What's New?

cerpen musuhku jodohku

Coretan Diari Fayyaz: Musuhku Itu Jodohku?! [sinopsis]

Diterbitkan pada Monday, 24 June 2013 Pukul 20.12

Labels: Musuhku Itu Jodohku? Blog Archive. ▽ 2013 (2). ▽ June (2). Musuhku Itu Jodohku?! [Ep 1] · Musuhku Itu Jodohku?! [Sinopsis]. Musuhku Itu Jodohku?! [Mini Novel]. Musuhku Itu Jodohku?! [Mini Novel] 

Dyan's Blog: * Musuhku Jodohku *

Diterbitkan pada Friday, 27 December 2013 Pukul 13.48

This entry was posted on Kamis, 26 Desember 2013 and is filed under cerpen. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response.

Cerpen :tuhan Jadikan Dia Jodohku !

Diterbitkan pada Friday, 8 May 2015 Pukul 10.53

Oleh:Ainul AMZ. “Ain!!!” Nyaring jeritan seseorang dari belakang cukup membuatkan aku terkejut lantas membantutkan langkahku yang tiada arah tujuan. Tanpa sedar ternyata saat itu aku sedang berdiri di tengah-tengah 

Musuhku.., Jodohku..!!!

Diterbitkan pada Tuesday, 13 December 2011 Pukul 13.25

Musuhku.., Jodohku..!!! 22:25 My Repositori No comments. Dari Aida di Sulsel. Assalamu 'alaikum warahmatullahi wabarakatuh. Pendengar Nurani yang budiman. Cintailah seseorang sekedarnya saja, sebab siapa tahu 

Musuhku Itu Jodohku?! 1

Diterbitkan pada Tuesday, 25 June 2013 Pukul 10.05

Kategori: Novel. 2,568 bacaan 2 ulasan. Oleh : Imani Fayyaz. Hidup Alisa sebagai seorang 'baker' tidak semudah mana. Setelah bertahun-tahun berpisah, takdir menemukan semula dirinya dan si dia. Ini semua gara-gara 23 

Musuhku Itu Jodohku?! 2

Diterbitkan pada Wednesday, 3 July 2013 Pukul 9.25

Oleh : Imani Fayyaz Bab 2 “Alisa, kau hantarlah. Dah lah masuk lewat.” Ujar Farisa dengan keluhan berat. Harap sangat aku hantar ni kenapa? Hariz tu.

Coretan Diari Fayyaz: Musuhku Itu Jodohku?! [ep 1]

Diterbitkan pada Monday, 24 June 2013 Pukul 20.54

Sudah-sudahlah kenang nasib kau, Alisa. Lagi menyakitkan hati aje! Aku mencapai novel Playboy Itu Suami Aku untuk dijadikan bahan bacaan. Aku bukan seorang budak lagi kalau nak baca buku rujukan. Aku sudah besar!

Cerpen : Jodohku Dengan Abang Jpam

Diterbitkan pada Wednesday, 22 April 2015 Pukul 14.42

Oleh:Shikin Ikin TAJUK : JODOH DENGAN ABANG JPAM Ish hensem jugak mamat ni.. Tapi setiap kali mai tak pernah pun senyum.. Ka dia tak tau nak senyum.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -