What's New?

cerita ngentot janda gatal

Kalau Aku Janda Kenapa ?

Diterbitkan pada Monday, 21 March 2011 Pukul 11.32

Pelbagai cerita yang kita dengar pasal janda atau ibu tunggal ni .. Dan kebanyakkan cerita negatif.. Ada yang berfikiran janda ni gatal.. Atau suka kebas laki orang .. Grr Apasal la suka pk gini ek ? Tak kesian ke kat diorng ?

Ema Janda Gatal Burit

Diterbitkan pada Sunday, 13 April 2014 Pukul 0.51

Nak dipendekkan cerita.. habislah pulak game tu Geng aku menang besar aku la heronya.. striker beeebbbb 4 gol berbalas 0 aku score 3 bangga giler aku, depan awek pulak tu. Aku pun dengan kotoor-kotor di baju dan 

Janda Dalam Pandanganku

Diterbitkan pada Tuesday, 9 July 2013 Pukul 10.39

Sebelumnya aku punya pandangan minor terhadap janda. Lantaran masalah pribadi yang membuatku memberi justifikasi bahwa janda adalah sosok perempuan gatal yang tak tahu malu. Dalam benakku, sikap yang tak 

Panas Berapi! Alkisah Izzah Si Janda Gersang...

Diterbitkan pada Tuesday, 17 March 2015 Pukul 22.38

Tapi kan aku nak cerita kat korang semua pasai Nurul Izzah kata yang penangkapan dia menjadi tajuk utama berita sedunia. Sekarang ni ada member periksa dan dapati tajuk-tajuk utama dunia Deiiii macha, resign la, jangan kasi malu sama MB PERAK la woi. Sekian dulu alkisah janda gersang dan macha MIC yang tergila gilakan janda anak juburi. .. shereena@ummc.edu.my : BETINA GATAL. BETINA GERSANG . 0169854758. 37 YEARS. CALL ME. Reply 

Janda Muda Yang Haus Dan Pemilik Kost Yang Gatal [cerita...

Diterbitkan pada Wednesday, 15 May 2013 Pukul 0.58

Janda Muda yang Haus dan Pemilik Kost yang Gatal [Cerita Penipuan]. Offline Kelvinice. Death Note User. Posts: 2,268. Threads: 243. Joined: Nov 2012. Reputation: #1. 05-14-2013, 04:58 PM. Awas! Hati-hati. Cerita ini adalah HOAX, 

Poligami Dan Laki-laki Gatal

Diterbitkan pada Thursday, 23 October 2008 Pukul 8.12

Mirip cerita Gymnastiar (alias “A'a Gym”) dan istri pertamanya. Bedanya kalau tokoh laki-laki dilagu ini mabuk janda dan mabuk minuman, Gymnastiar itu mabuk sorban arab dan mabuk motor Harley. Persamaannya yah 

Bintang Harapan: Janda

Diterbitkan pada Sunday, 13 December 2009 Pukul 21.44

Wah begitu bejatnya pria jika semua pria seperti cerita diatas?Lantas jika ada sebutan wanita atau janda gatal,itu salah siapa?Salah jandanya atau suaminya yang menjadikanya janda?Atau salah lelaki lelaki yang tak bisa 

Tiga Cerita Tentang Lidah

Diterbitkan pada Monday, 16 April 2012 Pukul 16.56

Emak (mungkin memang) membenci pengkhianatan yang dilakukan Ebak. Siapa pula tak perih ketika lelaki yang ia cintai tiba-tiba mengkhianatinya. Ebak tergoda janda dusun tetangga. Janda gatal, bermuka tak lebih elok 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Pasang iklan melalui perangkat Android Anda secara langsung. Klik disini untuk menginstall IklanGratiz Android.