betul atau tipu terapi ion elektrik

Detox Terapi Ion Kaki Tipu

Diterbitkan pada Monday, 21 January 2013 Pukul 19.59

Detox terapi ion kaki tipu. Anda pernah dengar rawatan keluarkan toksin dengan rendam kaki? Caranya dengan rendamkan kaki dalam air. Air tu sudah dicampur dengan larutan garam. Kemudian air itu dilalukan cas elektrik. Maka selepas itu bertukarlah air itu jadi warna .. sorang tu doktor yg nasihatkan dia cuba terapi ini. jadi apa yg ditafsir dr segi saintifik pun betul , itu bkn toksik atau apa2cuma yg merawat adalah arus elektrik yg masuk ke saluran darah.

Selalu Ada Harapan: Terapi Ion Elektrik

Diterbitkan pada Thursday, 19 September 2013 Pukul 22.15

terapi ion elektrik. MEMBERSIHKAN TUBUH DARI RACUN / TOKSIN BERBAHAYA TANPA OBAT. banyak sekali pro dan kontra dalam pengobatan ini, itu bisa dimengerti karena logika yang terkandung dalam ilmu ini sama sekali ke air maka air akan berubah kuning?. iya betul saya sangat mengakuinya. kalau air tidak kita masukkan kaki air,air akan berubah warna kuning yang disebabkan oleh korosi NACL atai garam. jadi warna kuning adalah warnaral 

Dusta Dibalik Terapi Sedot Racun Dengan Rendam Kaki

Diterbitkan pada Saturday, 23 April 2011 Pukul 8.23

Penelusuran Dan Pengujian Telah Dilakukan Terhadap Alat terapi ion yang Benar (Ingat ! Bukan Alat terapi Tiruan). Di Amerika, statistik yang dibuat oleh Pusat kesehatan dan praktisi kesehatan telah muncul dengan sebuah keterangan tentang warna dalam air .. Kalo brubah warna anda kena tipu. sungguh anda yg hebat wahai pemilik blog duririau ???? anda secara tidak sengaja atau mmg disengaja telah menciptakan keributan mslh teraphy ion elektrik.

Fw: Detox Kaki: Terapi Atau Penipuan?

Diterbitkan pada Wednesday, 17 May 2006 Pukul 8.06

Yang pro jelas didukung sama produsen terapi ion dan yang kontra 'mungkin' ditunggangi oleh pihak-pihak yang tidak suka terapi ini ada hingga dipelosok-pelosok desa (booming kalau boleh dibilang). .. SEKEDAR INFORMASIKAN ATAS KEKELIRUAN YG TERJADI PADA ALAT terapi ion elektrik INI, SAYA HANYA MELURUSKAN SAJA SECARA TEKHNIS PADA ALAT INI, ALAT INI BUKAN MENGELUARKAN RACUN DALAM TUBUH , AKAN TETAPI ALAT INI BISA 

Berkongsi Cerita & Rasa: Mencuba Terapi Ion Elektrik

Diterbitkan pada Thursday, 14 February 2013 Pukul 14.38

Kali ni aku nak cerita pasal terapi ion elektrik yang sedang hangat dipromosikan di seantero malaya. ye lah gi mana2 tempat, ade je kedai promosi terapi ion ni. sebenarnya sebelum aku cuba terapi ni, dah apa nak tau betul ke kesan perubahan air tu menjawab sakit apa aku ada? MMMM. gastrik dan angin tu memang its just rm10 dan x menjadi kudis utk mencuba. may be ko byk kena tipu dan menjadi terlalu rigid. thanks anyway for drop by nment.

Terapi Ion Elektrik

Diterbitkan pada Monday, 24 June 2013 Pukul 15.00

terapi ion elektrik. PENGALAMAN SAYA. Pertama kali buat. Itupon selepas mak perak yang ajak ke sana hari tu. Diusahakan oleh pasangan suami isteri Melayu. Bayaran untuk satu kepala RM10. Masa yang diambil lebey kurang 1 jam je. Tujuannya untuk membersihkan tubuh dari racun dan toksik yang merbahaya . tak pernah buat pun nak kena baca jugak ni betul ke tipu.. tapi kan, husband Ros memang tak caya gini,, hihihi. sebab haritu ada orang buat 

Terapi Ion Rendam Kaki Benar Terapi Atau Penipuan

Diterbitkan pada Thursday, 10 May 2012 Pukul 7.55

Saya dah cuba terapi ion tapi baru 1st time saya tak kisah la ia tipu atau betul cuma saya masih tertanya2, kalau betul penipuan, kenapa lain kaki, lain warna yg terhasil di akhir sesi terapi? contoh : ayah saye airnya 

Produsen Terapi Ion/detox Digerebek!

Diterbitkan pada Tuesday, 8 August 2006 Pukul 11.26

IMO kaya-nya kalo cuman “berantas penipu” aja kurang deh…lebih tepat lg mungkin justru pen-cerdas-an masyarakat akan hal2 yg berbau ilmiah tapi sebener-nya ya tipu-tipu jg… apa betul itu penipuan yah…. Gravatar.ment by Zoe.. 30 June 2010 at 23:09. 155. aku dah coba, juga istriku menggunakan jasa terapi ion, dan hasilnya positif dan aku dah buktikan yang sebelumnya kalau saya makan tengkleng kambing pasti asam uratku kambuh, tetapi 

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X