drama melayu orang

!!bila Jejari Menari!!: Mengapa Aku Tak Suka Drama Melayu...

Diterbitkan pada Monday, 14 April 2014 Pukul 10.42

1~ Cara berpakaian watak-watak dalam drama melayu, kebanyakannya tak seperti pakaian majoriti orang melayu. Walaupun watak-watak yang menjadi heroin drama melayu namanya seperti orang Islam dan mukanya 

~ryn-rantz~: Drama Melayu

Diterbitkan pada Thursday, 29 April 2010 Pukul 15.06

Nowadays orang ramai sibuk mengatakan tentang drama slot akasia oo mmg best cite.. awal2 jela i like jugak.. coz its romantic and sweet.. love after marriage but typical malay drama there will be plots where either the 

Drama Melayu Empat Orang Pemain

Diterbitkan pada Saturday, 8 February 2014 Pukul 8.05

A. Karakter Tokoh Dalam Cerita - Emak : adalah seseorang yang memiliki sifat galak, suka menyuruh-nyuruh namun sebenarnya ia adalah sosok yang penyayang. - Laksmi : adalah anak dari Emak, ia memiliki sifat egois, 

Odisi: Drama Absurd Di Malaysia (bahagian 1)

Diterbitkan pada Thursday, 31 July 2014 Pukul 11.47

drama melayu mula menggali akar sebab musabab kemiskinan khususnya orang melayu. Pada masa itu, lontaran pendapat tidak dapat diluahkan secara terbuka atau secara terus terang. Oleh itu, gaya persembahan teater 

Edlieza: Stereotype Drama Melayu..

Diterbitkan pada Saturday, 21 July 2012 Pukul 23.18

Yang ni trend drama melayu sejak dahulu kala lagi, sejak zaman antara dua darjat kot. Mungkin mereka ni 'spoil brat' sebab tu jadik jahat. Lepas tu anak2 orang kaya ni mesti nama lebih kurang sama je, Zack, Jeff contohnya. Lepas tu mesti 

K.muhami: Cerkas Drama Melayu

Diterbitkan pada Wednesday, 3 April 2013 Pukul 1.46

Entah mana mulanya, Joni tiba-tiba tergerak untuk memasangnya di laptop. Juga entah bagaimana, dari dasar hatinya paling dalam, Joni semacam bertekad sunguh-sungguh untuk menyelesaikan paling kurang satu drama 

Shida Online Diaries: Hidop Macam Drama Melayu !

Diterbitkan pada Thursday, 29 November 2012 Pukul 23.30

Hidop macam drama melayu ! hai selamat malam . bile runsing bile kecewe baru lah terhegeh hegeh open new tab untok publish entry time senang lenang gembire hati sebelah mate ta jengok blog nih . biase lah lumrah manusie bile susah sangat menyedih kan . bukan aku na tagih simpati lagi kan pulak na mintak belas kasihan dari sesiape . aku ta perlu kan semue tuh . selame nih pon aku di didik berdiri di atas kaki sendiri ta perlu mengharap kan pertolongan orang keliling .

Drama Melayu

Diterbitkan pada Thursday, 7 May 2009 Pukul 19.38

drama melayu. assalamualaikum =). Tgk x cite matahari???. Bagi ak w'pun cite tu x sesedap spa Q 1, tp cite tu penuh dgn tldn.Mak ak kt, ak ptt tgk cite tu sbb byk pngajaran y bleh kt p'olehi.Rasenye Ari 2 bgai jatuh d timpe tangge.Lps 1,1 mslh dtg.Klu mslh kck xpelah, ini y kaw2 punye.Dpt mak mertue y jht, suami Cuba bayangkan kalau 'strangers' yang cakap macam tu pada kita. Mahu mendidih darah kita kalau orang lain cakap kita "tak berguna". Kan?. Mar. 24.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X