cara membuat gubahan pengantin

Gambar Gubahan Hantaran Perkahwinan Dr Sheikh...

Diterbitkan pada Sunday, 10 October 2010 Pukul 19.25

Ada sumber yang benar menyatakan perkahwinan ini belum membuat bayaran sebanyak lebih kurang RM90,000 kepada pihak syarikat Cosry Wise Sdn Bhd sehingga syarikat itu masih lagi mempunyai tunggakan bayaran 

Aku Amirul Syafique: Gubahan Hantaran Mas Kahwin

Diterbitkan pada Saturday, 7 November 2009 Pukul 21.26

So ari ni seperti yang di janjikan,, mir nak ajar u ols cara-cara membuat gubahan duit mas kahwin,, mula2 mesti ada ok,,, untuk gubahan mas kahwin ni,, mir menggunakan Rm 80 hinggit tau,, mula-mula,, duit pihak pengantin nak beri ni sebanyak Note rm 10 x 8,, tapi kalau guna duit 8 keping jer,, pun boleh,, tapi tak meriah ler kan,, nanti dapat 2@3 kuntum jer,., so mir terus tukar duit tu kepada note Rm 1 hinggit.. hambek ko,, sekali selambak.. bukan guna magic 

Sentuhan Nin's

Diterbitkan pada Saturday, 1 January 2011 Pukul 23.13

Nak buat 5 dulang jer yang dibeli macam-macam. Tips 4 : Sewa JerDulang Hantaran. cara ni sebenarnya amat membantu bagi yang mahu berjimat. Biasanya butik-butik pengantin @ penggubah-penggubah hantaran 

Dari Dapur Madihaa: Gubahan Hantaran

Diterbitkan pada Thursday, 27 October 2011 Pukul 13.26

Sebab itu tiap kali hadir majlis perkahwinan.. wajib melihat & menilik gubahan yang ada kat rumah pengantin tu.. macam tulah kalau dah minat kan..? hehe.. Gubahan2 kat Biasanya memang tak boleh ikut 100% seperti yang dilihat sebab tiap kali kita membuat gubahan.. kita kena pandai2 sendiri ejas sana sini terutama seni gubahan dari bahan2 berasaskan kain. Lagipun.. ini juga cara untuk mengurangkan kos dalam gubahan bagi gubahan bajet ekonomi.

Cara Membuat Duit Hantaran

Diterbitkan pada Friday, 6 December 2013 Pukul 21.49

gubahan Duit Mas Kahwin - Part 1 - YouTube. cara membuat duit hantaran. Usahaku.Com: cara membuat Parcel Hantaran pengantin. bunga dip | bunga dip bunga dulang bunga pahar bunga pahar dip cara membuat 

The Untold Story By Scha Nazri : Gubahan Lauk Pengantin...

Diterbitkan pada Tuesday, 26 August 2014 Pukul 18.19

Sabtu lepas, mama aku telah dipertanggungjawabkan membuat dua jenis lauk pengantin untuk majlis perkahwinan anak kawannya. Teruja betul mama aku. Yelah kan, selama ni tengok je dekorasi lauk pengantin dalam 

Bits Best: Tutorial Membuat Gubahan Hantaran Bunga Segar

Diterbitkan pada Saturday, 21 April 2012 Pukul 9.00

Bunga segar ni..cucuk macam mana ponfirm nampak cantek lah! hehehe. So mari kita lihat gubahan hantaran untuk Pihak Lelaki. cara 1. Susun barang-barang hantaran atas dulang supaya dapat anggarkan banyak 

Langkah Demi Langkah Membuat Gubahan Bunga Ros...

Diterbitkan pada Thursday, 9 June 2011 Pukul 6.25

Langkah demi langkah membuat gubahan bunga ros daripada tembikai. Mari saya kongsi sedikit cara-cara untuk membuat tembikai ros untuk dijadikan antara menu makanan di atas meja pengantin.Terima kasih kepada 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X