What's New?

cerita lucah mak haji

Kisah Benar!! Lelaki Gagal Memasuki Masjidil Haram...

Diterbitkan pada Friday, 27 February 2015 Pukul 21.07

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, ini ada satu kisah benar yang menarik dan cukup baik untuk kita mengambil ikhtibar ialah mengenai seorang jemaah haji (lelaki) yang gagal masuk ke Masjidil Haram. 'Ampunkan segala dosa kakak ya mak,' ungkapan terakhir mangsa panahan petir · Ngeri!!..Wartawan Filem lucah sudah menjadi makanan hariannya malah pada malam terakhir hendak bertolak ke Mekah pun dia sempat lagi menonton filem lucah.

Kereta Mayat: Sudahkah Anda Baikot?

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2007 Pukul 13.09

Memanglah orang kapir tak boleh pijak tanah mekah, tak tau ke??, ok lah diorang tak nak gi mekkah, korang dah berapa banyak duit simpan dalam tabung haji? Tapi takpe, mengakhiri cerpen ini, aku bagi satu lagi cerita yang aku ambik dari zaman kanak kanak, yang mana jika korang fikir yang bukan bukan, memang sah korang adalah seorang yang berunsur seks. Ps: org kata tapak tangan jenis aku ni adalah milik orang cacat.. oh kesian mak aku.. isk.

Tulahan: Kisah Tujuh Kali Menunaikan Haji, Tujuh Kali Tidak...

Diterbitkan pada Thursday, 6 January 2011 Pukul 21.11

Sebagai seorang Islam yang berkemampuan, mereka memang berkewajiban menunaikan ibadah Haji. Setelah segala . “Ustaz, waktu masih muda, saya bekerja sebagai jururawat di rumah sakit,” cerita ibu Hasan akhirnya. “Oh, bagus… .. Merokok buruk bagi jantung anda, paru-paru, otak, dan malah kehidupan seks anda. Gambar hiasan Cerita dari Mak Teh pengendali sekolah tahfiz : Ada tiga jenis orang yang tidak boleh belajar di sekolah kami. Merek.

Azeez Rahim, Tabung Haji Dan 1mdb Dari Kaca Mata...

Diterbitkan pada Thursday, 7 May 2015 Pukul 17.10

Pada hari yang sama satu blog muncul mendedahkan apa yang dikatakan sebagai dokumen Lembaga Pengarah Tabung Haji membuat urusan tidak jujur dan jahat dengan 1MDB. .. 2.hari tun tanya mana duit 42juta.nanti tanya buat apa duit byk.boleh bg reza lg buat cerita lucah no2 tajuk kangkung n kingkong.bg jlo buat bjolipun tak pe org melayu tak kisah biar hari2minum gs teapun.beli hartanah ddubaipun ok.semua tu tuk org melayu kita.reza tu kan ke melayu 

Ceritalucu: Menantu Yang Luarbiasa

Diterbitkan pada Wednesday, 9 December 2009 Pukul 9.52

Pak Haji Dollah bukanlah jenis yang memilih sangat orangnya, tambahan pulak si Mamat ini pandai berlakon, depan Pak Haji Dollah dia bukan main warak lagi, berkopiah dikepala. Selepas ditetapkan hari kahwinnya, ni situs terbaik kategori cerita lucu melayu lucu lucu semua kalu kata orang indo mak nyus. At 24/6/10 4:07 PM, . Gelihati.blogspot TIDAK mengandungi cerita lucah, menyalahi undang-undang, etika atau sensitiviti 3. Cerita yang terdapat di 

Kisah Pemuda Rantauan Dan Bu Haji

Diterbitkan pada Thursday, 7 June 2012 Pukul 21.32

Alkisah ada seorang pemuda yang sedang ingin merantau. Tujuan utamanya selain untuk mencari kerja, ialah membahagiakan orang tua. Sejak kecil ia telah bertekad untuk mengabulkan keinginan orang tuanya naik haji.

Tulahan: Kisah Pelik Tapi Benar : Pelajar Di Sekolah Tahfiz

Diterbitkan pada Sunday, 20 February 2011 Pukul 17.57

Sebelum membuka sekolah ini Mak teh dan Pak haji tidak pernah tahu apa itu saka. Setelah membuka Sekolah ini pada tahun ke2 pengambilan pelajar, ada seorang pelajar yang mula-mula sekali datang berdaftar.

Sebelum Mata Terlena: Cerita Pak Pandir 2

Diterbitkan pada Thursday, 5 August 2010 Pukul 12.55

Setelah selesai sekaliannya, maka kata Mak Andeh, pergilah awak segera menjemput haji dan lebai, kita berkenduri. Maka kata Pak Pandir, bagaimana rupa haji dan lebai itu, Andeh? Maka jawab isterinya. Ada pun haji itu 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -