drama melayu orang

Perbezaan Drama Melayu Dan Drama Amerika Syarikat

Diterbitkan pada Tuesday, 19 November 2013 Pukul 12.33

Sewa tmpt semua tu, sama je la mcm kebanyakan drama melayu skrg ni yg sewa rumah dan office orang kaya etc. cuba guna budget yg sama, tukar idea lain sikit. cadangan je. Hot debate. What do you think? Thumb up 

Syuke Syuke Lar Nak Pot Pet Per Puuun: Drama Melayu...

Diterbitkan pada Wednesday, 24 July 2013 Pukul 0.43

Kalo orang yang baya2 aku mesti ingat sangat kat satu drama keluarga yang sangat2 fofuler masa doludrama Opah. woii..ni bukan Opah Gangnam Style lar! ni drama bersiri Opah yang berkisar tentang kehidupan Opah 

K.muhami: Cerkas Drama Melayu

Diterbitkan pada Wednesday, 3 April 2013 Pukul 1.46

Entah mana mulanya, Joni tiba-tiba tergerak untuk memasangnya di laptop. Juga entah bagaimana, dari dasar hatinya paling dalam, Joni semacam bertekad sunguh-sungguh untuk menyelesaikan paling kurang satu drama 

!!bila Jejari Menari!!: Mengapa Aku Tak Suka Drama Melayu...

Diterbitkan pada Monday, 14 April 2014 Pukul 10.42

1~ Cara berpakaian watak-watak dalam drama melayu, kebanyakannya tak seperti pakaian majoriti orang melayu. Walaupun watak-watak yang menjadi heroin drama melayu namanya seperti orang Islam dan mukanya 

The World Is Just Awesome: Drama-drama Melayu Yang...

Diterbitkan pada Tuesday, 19 February 2013 Pukul 18.17

Kualiti pembikinan drama melayu sekarang memang masih berada ditahap yang rendah. Senang saya berkata-kata pasal saya bukan pembikin filem. Jadi orang yang mencemuh kenapa seseorang itu tidak menonton drama 

Drama Melayu Empat Orang Pemain

Diterbitkan pada Saturday, 8 February 2014 Pukul 8.05

Gemala : sahabat baik Laksmi, Gemala adalah anak orang kaya yang baik. Ia banyak menolong Laksmi ketika dalam kesulitan. Ia adalah gadis yang baik namun tegas dalam berbicara dan bertindak. B. Pesan Moral Dalam 

Kenapa Orang Melayu Tak Suka Tonton Filem/drama Melayu

Diterbitkan pada Thursday, 27 January 2011 Pukul 17.40

So, aku nak kita semua utarakan pendapat masing-masing. Pemikiran masing-masing. Memang betul kan. Ada sesetengah orang kita yang melayu tak gemar menonton filem/drama melayu. Lebih suka filem/drama dari luar.

Siapa Kata Manusia Hasad Dengki Dalam Drama Melayu Tu...

Diterbitkan pada Wednesday, 15 June 2011 Pukul 11.15

Selalunya kalau tengok drama melayu je, mesti ade cerita macam orang2 kt kampung yang mendengki sesama sendiri,dengki dgn orang lain sampai tahap yang kadang2 kita pon macam tak percaya wujud ke orang2 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X