bini main dengan mamak

Kisah Main Dengan Makcik Hajjah

Diterbitkan pada Sunday, 22 July 2012 Pukul 23.28

Aku memang tak menyangka sama sekali dapat main dengan seorang makcik bergelar hajjah.Makcik hajjah ni sebenarnya isteri kepada salah seorang kawan/jiran satu tempat tinggal denganku.Walaupun isteri kepada 

Jamal Abdillah Buat Seks Dengan Isteri Selepas 2 Hari...

Diterbitkan pada Wednesday, 13 May 2009 Pukul 14.30

Hahahaa..adoi aku trsalah msuk msuk warung mamak ke plak ni…konpius2… sara…..ko mmg bjak…mnum enfagrow ke ni??bjak,bjak… yolaa,aku nk beli brgn elktrik .. alah jantan yg bernama jamal ni bukan nakitment pun dia just nak main jer…..tapi kalau jadik pompuan pulak jgn bodoh berkali2 percaya ngan jamal tu….la ni sapa yg susah…badan hang jugak yg sakit….. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0. jambanbatu says: March 21, 2011 at 3:39 

Lebih Tenaga Dengan Nu-prep Tongkat Ali

Diterbitkan pada Friday, 30 November 2012 Pukul 10.01

Berita baik untuk pembaca BeautifulNara (terutamanya untuk isteri dan suami prihatin), anda boleh mendapatkan Nu-Prep Tongkat Ali dengan harga diskaun. Hanya perlu buat pembelian secara online di Huh ! minah jambu tk main lah supplement supplement ni ……..supplement minah jambu petai jering ulam raja lagiiiiiiiii orignal …tengok minah jambu dh 26 taon muka minah jambu macm minah student je huh !!! Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 3.

Aku Dengan Cerita Cinta Terlarang...

Diterbitkan pada Thursday, 7 March 2013 Pukul 1.02

Sekitar kurang lebih 1000 undangan pernikahanku telah tersebar 1minggu yang lalu dan mungkin sudah sampai pada alamat yang di tuju. Dan hari ini segala macam persiapan sudah hampir menuju kelar untuk pesta dan 

(gambar)shafnie Dan Anak-anak Mesra Dengan Ibu Bapa...

Diterbitkan pada Tuesday, 16 July 2013 Pukul 20.08

Rasanya macam tak lama dulu saja kita melihat gambar-gambar anak-anak Shafnie Zainuddin, bekas isteri Datuk AC Mizal, yang pada masa itu masih kecil. aku x mrh pn kt laki aku sbb dah mmg tanggungjwb laki aku utk beri nafkah kt ank dia wlpn dgn mak dia dgn laki aku dah bercerai.. aku dgn mak dia pn siap boleh borak2 lg.. yg aku pelik, bini ko skrg xde ke igtkan ko tentang ank ko lg 2?? bini pn kne main kan peranan weiy…wlpn tu bkn darah daging dia.

Baru Kahwin Dengan Mat Yo Dah Lupa Diri!

Diterbitkan pada Thursday, 26 September 2013 Pukul 18.30

Peristiwa isteri Mat Yo yang merakamkan sendiri aksi biadapnya pada pengawal keselamatan di Subang Skypark, menjadi isu hangat dan diperbualkan oleh ramai orang terutamanya golongan muda dan remaja yang mesra media sosial. . JAWAB DEPAN ALLAH KAN BAGUS DAPAT ISTERI SOLEHAN AGAR BERDOA SUPAYA SUAMI KAKI TAK PATAH ATAU CEDERA BILA main BOLA KERANA SEMUA KEHEBATAN SUAMI ADALAH PINJAMAN DARI ALLAH.

Sosial: Suami Tengok Bola, Isteri Kantoi Main Dengan...

Diterbitkan pada Tuesday, 17 June 2014 Pukul 22.20

Sebelum itu, kira-kira jam 11.30 malam, wanita itu dikatakan telah pergi menghantar suaminya yang berusia 27 tahun ke kedai mamak untuk melihat bola sepak permainan antara GERMAN bertemu PORTUGAL.Apabila 

Suami Minta Berhubungan Seks Dengan Istri Setiap Hari...

Diterbitkan pada Wednesday, 5 May 2010 Pukul 0.19

Sebenarnya memiliki suami yang sudah berumur 58 tahun dan masih kuat berhubungan seks dengan istri setiap hari adalah sesuatu yang patut disyukuri. Karena tidak sedikit laki-laki yang sudah impoten ketika mereka 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X