cerita lucah mak haji

Kisah Nyata Ibu Suruh Abang Rogol Sebelum Serah...

Diterbitkan pada Tuesday, 22 January 2013 Pukul 17.38

Lebih mengejutkan, Lili yang kini mengandung anak keempat hasil hubungan seks luar nikah, berhasrat menyerahkan bayi dalam kandungannya itu kepada orang lain supaya masa depan anaknya lebih terjamin dan 

Kisah Pemuda Rantauan Dan Bu Haji

Diterbitkan pada Thursday, 7 June 2012 Pukul 21.32

Alkisah ada seorang pemuda yang sedang ingin merantau. Tujuan utamanya selain untuk mencari kerja, ialah membahagiakan orang tua. Sejak kecil ia telah bertekad untuk mengabulkan keinginan orang tuanya naik haji.

Kereta Mayat: Sudahkah Anda Baikot?

Diterbitkan pada Wednesday, 11 April 2007 Pukul 13.09

Memanglah orang kapir tak boleh pijak tanah mekah, tak tau ke??, ok lah diorang tak nak gi mekkah, korang dah berapa banyak duit simpan dalam tabung haji? Tapi takpe, mengakhiri cerpen ini, aku bagi satu lagi cerita yang aku ambik dari zaman kanak kanak, yang mana jika korang fikir yang bukan bukan, memang sah korang adalah seorang yang berunsur seks. Ps: kata tapak tangan jenis aku ni adalah milik orang cacat.. oh kesian mak aku.. isk.

Pengijazahan Kaji Serat Tubuh (ibu Alfateha)

Diterbitkan pada Wednesday, 22 February 2012 Pukul 19.53

Akan berikan satu kaji yang penuh manfaat untuk engkau gunakan dan bawa dalam hidup mu ini, (beliau berbahasa melayu seperti bahasa kampung saya,tidak berbahasa ibrani,yunani,roma,arab atau bahasa lainnya).singkat cerita subuh itulah beliau membuka kan sedikit kaji ibu alfateha ini yang sebentar lagi akan saya tulis tentu dengan bahasa yang mudah kita mengerti saja… .. jangan masuk bokeb lucah sudah .. (pinjam istilah Bang haji Oma).

Tulahan: Kisah Dahsyatnya Siksa Di Alam Kubur

Diterbitkan pada Monday, 16 May 2011 Pukul 16.32

Abdul-Hamid bin Mahmud Almughuli berkata: “Ketika aku duduk bersama Ibn Abbas r.a., tiba-tiba datang kepadanya beberapa orang dan berkata: “Kami rombongan haji dan bersama kami ini ada seorang yang ketika sampai didaerah Dzatishshahifah, tiba-tiba ia mati, maka kami siapkan segala . Gambar hiasan cerita dari mak Teh pengendali sekolah tahfiz : Ada tiga jenis orang yang tidak boleh belajar di sekolah kami. .. (Panas) Video Seks Anwar Part 2.

Rambutnya Hitam Panjang Bu...

Diterbitkan pada Tuesday, 29 March 2011 Pukul 19.00

Aduhh bu..rambutnya hitam panjang buu…terbang keluar di depan ibu tadi..pasti adik menangis diganggu mak lampir tu bu.. Ko ni biar betul bik..ceh saja buat2 mcm tak caya..tp actually mmg aku tak boleh blah!!!! [email protected] recently posted..Video Skandal Seks Anwar Ibrahim – Isu Seks Yang Tak Habis-Habis · Reply . nantikan cerita seram sy pulak..hehe.. tp mcm mane nk bgtau k.red ?? :( henry zackery recently posted..Senarai Artis Tidak Seksi.

Cerita Ritual Seks Di Gunung Kemukus Untuk Cari Kekayaan...

Diterbitkan pada Sunday, 16 December 2012 Pukul 10.20

Merdeka.com - Sudah menjadi cerita umum, ada ritual mencari pesugihan semacam babi ngepet dan lainya dilakukan orang di Gunung Kemukus, Sragen, Jawa Tengah. Untuk mendapatkan pesugihan itu, konon harus 

Ritual Pesugihan Berkedok Seks Di Gunung Kemukus...

Diterbitkan pada Friday, 15 February 2013 Pukul 23.59

Sudah menjadi cerita umum, ada ritual mencari pesugihan semacam babi ngepet dan lainnya dilakukan orang di Gunung Kemukus, Sragen, Jawa Tengah. Untuk mendapatkan pesugihan itu, konon harus berhubungan seks 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X