What's New?

cerita lucah mak haji

Kisah Benar Pengalaman Terlanjur Dan Mengandung Di...

Diterbitkan pada Thursday, 4 September 2014 Pukul 7.28

Ayah dan mak paksa saya memberitahu hal sebenar, namun saya juga menafikan sudah melakukan hubungan seks sebelum ini. Akhirnya, ketika pemeriksaan . Kisah Benar Detik-detik Tuan Haji Rasol Di samun D Gadis hamil luar nikah 

Cukur Bulu Kemaluan.

Diterbitkan pada Wednesday, 24 November 2010 Pukul 7.00

Ceritanya begini: Ada seorang budak perempuan berumur 8 tahun memanjat pokok rambutan ditepi jalan. Lalu Pak Haji dan terpandang budak diatas pokok rambutan yang tidak memakai seluar dalam. Dipanggil budak itu 

Kisah Pemuda Rantauan Dan Bu Haji

Diterbitkan pada Thursday, 7 June 2012 Pukul 21.32

Alkisah ada seorang pemuda yang sedang ingin merantau. Tujuan utamanya selain untuk mencari kerja, ialah membahagiakan orang tua. Sejak kecil ia telah bertekad untuk mengabulkan keinginan orang tuanya naik haji.

Jawa Sempoi: Al-kisah Nasib Anak-anak Lorong Haji Taib...

Diterbitkan pada Tuesday, 5 July 2011 Pukul 23.17

al-kisah nasib anak-anak lorong haji taib assalamualaikum.. seperti yang dijanjikan dalam entry "siapa mak ayah saya" semalam mengenai nasib bayi yang terbuang bila mereka meningkat dewasa AJ nak sambung pengalaman rakan AJ semua dialog ni di tuturkan oleh budak2 dalam lingkurang 9, 10 atau 11 tahun yang mana budak2 biasa kebanyakan nya belum tahu apa itu seks, orang jahat dan jenayah agak2 pendekatan yang macam mana lagi 

Tulahan: Kisah Pelik Tapi Benar : Pelajar Di Sekolah Tahfiz

Diterbitkan pada Sunday, 20 February 2011 Pukul 17.57

Sebelum membuka sekolah ini Mak teh dan Pak haji tidak pernah tahu apa itu saka. Setelah membuka Sekolah ini pada tahun ke2 pengambilan pelajar, ada seorang pelajar yang mula-mula sekali datang berdaftar.

Ini Adalah Cerita Lucah Yer...

Diterbitkan pada Tuesday, 15 September 2009 Pukul 14.00

Ini adalah cerita lucah yer…. i have 2 funny stories nak cite tau..pasal Kemek. dia ni kan jantan, keje nak meneganggg n menunggang jer, sbb ngah musim dia mengawan skang nih. tp kat reddy tak boleh coz reddy budak lagi, tp dia buat adakah kucing boleh stim2 dek wanita cantik macam mak merah? hahahaha, weii coi lah. geli! aku usap2 pala dia, bagi dia kasih sayang bukan bagi dia stim. geliiiii! dah 2 kali dah nih dia menyetim bila aku belai2 dia, buat modal 

Kereta Mayat: Sudahkah Anda Baikot?

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2007 Pukul 13.09

Memanglah orang kapir tak boleh pijak tanah mekah, tak tau ke??, ok lah diorang tak nak gi mekkah, korang dah berapa banyak duit simpan dalam tabung haji? Tapi takpe, mengakhiri cerpen ini, aku bagi satu lagi cerita yang aku ambik dari zaman kanak kanak, yang mana jika korang fikir yang bukan bukan, memang sah korang adalah seorang yang berunsur seks. Ps: org kata tapak tangan jenis aku ni adalah milik orang cacat.. oh kesian mak aku.. isk.

Tulahan: Kisah Tujuh Kali Menunaikan Haji, Tujuh Kali Tidak...

Diterbitkan pada Thursday, 6 January 2011 Pukul 21.11

Sebagai seorang Islam yang berkemampuan, mereka memang berkewajiban menunaikan ibadah Haji. Setelah segala . “Ustaz, waktu masih muda, saya bekerja sebagai jururawat di rumah sakit,” cerita ibu Hasan akhirnya. “Oh, bagus… .. Gambar hiasan Cerita dari Mak Teh pengendali sekolah tahfiz : Ada tiga jenis orang yang tidak boleh belajar di sekolah kami. Merek. Merokok buruk bagi jantung anda, paru-paru, otak, dan malah kehidupan seks anda.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -