka Tonton Filem/drama Melayu

Diterbitkan pada Thursday, 27 January 2011 Pukul 17.40

So, aku nak kita semua utarakan pendapat masing-masing. Pemikiran masing-masing. Memang betul kan. Ada sesetengah orang kita yang melayu tak gemar menonton filem/drama melayu. Lebih suka filem/drama dari luar.

~ryn-rantz~: Drama Melayu

Diterbitkan pada Thursday, 29 April 2010 Pukul 15.06

Nowadays orang ramai sibuk mengatakan tentang drama slot akasia oo mmg best cite.. awal2 jela i like jugak.. coz its romantic and sweet.. love after marriage but typical malay drama there will be plots where either the 

!!bila Jejari Menari!!: Mengapa Aku Tak Suka Drama Melayu...

Diterbitkan pada Monday, 14 April 2014 Pukul 10.42

1~ Cara berpakaian watak-watak dalam drama melayu, kebanyakannya tak seperti pakaian majoriti orang melayu. Walaupun watak-watak yang menjadi heroin drama melayu namanya seperti orang Islam dan mukanya 

K.muhami: Cerkas Drama Melayu

Diterbitkan pada Wednesday, 3 April 2013 Pukul 1.46

Entah mana mulanya, Joni tiba-tiba tergerak untuk memasangnya di laptop. Juga entah bagaimana, dari dasar hatinya paling dalam, Joni semacam bertekad sunguh-sungguh untuk menyelesaikan paling kurang satu drama 

Aku, Kucing, Adik Dan Kualiti Drama Malaysia

Diterbitkan pada Tuesday, 21 July 2009 Pukul 0.53

Kebiasaan dalam drama melayu, orang baik adalah seorang yang miskin-miskin. Manakala, orang jahat, kaya. Then yang baik tu mesti bodoh dan yang jahat tu mesti pandai. Kan? Itu lah lumrah alam drama Malaysia. Sebab 

Monster Glider: Drama Melayu Perisa Korea???

Diterbitkan pada Friday, 8 August 2014 Pukul 12.22

I kan suka nak tengok cerita melayu untuk melepas rindu nak dengar orang cakap-cakap melayu, tapi tu lah.. nak dapat cerita yang kena dengan jiwa ni payah sikit. Dalam duk belek-belek cerita online, klik sana klik sini, ada 

Syuke Syuke Lar Nak Pot Pet Per Puuun: Drama Melayu...

Diterbitkan pada Wednesday, 24 July 2013 Pukul 0.43

Kalo orang yang baya2 aku mesti ingat sangat kat satu drama keluarga yang sangat2 fofuler masa doludrama Opah. woii..ni bukan Opah Gangnam Style lar! ni drama bersiri Opah yang berkisar tentang kehidupan Opah 

Drama Melayu Empat Orang Pemain

Diterbitkan pada Saturday, 8 February 2014 Pukul 8.05

Gemala : sahabat baik Laksmi, Gemala adalah anak orang kaya yang baik. Ia banyak menolong Laksmi ketika dalam kesulitan. Ia adalah gadis yang baik namun tegas dalam berbicara dan bertindak. B. Pesan Moral Dalam 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X