What's New?

cerita tempek dan enak

Ridwan Nugroho Ii: Teh Amis

Diterbitkan pada Saturday, 28 May 2011 Pukul 20.15

ini hanya untuk lulucon belaka antara suku sunda dengan suku jawa, berikut cerita yang saya tulis dengan tujuan menghibur tanpa ada maksud terselubung. Dimana-mana teh adalah minuman yang dapat menyegarkan dan 

Lauk Ahad By My Laki & Me

Diterbitkan pada Monday, 19 January 2015 Pukul 2.17

Ha..tu la sup ayam akukihkih.. sup sempoi jeee. Ayam goreng kunyit yang enak lagi lazat ;). Posted by azuin arifin at 6:17 PM TEMPEK IKLAN JAP Tak ingat cerita pegi Refarm ni. Lama dah ni.. Berkurun dok dal.

Ratusan Muslimah Iraq Diperkosa Tentara Amerika

Diterbitkan pada Sunday, 29 April 2007 Pukul 17.03

Kemerdekaan dan Perdamaian di Indonesia bisa diraih dengan darah serta serentetan peristiwa yang tidak enak didengar, dibicarakan, apalagi dipandang. Perdamaian itu hanya bisa diraih dengan perjuangan dan bukan 

Isteri Tentara, Sebuah Pilihan…

Diterbitkan pada Sunday, 28 March 2010 Pukul 13.46

Bu…saya ingin cerita tentang abang saya yang kebetulan juga seorang TNI AD yang kemarin baru aja praspa di Surabaya… Kami memulai kadang juga ngerasa gak enak bu, tp yah memang benar harus disesuaikan :).

Nasib Menjadi Wanita Pengikut Syiah… Miris..

Diterbitkan pada Sunday, 19 August 2012 Pukul 15.36

Pasien terakhir itu nampaknya mulai merasa tidak enak dengan pertanyaan dokter yang mulai menyimpang dari masalah-masalah medis itu. Dengan jengkel dia Ini cerita ” kenyataan atau fiksi ?” Benar-benar terjadi 

Oleh-oleh Dari Netty Buat Anak Smada Dan Cmt2008...

Diterbitkan pada Saturday, 20 September 2008 Pukul 9.24

27. tiang apa yang enak? tiang-tiang minum teh. 28. selalu diam di pojok tetapi suka keliling dunia? perangko. 29. apa yang luarnya mulus dalemnya amburadul? nenek-nenek naik mobil mercy. 30. yang membuat tidak putu pamela/ XI IPA 5/29. Ada cerita neh…. kmrn, alumni sepuluh enam periode 2007-2008 menggelar acara buka bersama di rumahnya Adit.Pada saat semua sedang makan, tiba – tiba bunyi handphone dari salah satu teman kami.

Ini Belog Azuin Yang Punya! : Coretan Di Kala Ini...

Diterbitkan pada Wednesday, 5 November 2014 Pukul 8.27

Minggu lepas aku nak pegi tesco kampar, tetiba banjir plak tengah jalanpatah balik..ingat nak tunggu surut sikitterus pegi beli goreng pisang dengan kopok lekorrterus lajak pegi umah opah budak2 nitea time kat situsudah nyaaaaaa..cerita mesin basuh pun terlupa sekejap dek kerana enak nya goreng pisang tersebut. Balik rumah, perut pun kenyang, eh baru teringat kita tadi nak pegi tesco kannnnhurm.sapa yang salah? TEMPEK IKLAN JAP 

My Resipi Resepi Puding Marble

Diterbitkan pada Tuesday, 3 February 2015 Pukul 1.00

Cara Membuat Choco Caramel Puding Kukus - Farah Quinn [Ala Chef] Resep Membuat Puding marble coklat enak dan sehat untuk cemilan hidangan penutup yang istimewa dan spesia. cara buat puding marbel coklat ini mudah dan sederhana Cara membuat puding coklat sebenarnya assalammualaikum..saya nak tanya..kalau 10g serbuk agar2 tue equal ngan brapa gram ngan 1 agar2 peket..?dok kat jepun so susah sket nak cr agar2 peket siniminta tolong cerita sket ye kak.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -