awek jakarta

Kisah Remaja Kini

Diterbitkan pada Monday, 20 January 2014 Pukul 9.00

Hampir setiap malam remaja ini jadikan jalan2 sekitar Kota jakarta tempat lumba, paling kemuncak setiap malam sabtu dan ahad.memang 'gua tak kata jakarta saja, tempat lain juga ada, di tempat kita Malaysia pun ada, 

Kenapa Harus Kerja Di Jakarta?

Diterbitkan pada Tuesday, 1 June 2010 Pukul 0.39

Di jakarta, lo lebih punya kesempatan ketemu karakter dan latar belakang orang yang beranekaragam, karna bukan cuma lo satu-satunya putra daerah yang kerja di ibukota. jakarta ada awek hot seperti Marshanda.

Gempak Gempita Group: Inikah Awek Pemain Bola...

Diterbitkan pada Monday, 8 October 2012 Pukul 11.08

Menurut sumber kami, gadis ini merupakan warga Indonesia & mengambil peluang berjumpa Safee Sali yang kebetulan berada di jakarta untuk satu perlawanan bola sepak di'sana. “Cukup saya kata kekasih saya bukan 

Dem Yuh!: Kisah Cinta Dua Dunia.

Diterbitkan pada Thursday, 16 July 2009 Pukul 15.27

Terbayang-bayang pula macam gua tengah bercinta dengan awek Indonesia nama Isabella yang gua jumpa masa naik flight AirAsia nak pergi jakarta (boleh beli tiket kapal terbang pergi jakarta kat SINI!). Pehh, mesti lah 

Truth Beyond Realities: Jurnal Hari Raya (jakarta 2009)

Diterbitkan pada Monday, 21 September 2009 Pukul 12.07

Sekalipun ditiupkan seribu keseronokan ngan awek n member2 kat jakarta ni, x mungkin dapat menutup rasa sedih yang mencucuk hati Ibarat selapis minyak di permukaan air, x mungkin dapat dihilangkan dengan hanya 

Khalifa' On Earth: Jakarta N Bandung

Diterbitkan pada Monday, 25 May 2009 Pukul 21.08

Pada 22 hingga 26 april 2009 aku ker jakarta atas urusan.nak cari awek.hahahaaahaaku nak cari AGNES MONICA nak bawak balik jadi tukang gaji kat rumah akubleh????heehehe.xlah. sebenarnya tujuan aku gi tu 

Aku Insan Biasa: Family Trip

Diterbitkan pada Thursday, 21 January 2010 Pukul 7.02

J bagi alasan awek dia sakit kepala..pkul 11mlm parent aku sampai..pickup dorang trus balik rumahsesat la pulak on the way baliksinggah makan jap area rumah..supper tuh..ehehheh. 16hb January 2010. Pkul 5.30pagi 

Cewek Jakarta Emang Bener-bener Ganas

Diterbitkan pada Monday, 1 April 2013 Pukul 11.38

Waktu itu gue baru aja pulang dari tempat sodara di Cibitung. Gue sampai di Terminal Baranangsiang, Bogor sekitar jam 6 sore. Gue baru dapet Miniarta (angkot dua pintu jurusan Bogor-jakarta) setengah jam kemudian.

Cari Iklan:

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -

X