What's New?

cara belajar anyaman riben untuk tudung saji

Cara-cara Menganyam Tudung Saji

Diterbitkan pada Friday, 20 September 2013 Pukul 14.34

Cara-Cara Menganyam Tudung Saji. apa yang diperlukan adalah 1. Tudung saji plastik seperti gambar di bawah 2. Reben (disini saya gunakan reben satin) untuk tudung saji besar ni saya guna 2 gulung. 3. Gunting 4.

Kalam Kasih: Anyaman Kelarai Tak Lapuk Dik Hujan 6

Diterbitkan pada Sunday, 14 October 2012 Pukul 13.11

ANYAMAN KELARAI PADA TUDUNG SAJI. BAHANNYA REBEN BERWARNA WARNI SAIZ BESAR TUDUNG SAJI PLASTIK IKUT SAIZ CARA MEMBUATNYA SIAT REBEN CARA MEMANJANG KEPADA 5 BAHAGIAN, 

Desain Grafis: Cara Membuat Anyaman

Diterbitkan pada Tuesday, 21 January 2014 Pukul 16.23

MISALNYA BAGI MASYARAKAT PETANI ATAU NELAYAN, KERJA-KERJA ANYAMAN DIBENTUK MENJADI BAKUL, TOPI, TUDUNG SAJI, TIKAR DAN ANEKA RUPA BENTUK YANG DIGUNAKAN SEHARI-HARIAN. SELAIN 

La Casa: Ada Lagitudung Saji...

Diterbitkan pada Monday, 14 June 2010 Pukul 13.35

Tudung saji ni dah lama buatalmost 5 yrsms tu belajar ngan EPAL.buat pertunjukkan kat dinding aja la!!!!Nak gunarasa sayang lak!!!!!Mesti SANMAWIA sukerrr ni pasal ada sunflower. You might also like: Bread maker.

Kasih Tercipta ~jebateja~: Anyaman Tudung Saji Raye;)

Diterbitkan pada Wednesday, 15 August 2012 Pukul 14.29

Salam sumerr..hihii..pnh tgk Tudung Saji anyam cam ni kan??? Awal ramadhan ari tu brkesempatan nak watnyee..telebih rajin lah pulakknyee..jenuh lah haku g kedai carik tudung saji jenis lame nihh..byk kedai jual yg 

Tudung Saji

Diterbitkan pada Wednesday, 26 November 2014 Pukul 1.56

Tudung Saji Bekas. Cara termudah berburu Tudung Saji bekas adalah melalui internet. Mencarinya di google, bing, atau yahoo. Anda bisa menggunakan keyword Tudung Saji bekas, Tudung Saji 2nd atau Tudung Saji second.

Wacana Hidup: Kreatif # Anyaman Tudung Saji

Diterbitkan pada Monday, 5 December 2011 Pukul 19.36

So kepada adik- adik kat rumah boleh gunakan waktu cuti ni buat benda ni..memang menguji kesabaran tapi berbaloi ar..puas hati bila dah siaphehehsenang ajebeli jer tudung saji murah jer..pastu riben dan gunting.

Cara Membuat Riben Ros

Diterbitkan pada Tuesday, 31 July 2012 Pukul 11.03

Di pagi yang sejuk ini, Masha hendak membuat tutorial cara membuat rose ribbon seperti yang telah banyak orang pakai pada tudung-tudung sebagai pin atau pun hiasan di sekeliling tudung atau pun dibaju. White Rose 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Pasang iklan melalui perangkat Android Anda secara langsung. Klik disini untuk menginstall IklanGratiz Android.