cara belajar anyaman riben untuk tudung saji

Anyaman Tudung Saji

Diterbitkan pada Thursday, 12 April 2012 Pukul 4.24

Tips dan cara membuat anyaman tudung salji. tudung saji dianyam menggunakan reben kertas kilat pelbagai warna dengan corak anyaman songket. Reben kertas ini senang diselit di antara ruang tudung saji plastik 

Gurukah Aku: 1 Daerah 1 Industri 2010 @ Mitc

Diterbitkan pada Sunday, 12 December 2010 Pukul 18.34

tudung saji palstik yg dah dihias dgn reben plastik..mcm leh wat je ni.. hasil2 anyaman PANITIA BAHASA INGGERIS. 2 days ago. | ANAK KEDAH | · Rekaan pilihan tudung ariani terbaru. 3 days ago. Life through My Eyes.

~~story Of My Chantique~~: Diy- Cara Membuat Riben Ros...

Diterbitkan pada Tuesday, 31 July 2012 Pukul 11.03

Di pagi yang sejuk ini, Masha hendak membuat tutorial cara membuat rose ribbon seperti yang telah banyak orang pakai pada tudung-tudung sebagai pin atau pun hiasan di sekeliling tudung atau pun dibaju. White Rose 

Tudung Bawal

Diterbitkan pada Wednesday, 4 January 2012 Pukul 8.10

tudung Bawal – Koleksi tudung Bawal Terkini. Kali ini Admin hendak kongsikan beberapa koleksi tudung bawal yang menjadi permintaan ramai yang terdapat di Kedai Online Yoshop!. untuk kali ini Admin nak kongsikan 

Fesyen Tudung Dato Siti Nurhaliza 2011

Diterbitkan pada Tuesday, 2 August 2011 Pukul 20.50

Kali ini masuk kali ke-2 Admin menceritakan bab tudung. Artikel hari ini Admin nak sentuh pula tentang fesyen atau trend tudung Dato Siti Nurhaliza yang terkini. Terkini bila tu? Terkini iaitu bagi tahun 2011, kalau tahun 2012 

Cara Membasmi Tikus

Diterbitkan pada Sunday, 4 May 2008 Pukul 9.34

cara membunuh tikus: 1. Cara1: Gunakan gunting taman/rumput. Gunting ini cukup tajam untuk memotong kepala tikus. Jangan gunakan benda tumpul atau batu karena bekas cipratan darah akan tersebar kemana-mana. 2. cara 2: .. Artinya tudung saji saya buat dengan bahan kassa parabola. Sudah 5 Tapi kelemahan teknik itu, adalah tikus jika sudah berulang kali diberi jebakan penjara jahanam, akan belajar dengan tidak tertipu masuk penjara itu lagi.. :'(

Tudung Aidijuma

Diterbitkan pada Sunday, 16 September 2012 Pukul 19.03

Perbezaan: cara pakai konvensial (pic1) dan cara aidijuma(pic 2) – Bawal 205-pink. tudung bawal aidijuma. Sekiranya Anda ingin mendapatkan tudung bawal Aidijuma, Anda perlu pilih dan pastikan dahulu kod tudung 

Haidamy Virtual Zone: Tutorial: Jom Hias Tudung Saji...

Diterbitkan pada Tuesday, 15 March 2011 Pukul 14.13

tudung saji plastik seperti gambar di atas 2. Reben (disini saya cara saya buat bunga dip. Inilah cara saya buat bunga dip. Kalau silap maaflah ye sebab saya belajar sendiri je.. so saya nak kongsilah dengan rakan kraf yang lain y Bunga Telur setelah selesai menutup keseluruhan tudung saji dengan reben, kita harus mengemaskan di bahagian bawah reben.. di sini saya menggunakan jarum dan benang untuk mengukuhkan kedudukan reben. Boleh juga 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X