cara belajar anyaman riben untuk tudung saji

~~story Of My Chantique~~: Diy- Cara Membuat Riben Ros...

Diterbitkan pada Tuesday, 31 July 2012 Pukul 11.03

As-salam,. Di pagi yang sejuk ini, Masha hendak membuat tutorial cara membuat rose ribbon seperti yang telah banyak orang pakai pada tudung-tudung sebagai pin atau pun hiasan di sekeliling tudung atau pun dibaju.

Malik Torpedo: Tudung Saji Anyaman

Diterbitkan pada Saturday, 26 February 2011 Pukul 21.49

Ini semua gambar tudung saji yg kecil/sederhana. yg besar blm upload lg nak tempah bolehwarna ikut permintaan tuan/puan dan bergantung kpd warna riben yg kedai jual la yer,kalau xde warna riben yg diminta xleh la 

Kalam Kasih: Anyaman Kelarai Tak Lapuk Dik Hujan 6

Diterbitkan pada Sunday, 14 October 2012 Pukul 13.11

anyaman KELARAI PADA tudung saji. BAHANNYA REBEN BERWARNA WARNI SAIZ BESAR tudung saji PLASTIK IKUT SAIZ cara MEMBUATNYA SIAT REBEN cara MEMANJANG KEPADA 5 BAHAGIAN, 

Kasih Tercipta ~jebateja~: Anyaman Tudung Saji Raye;)

Diterbitkan pada Wednesday, 15 August 2012 Pukul 14.29

Salam sumerr..hihii..pnh tgk tudung saji anyam cam ni kan??? Awal ramadhan ari tu brkesempatan nak watnyee..telebih rajin lah pulakknyee..jenuh lah haku g kedai carik tudung saji jenis lame nihh..byk kedai jual yg 

Tudung Saji Hiasan

Diterbitkan pada Thursday, 24 January 2008 Pukul 21.25

cara membuatnya: Sediakan bahan utamanya iaitu tudung saji. Sediakan reben dan potong ikut ukuran panjang sisi tudung saji. Anyam atau susupkan helaian reben mengikut ruang udara sisi tudung saji berselang-seli mengikut warna yang anda suka. Lilit dan gamkan render kain sepanjang tepi . Dato' Penggawa Barat telah terpilih menyertai Lawatan Sambil belajar ke Langkawi pada 25-28 Mei 2008 sempena kejayaan SMK.Dato'Penggawa Barat menerima 

Haidamy Virtual Zone: Tutorial: Jom Hias Tudung Saji...

Diterbitkan pada Tuesday, 15 March 2011 Pukul 14.13

tudung saji plastik seperti gambar di atas 2. Reben (disini saya cara saya buat bunga dip. Inilah cara saya buat bunga dip. Kalau silap maaflah ye sebab saya belajar sendiri je.. so saya nak kongsilah dengan rakan kraf yang lain y Bunga Telur setelah selesai menutup keseluruhan tudung saji dengan reben, kita harus mengemaskan di bahagian bawah reben.. di sini saya menggunakan jarum dan benang untuk mengukuhkan kedudukan reben. Boleh juga 

Anyaman Tudung Saji

Diterbitkan pada Thursday, 12 April 2012 Pukul 4.24

Tips dan cara membuat anyaman tudung salji. tudung saji dianyam menggunakan reben kertas kilat pelbagai warna dengan corak anyaman songket. Reben kertas ini senang diselit di antara ruang tudung saji plastik 

La Casa: Ada Lagitudung Saji...

Diterbitkan pada Monday, 14 June 2010 Pukul 13.35

Ada lagi..tudung saji. tudung saji ni dah lama buatalmost 5 yrsms tu belajar ngan EPAL.buat pertunjukkan kat dinding aja la!!!!Nak gunarasa sayang lak!!!!!Mesti SANMAWIA sukerrr ni pasal ada sunflower.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X