What's New?

drama melayu orang

Tahukah Anda Inilah 5 Babak Paling Bangang Drama...

Diterbitkan pada Sunday, 18 January 2015 Pukul 14.05

Kami rasa, drama-drama Melayu merupakan cermin sebenar tentang kehidupan apa yang kita alami setiap hari. Kita sendiri Kemudian berbincang mengenai rancangan jahat mereka macam orang lain tidak boleh dengar.

Drama Melayu Empat Orang Pemain

Diterbitkan pada Saturday, 8 February 2014 Pukul 8.05

A. Karakter Tokoh Dalam Cerita - Emak : adalah seseorang yang memiliki sifat galak, suka menyuruh-nyuruh namun sebenarnya ia adalah sosok yang penyayang. - Laksmi : adalah anak dari Emak, ia memiliki sifat egois, 

Doktor Mengkantoikan Adegan Dalam Drama Melayu

Diterbitkan pada Sunday, 3 May 2015 Pukul 16.26

Kena faham bahawa pengaruh media dan drama sangat kuat di kalangan masyarakat, dan itu yang bahaya, orang ramai secara tak sedar akan percaya apa yang mereka lihat, dan akhirnya menjadi kesukaran buat staf 

Be Careful With My Heart

Diterbitkan pada Thursday, 30 April 2015 Pukul 10.58

Tak pun citer gangster, pukul sana pukul sini. Rebut harta, orang kaya tak setaraf orang miskin. Tu je kan. Tak pun citer hantu. Adeh Dah macam tengok sinetron indonesia. Hmmm Masih menunggu lagi drama boleh buat kita tgk berulang2 

Orang Gaji Pontianak Full Movie

Diterbitkan pada Monday, 23 March 2015 Pukul 4.00

Tonton Orang Gaji Pontianak Full Movie - Download Orang Gaji Pontianak Full Movie - Tonton Online Orang Gaji Pontianak Full Movie - Video Orang Gaji Pontianak Full Movie Malay Movie - Orang Gaji Pontianak Full Movie Download Online - Orang Gaji Pontianak Full Movie Tonton Online - Tonton, Download, Filem, drama, telemovie, cerekarama, Hati Perempuan, Isteri Separuh Masa, Ayuni Safira, Bencinta, Cinta Tonton Filem Melayu Terkini dan Drama Melayu Full Movie 

Cik Na In The House: Drama Melayu Vs Drama Korea

Diterbitkan pada Sunday, 26 April 2015 Pukul 0.42

Just tonton je drama melayu. Terlalu berkonsep cinta. Cik na ni tak minat sangat cinta-cinta terlajak. Geli i. hehehehe. tapi sesetengah orang suka kan romantik-romantik ni cintan cintan ni. Ikut citarasa masing-masing 

Apa Masalah Drama Melayu?

Diterbitkan pada Wednesday, 15 October 2014 Pukul 21.17

Cuma kadang-kadang aku rasa geli hati menonton babak serius dalam drama Melayu. Kena kahwin paksa, isteri bergaduh dengan suami, baru je berbaik tak sampai 24 jam ada orang ketiga datang kacau daun. Tolonglah 

Drama Melayu Sekarang Memalukan

Diterbitkan pada Monday, 30 March 2015 Pukul 9.23

Tapi gambaran yang diberikan tidak lebih sebuah fantasi yang menerbangkan penonton Melayu di alam khayalan. Drama-drama begini sangat memalukan. Memalukan orang Melayu yang dunia korporatnya hanya bercinta, 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -