What's New?

betul atau tipu terapi ion elektrik

Selalu Ada Harapan: Terapi Ion Elektrik

Diterbitkan pada Thursday, 19 September 2013 Pukul 15.15

terapi ion elektrik. MEMBERSIHKAN TUBUH DARI RACUN / TOKSIN BERBAHAYA TANPA OBAT. banyak sekali pro dan kontra dalam pengobatan ini, itu bisa dimengerti karena logika yang terkandung dalam ilmu ini sama sekali ke air maka air akan berubah kuning?. iya betul saya sangat mengakuinya. kalau air tidak kita masukkan kaki air,air akan berubah warna kuning yang disebabkan oleh korosi NACL atai garam. jadi warna kuning adalah warna netral 

Terapi Ion Elektrik Malaysia: Terapi Ion Ni "menipu", Tapi...

Diterbitkan pada Thursday, 28 February 2013 Pukul 18.01

Terapi Ion ni "menipu", tapi ramai rasa kesan positif Sekarang ramai yang tengah berbalah pasal TERAPI ION.. ni betul ke tipu.. Jadi, saya nak guna peluang ni untuk buat sedikit RUMUSAN.. Sebelum tu, meh kita tengok 

Terapi Ion Rendam Kaki Benar Terapi Atau Penipuan

Diterbitkan pada Thursday, 10 May 2012 Pukul 0.55

saya dah cuba terapi ion tapi baru 1st time saya tak kisah la ia tipu atau betul cuma saya masih tertanya2, kalau betul penipuan, kenapa lain kaki, lain warna yg terhasil di akhir sesi terapi? contoh : ayah saye airnya 

Terapi Ion Rendam Kaki Al-barokah

Diterbitkan pada Thursday, 14 March 2013 Pukul 9.46

Terapi ion rendaman kaki yang menggunakan arus elektrik ini adalah terapi terkini pembersihan toksin dari badan tanpa menggunakan ubat-ubatan. Sistem terapi ion menghasilkan ion-ion positif dan negetif di dalam air 

Produsen Terapi Ion/detox Digerebek!

Diterbitkan pada Tuesday, 8 August 2006 Pukul 4.26

IMO kaya-nya kalo cuman “berantas penipu” aja kurang deh…lebih tepat lg mungkin justru pen-cerdas-an masyarakat akan hal2 yg berbau ilmiah tapi sebener-nya ya tipu-tipu jg… apa betul itu penipuan yah…. Gravatar. Comment by Zoe.. 30 June 2010 at 23:09. 155. aku dah coba, juga istriku menggunakan jasa terapi ion, dan hasilnya positif dan aku dah buktikan yang sebelumnya kalau saya makan tengkleng kambing pasti asam uratku kambuh, tetapi 

Detox Terapi Ion Kaki Tipu

Diterbitkan pada Monday, 21 January 2013 Pukul 12.59

Detox terapi ion kaki TIPU. Anda pernah dengar rawatan keluarkan toksin dengan rendam kaki? Caranya dengan rendamkan kaki dalam air. Air tu sudah dicampur dengan larutan garam. Kemudian air itu dilalukan cas elektrik. Maka selepas itu bertukarlah air itu jadi warna .. sorang tu doktor yg nasihatkan dia cuba terapi ini. jadi apa yg ditafsir dr segi saintifik pun betul , itu bkn toksik atau apa2cuma yg merawat adalah arus elektrik yg masuk ke saluran darah.

Terapi Ion Elektrik

Diterbitkan pada Monday, 24 June 2013 Pukul 8.00

Terapi Ion Elektrik, QasehnyaRania, Terapi Ion Elektrik. Ok, sebelum saya siapkan entri saya google dulu apa itu terapi ion elektrik. Hasilnya ini yang tak pernah buat pun nak kena baca jugak ni betul ke tipu.. tapi kan 

Fw: Detox Kaki: Terapi Atau Penipuan?

Diterbitkan pada Wednesday, 17 May 2006 Pukul 1.06

SEKEDAR INFORMASIKAN ATAS KEKELIRUAN YG TERJADI PADA ALAT TERAPI ION ELEKTRIK INI, SAYA HANYA MELURUSKAN SAJA SECARA TEKHNIS PADA ALAT INI, ALAT INI BUKAN MENGELUARKAN RACUN DALAM TUBUH 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -